Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uff enda en halveis ukjent ung gutt?

Jeg ønsker meg heller en profilert spiller som Villa for øyeblikket. Jeg drømmer jo fortsatt om Luca Toni, men han kommer aldri til å bli kjøpt inn uansett.

 

Mulige ut:

Pique/Evans: Jeg er redd for at stoppertalentet Pique forsvinner til sommeren grunnet lite spilletid i United. Han føler nok at han ikke har fått nok spilletid denne sesongen, og ønsker nok førstelagsfotball på høyt nivå noe som er svært usikkert hos United. Når det gjelder Evans er jo ballen på Uniteds side. Hvis United ønsker å selge Evans til Sunderland så blir han jo solgt, men Evans virker ydmyk og har jo sagt at han ikke kommer til å stille spørsmål til sjefen.

Saha: Mannen er vel omtrent klar til salgs hvis han kan holde seg skadefri til vi får solgt han. En super spiss når han er skadefri, men det er han jo ikke så ofte og han må nok se seg klar til å dra fra klubben når sommeren kommer

Kuszczak - Sitter med en følelse av at han forsvinner.

Silvestre

 

Inn:

Valencia (Wigan)

Villa (Valencia)

Ramsey (Cardiff)

 

Tilbake fra lån/ankommer United:

Evans (hvis han ikke selges)

Fabio Silva

Rafael Silva

Campbell

Simpson

Brandy

 

Tipper at vi kommer til å få se Welbeck og Campbell spille en del neste sesong samt Simpsons og Evans/Pique hvis det ikke blir noe salgt.

 

Spiss: Villa, Tevez, Rooney, Campbell, Welbeck

Lenke til kommentar

Det var jo et rykte i dag om at Piqué ble linket til Barcelona igjen.

Gerard Piqué + penger for Puyol. Sikkert bare bullshit, men Piqué er et stortalent og han trenger førstelagserfaring. Skal sies at han bare er 87-modell og fortsatt har mange år fremfor seg. Jeg håper verken Piqué eller Evans blir solgt til sommeren, men frykter at de begge er lei av for lite spilletid.

 

Skal ikke se bort ifra at Kuszczak forsvinner. God keeper, men jeg foretrekker faktisk Ben Foster, så gjør ingenting om polakken finner seg en ny klubb.

 

Det blir spennende å se om talenter som Welbeck, Campbell, Possebon og nyinnkjøpte Ramsey får noe spilletid neste sesong.

Lenke til kommentar

Spørsmålet er jo om det passar for United å handle inn ei etablert stjerne? Eller om det er bedre å fortsette å handle inn spelarar som fyller på med kvalitet, men som kanskje er meir villige til å jobbe litt ekstra for den plassen dei er ute etter. Heilt klart at det hadde vore fantastisk å fått Villa eller en anna superspiss til United, men eg veit ikkje om det nødvendigvis er det aller beste. Det blir veldig spennande å sjå. SAF og apparatet rundt har nok ein plan for kva han vil forsterke i troppen og korleis han vil forsterke det. (ungt og lovande, eller etablerte stjerner eller en kombinasjon)

 

Syns det er bra at United kjøper spelarar som Ramsey (dersom den faktisk stemmer) Han du sikta til Wisdom_Jay?

Han er jo et skikkelig talent (visstnok) og i tillegg britisk, og då er det klart eg syns vi skal ta sjansen på å kjøpe han i staden for at han går til ein av konkurrentane og slår til der. Såpass kynisk må det vere lov å vere. Samtidig så har jo også United god tradisjon for å vidareutvikle og foredle unge spelarar, og eg trur han vil kunne få ei bedre utvikling (om enn litt meir konkurranse) i united enn i Cardiff.

 

Det blir spennande å sjå kva som skjer i løpet av sommaren. Vil egentlig ikkje ta sjangsen på å tru på noko som helst, før det er offisielt frå klubben, for akkurat no går det så mange rykter om alle dei større klubbane i PL at det er veldig lett å gå seg vill. Silly Season er god underholdning, men det er veldig mykje gråstein for kvart gullkorn.

 

Det er vel egentlig ein spiss vi bør kjøpe. Spennande med Manucho om han kan få det til i PL. Det eg har sett av han er spennande, men SAF vil vel gjerne ha fire spissar som han kan velge mellom. Syns ikkje Welbeck er på det nivået enda, sjølv om at han er fantastisk lovande. Håpar United brukar neste års sju innbyttarar på benken til å gi fleire av dei unge sjangsen i fleire kampar. Spesielt Rodrige Possebon (jada, har nevnt det tidligare i dag) har eg veldig lyst å sjå mykje av.

 

Uff.. Skulle egentlig skrive meir, men er vel få som gidder å lese det, og eg burde strengt tatt sove. ;)

Lenke til kommentar

bare en uke igjen til Moskva, uff. vi har liksom aldri klart å dominere Chelsea på en bane, det som er skummelt. føler at Riise vant CL for Chelsea, men håper jo at vi kan ha litt flaks også at Drogba/Terry er bare 50-75% klar for kampen sånn at de spiller men suger :)

Lenke til kommentar
Uff enda en halveis ukjent ung gutt?

Jeg ønsker meg heller en profilert spiller som Villa for øyeblikket. Jeg drømmer jo fortsatt om Luca Toni, men han kommer aldri til å bli kjøpt inn uansett.

Seriøst? Hva er poenget med en så gammel spiss? Kommer jo bare til å være god nok i noen få sesonger til.

Lenke til kommentar

SAF skal ha sagt følgende om Pique etter PL triumfen:

 

"Jeg kan se for meg at han kommer til å spille tosifret antall kamper neste sesong. Han er i ferd med å bli en fenomenalt god fotballspiller."

 

Og litt verre:

"Med spillere som Ferdinand og Vidic på laget kan det bli vanskelig å slippe til i midtforsvaret, men jeg tror han kommer til å stille med sterke kort."

Lenke til kommentar

Mest sannsynlig så blir det hovedsaklig spelarar frå førstelagstroppen til United. Solskjær skal vel ikkje starte kampen heller, men komme på som innbyttar. Grunnen er rett og slett at Solskjær ville at kampen skulle vere ein del av pre-season treninga til United og ikkje berre en showkamp. Så det blir nok neppe så mange gamle kjente utpå

Lenke til kommentar

Til Archanios: Hvis du mener han jeg mente vi ikke burde kjøpe så var det Cruzeiro spissen jeg ikke var så interessert i.

 

Til Geir M: Villa har sikkert 5 - 6 sesonger foran seg på høyt nivå, men hvis det var Toni du siktet til så er han bare en av mine favoritter. Ikke nødvendigvis et kjøp jeg ønsker av United, men han har sikkert 3 sesonger i seg fortsatt.

 

Til Tc47: Fabiano er en jeg absolutt kan se for meg i den røde drakta. Han er ung, men han er også litt mer profilert en f.eks Marcelo Moreno (noen som vet hvorfor han feirer med å gå ned og late som han skyter med maskingevær forresten?

 

Generelt: Jeg har ikke noe imot at Ramsey og ukjente talenter blir kjøpt inn, men Ferguson kan ikke alltid treffe på alle, og en profilert spiller som er kjent for å score mål kan være en fin ting å ha til neste sesong, men jeg ønsker fortsatt å få se f.eks Welbeck spille.

Lenke til kommentar

Er vel ikke så mye å så om den uttalelsen dersom det stemmer at Grant sa det. Standard "fyre opp stemninga i media før storkamp" uttalelse.

Til Geir M: Villa har sikkert 5 - 6 sesonger foran seg på høyt nivå, men hvis det var Toni du siktet til så er han bare en av mine favoritter. Ikke nødvendigvis et kjøp jeg ønsker av United, men han har sikkert 3 sesonger i seg fortsatt.

Det var Toni jeg siktet til, ja. Villa skulle jeg gjerne sett i United. Selv om jeg egentlig liker bedre at vi kjøper enda yngre spillere som får vokse som spillere i klubben.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

folkens, vet dere om en plass der de selger United - flagg? Sånn som har en liten stang å henge på, som ofte henger på veggen hjemme hos folk(tenker da på det norske nasjonalflagget)

 

Ville vert evig takknemlig :D Skal bestille sånn at jeg har det til onsdag

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...