Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes så vanvittig synd på ham etter straffebommen mot Arse. Makan til dårlig oppførsel skal man lete lenge etter, og her er det halve laget, og ikke bare en enkeltspiller. Om Ruud fikk kort for feiringen sin i landskampen, skulle sørenmeg Arse-spillerne fått gult de óg (om det er noe rettferdighet her i verden).

 

Indeed. Arsenal og disiplin har aldri gått sammen, en gjeng med udisiplinerte svin.

Lenke til kommentar
Jeg synes så vanvittig synd på ham etter straffebommen mot Arse. Makan til dårlig oppførsel skal man lete lenge etter, og her er det halve laget, og ikke bare en enkeltspiller. Om Ruud fikk kort for feiringen sin i landskampen, skulle sørenmeg Arse-spillerne fått gult de óg (om det er noe rettferdighet her i verden).

 

Kampen var avblåst og da kan det ikke gis kort. Saken ble forfulgt av fa og mange spillere fikk karantener.

 

Men jeg er veldig stolt over hvordan Ruud reagerte. Han bare løp i garderoben. Hvor mange spillere hadde tent og tatt igjen?

Skulle likt å sett om arsenal-spillerene hadde turt å gjort det samme på Rio eller Vidic ;) Those pussys.

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar
Jeg synes så vanvittig synd på ham etter straffebommen mot Arse. Makan til dårlig oppførsel skal man lete lenge etter, og her er det halve laget, og ikke bare en enkeltspiller. Om Ruud fikk kort for feiringen sin i landskampen, skulle sørenmeg Arse-spillerne fått gult de óg (om det er noe rettferdighet her i verden).

 

Indeed. Arsenal og disiplin har aldri gått sammen, en gjeng med udisiplinerte svin.

 

Sant, men ting har forbedret seg. Keown og Vieira er borte nå og de var bøller begge to.

 

http://www.manchestereveningnews.co.uk/spo...al_head_to_head

 

Her er et nesten perfekt bilde av Vieira og Keane. Det er så typisk at det nesten er vondt.

Lenke til kommentar
Kampen var avblåst og da kan det ikke gis kort. Saken ble forfulgt av fa og mange spillere fikk karantener.

 

Men jeg er veldig stolt over hvordan Ruud reagerte. Han bare løp i garderoben. Hvor mange spillere hadde tent og tatt igjen?

Ikke riktig, dommeren kan gi kort helt til spilleren har forlatt stadion :). Dvs på andre siden av garderoben.

Lenke til kommentar
Jeg synes så vanvittig synd på ham etter straffebommen mot Arse. Makan til dårlig oppførsel skal man lete lenge etter, og her er det halve laget, og ikke bare en enkeltspiller. Om Ruud fikk kort for feiringen sin i landskampen, skulle sørenmeg Arse-spillerne fått gult de óg (om det er noe rettferdighet her i verden).

 

Indeed. Arsenal og disiplin har aldri gått sammen, en gjeng med udisiplinerte svin.

 

Nu lurer jeg akkurat det samme om Man.U... Var de mye bedre i denne tiden? Nei, slutt å ha Man.U briller på deg, begge lagene var like ille. Selv om jeg syntes at Man.U var verre, det er snakk om hvilke briller man bruker ;)

 

Men det skal sies at jeg savner denne fiendskapen mellom Arsenal og Man.U, jævlig gøy å se på!

Lenke til kommentar

Uniteds gule kort siden Wenger tok over Arsena (96/97) fram til i dag: 620

Uniteds røde: 27

 

Arsenals gule: 718

Arsenals røde: 43

 

Dommerne har jo sagt sitt ang hvilket lag de mente var styggest :).

 

EDIT: Patrick Viera er på delt førsteplass på lista over premier leagues mest utviste spiller, 8 stk - sammen med velkjente Duncan Ferguson.

 

Keane er på 7, sammen med vinnie jones og alan smith.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Morsomt sitat jeg ikke har hørt:

My greatest challenge is not what's happening at the moment, my greatest challenge was knocking Liverpool right off their fucking perch. And you can print that.

 

Fergie fikk spørsmål om en ørliten del av ham unnet Liverpool et ligagull etter lang tids tørke. Svar:

You must be joking. Do I look as if I'm a masochist ready to cut myself? How does relegation sound instead? Bloody hell!

 

I pausen mot Sheffield Wednesday i 1998:

What the fuck are you lot playing at? That is the biggest load of shite I’ve ever seen. Not one of you can look me in the eye, because not one of you deserves to have a say. I can’t believe you’ve come here and decided to toss it off like that crap you’re playing out there.

 

Om Filippo Inzaghi

That lad [Filippo Inzaghi] must have been born offiside.

 

Flere godbiter her. Ferguson <3

ENDRET: Først nå så jeg hvem/hva det var bilde av i Limbecks avatar ...

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
Ouch Fox. Møkkeid av iskalde, harde fakta. Det må svi det. :wee:

 

Veit ikke om du følger med generelt sett PL eller kun Man.U, det er ikke noe nytt at Arsenal har annerledes spillestil enn Man.U ergo får ofte gulekort pga deres måte å vinne ballen og satse på kontring(småtakling). Du kan si hva du vil, men det har blitt bevist i et eller annet sted. Dumt at jeg kan ikke huske hvor, for ellers er min påstand ikke helt pålitelig i deres øyne.

 

Uansett det er egentlig lite vits at jeg prøver å komme med kommentar, for dere vil aldri høre mine kommentar uansett. Spesielt kampen mellom Man.U og Arsenal.

Lenke til kommentar

Fox:Ditt poeng var at united var et like stygt, om ikke styggere lag enn united.

 

Det viste jeg at dommerne ikke synes de var. Og - røde kort kommer sjeldent som følge av spillestillen.

 

Det handler ikke om hva jeg/vi vil høre eller ei, det handler om at statistikken beviser at du tar feil :).

 

Om jeg feks tar ranking BARE fra 96/97 og til keane, viera og ruud forsvant, så har united enda mindre andel av kortene. De siste 3 sesongene har vi fått fler kort enn arsenal hvert år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...