Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Molten Core er et kart. På dette kartet har de kastet dartpiler for både pathing og lokasjon til mobs.

 

Gleder meg til WoD raids begynner. Selv har jeg ikke kikket på strats enda, ei heller hvordan bossene ser ut. Om det blir like underholdende som Heroics så tror jeg det kan bli bra.

 

Favoritt heroic til nå for meg må være UBPS. Første delen er ikke så veldig spennende, men man må virkelig jobbe for å komme forbi første boss. Fjerde boss er bare et komplett kaos med flammer og adds i alle retninger. Siste boss er kremen på kaka. Har aldri hvert så mye skriking av plassering på VoIP på lenge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, man kan det. Bare jabbe med en kis ved bygningen i outpost-en.

 

For øvrig, hva kan jeg skinne for å komme meg fra 699 til 700? Alt jeg finner er grått. Det være seg lvl 100, 102 eller ??. Jævlig irriterende.

 

 

Faen, tar jo bare feil valg. :( Angrer på både bygningen i Spires of Arak (20% XP og portal) og Nagrand (Siege engine). Meh. Håper jeg kan få tak i blueprints for de andre to senere.

 

Jeg tok siege engine i Nagrand på main denne gangen, og jeg finner det mye bedre enn corral og mount. Fuck det å kunne mounte i battle / få mount speed i cat form. Jeg kan drepe lvl 100 elite rares enklere med en tank enn uten. :D

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Jeg har tydeligvis to WoW registrert på bnet-kontoen min. La oss kalle dem WoW1 og WoW2.

 

WoW1 er der jeg har spilt MoP og har de høyeste karakterene mine, osv.

 

WoW2 har jeg ikke expansions osv på.

 

Så da jeg via BNet launcheren går på Shop og kjøper WoD digitalt, legges denne til WoW2-kontoen i stedet for WoW1-kontoen (som jeg hadde foretrukket).

 

Har jeg rett i å anta at jeg må få flyttet dette over til WoW1 for å kunne spille WoD med karakterene mine fra WoW1, eller er de samkjørte på noen måte, disse to kontoene?

 

If that makes sense.

Lenke til kommentar

Ja, man kan det. Bare jabbe med en kis ved bygningen i outpost-en.

 

For øvrig, hva kan jeg skinne for å komme meg fra 699 til 700? Alt jeg finner er grått. Det være seg lvl 100, 102 eller ??. Jævlig irriterende.

 

 

 

Faen, tar jo bare feil valg. :( Angrer på både bygningen i Spires of Arak (20% XP og portal) og Nagrand (Siege engine). Meh. Håper jeg kan få tak i blueprints for de andre to senere.

Jeg tok siege engine i Nagrand på main denne gangen, og jeg finner det mye bedre enn corral og mount. Fuck det å kunne mounte i battle / få mount speed i cat form. Jeg kan drepe lvl 100 elite rares enklere med en tank enn uten. :D

Jeg prøvde det, men da forsvant eliten jeg kjempet mot. :blink: Og prøvde mens jeg ble angrepet av mange Warsong orcs, maskinen døde jo med én gang.
Lenke til kommentar

Jeg har et spørsmål.

 

Jeg er level 98,5 på death knighten (female gnome, YEAH!), og har lyst til å dinge level 100 så fort som mulig.

 

Jeg har kommet litt inn i Spires of Arak, og synes sonen er helt grei hittil (bedre enn Talador og Gorgrond, hvertfall).

 

Uansett, poenget mitt var: bør jeg heller bare dra rett til Nagrand? Tenker som nå XP-wise.

 

Kjenner at jeg ikke er veldig lysten på dungeons (selv om det er instant som tank) eller PvP.

Lenke til kommentar

Jeg har et spørsmål.

 

Jeg er level 98,5 på death knighten (female gnome, YEAH!), og har lyst til å dinge level 100 så fort som mulig.

 

Jeg har kommet litt inn i Spires of Arak, og synes sonen er helt grei hittil (bedre enn Talador og Gorgrond, hvertfall).

 

Uansett, poenget mitt var: bør jeg heller bare dra rett til Nagrand? Tenker som nå XP-wise.

 

Kjenner at jeg ikke er veldig lysten på dungeons (selv om det er instant som tank) eller PvP.

Dra rett til Nagrand. Jeg forlot områdene jeg questet i med en gang jeg kom utenfor lvl, selvom jeg bare var halvferdig med noen av dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...