Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en periode vært borte fra World of Warcraft, sluttet rett før Mist of Pandaria kom ut, er det noe vits å starte igjen? Eller har spillet bare gått nedover?

 

Synes MoP er ok på de fleste punkter. Det eneste jeg har å pirke på er uendelig mange dailies ellers er MoP ok. Ikke konge, men bare ok.

Lenke til kommentar

Jeg leter etter en ny guild, ettersom den jeg har vært i de siste 6-7 årene har dødd ut nå.

 

Jeg kan stille med en ilvl 465 dps warrior eller en ilvl 470 mage.

 

Har lite med erfaring fra content i MoP - bortsett fra Raid Finder. Back in the day så var jeg i en top 2 guild på servern min. Så selv om jeg er litt rusten atm, så har jeg nok muligheter til å bli et bra asset i en raiding guild.

 

Noen guilder der ute som raider rundt 2 ganger i uka som kunne vært intereserte i å utvide rosteren sin? :)

Lenke til kommentar

Jeg liker MoP veldig godt. Bedre enn både WotLK og Cataclysm.

 

Ser folk nevner dailies. Det er mange dailies, men man grinder seg til exalted med alt på under 30 dager. Det er flere måneder siden sist jeg gjorde dailies.

 

Dessuten "trenger" du ikke exalted med noen, siden exalted kun gir ting som mounts og tabards. Alt gear er tilgjengelig fra revered. Gjør du dailies 30-40 minutter om dagen i 10-12 dager, så er du ferdig.

Endret av Skurupu
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...