Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Jeg spiller Mage. Vi drepte heroic elite protectors veldig fort i går. Et par forandringer i taktikken var det som skulle til. Har riktignok drept Sha of Fear 4 ganger nå, men endelig er vi offisielt ferdig med alt content. Og Throne of the Thunderking er "rett rundt hjørne". Ikke mye dødtid hittil i MoP.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg trenger litt råd. Jeg er akkurat ferdig med Northrend Dungeon Hero; og etter å ha slitt for å soloe i allefall The Oculus 5-man heroic, skjønner jeg jo at Cataclysm Dungeon Hero ikke er noe jeg kan ta solo. Hvordan går dere fram når dere trenger hjelp men ikke kan køe til heroics pga. for høyt ilvl? Bare spør i chat, eller finnes det noe system rundt dette slik at folk kan ta gamle heroics også nå i MoP uten så mye styr? :)

Lenke til kommentar

Jeg trenger litt råd. Jeg er akkurat ferdig med Northrend Dungeon Hero; og etter å ha slitt for å soloe i allefall The Oculus 5-man heroic, skjønner jeg jo at Cataclysm Dungeon Hero ikke er noe jeg kan ta solo. Hvordan går dere fram når dere trenger hjelp men ikke kan køe til heroics pga. for høyt ilvl? Bare spør i chat, eller finnes det noe system rundt dette slik at folk kan ta gamle heroics også nå i MoP uten så mye styr? :)

Er du i en guild, så kan du jo spørre noen om de er interessert i å være med. Eventuelt i chat om du ikke er i en guild eller guilden din er trøtte folk, men det har jeg aldri forsøkt selv så jeg vet ikke hvor enkelt det er å få random folk med på sånt.

Lenke til kommentar

Nei, det er noe som sier meg at det ikke er veldig interessant for folk å bruke tid på "gammelt nytt" når det sikkert er mye som kan gjøres i MoP ennå. Jeg er i et lvl 13 guild, men vi er bare to stykker, så det gjør ikke allverden med forskjell tror jeg (dårlig med guild-achievements også i grunn..hehe..). :) Men da fins det ikke noe ala dungeon-kø for denne typen ting? Synd i grunn, men det hadde vel vært for enkelt da kanskje.

Lenke til kommentar

Nei. Det er en gammel spillmotor nå. Men de har bygd mye på den så man KAN slite hvis man vil kjøre alt på max. Men grafikkinstillingene er veldig skalerbare, det er slidere på nesten alt, eller mid-high-low-ultra preset instillinger.

Du bør få det til å kjøre på hvilken som helst PC egentlig. Må bare prøve deg frem med hvor høye instillinger du kan kjøre.

Lenke til kommentar

Jeg spiller Mage. Vi drepte heroic elite protectors veldig fort i går. Et par forandringer i taktikken var det som skulle til. Har riktignok drept Sha of Fear 4 ganger nå, men endelig er vi offisielt ferdig med alt content. Og Throne of the Thunderking er "rett rundt hjørne". Ikke mye dødtid hittil i MoP.

 

Kan jeg spørre om du spiller Frost eller Arcane?

Er selv Druid tank i guilden, men har en mage på 88 som jeg driver å levler opp :)

Lenke til kommentar

Det med grafikk er helt latterlig i WoW.

Jeg brukte 20.000.- på et oppsett som skulle dra alle dagens spill på max, men neida.

WoW har en gammel motor som ikke støtter de nyeste kortene 100%.

Spurte også på Technical forums over hos Blizzard. Litt surt med FPS drops i byer etc enda.

Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål: Jeg driver å levler opp en shaman healer (har shaman på lvl 85, men liker å levle opp i nye specs for å bli grundigere kjent med speccet...jadda, sikkert dumt og unødvendig men jeg liker det), og når jeg går dungeons sammen med huntere opplever jeg flere ganger at de vil jeg skal heale petet også. Dette syns jeg er litt merkelig; jeg har selv en hunter lvl 85 og det kunne ikke falle meg inn å be en healer heale petet mitt, det synes jeg er mitt eget ansvar (har jo mend pet og dessuten skal jo ikke petet dra aggro og bør ikke ta så stor skade). Men jeg har tatt feil før; er det meninga at healeren også skal fokusere på pets? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...