Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det fortsatt sånn at man får en lvl 80 char med Scroll of Resurrection?

Hvis ja, send meg en PM hvis du vil gi meg en.

Siden det kommer ny expansion starter jeg opp abonnementet igjen, så du får til og med mount bonusen (hvis det fortsatt er sånn altså..) :).

 

(Redigerer vekk denne posten når jeg har fått)

 

Mener det gikk ut i mars\mai.

Kjipt. Noe annet man får med å bruke dette da?

Skal ikke si det for sikkert, men mener å huske å lest det også en kompis nevnte det at det gikk ut i midten av mars. Hvist det ikke er kommet noen ny dato da.

Lenke til kommentar

Er det fortsatt sånn at man får en lvl 80 char med Scroll of Resurrection?

Hvis ja, send meg en PM hvis du vil gi meg en.

Siden det kommer ny expansion starter jeg opp abonnementet igjen, så du får til og med mount bonusen (hvis det fortsatt er sånn altså..) :).

 

(Redigerer vekk denne posten når jeg har fått)

 

Mener det gikk ut i mars\mai.

Kjipt. Noe annet man får med å bruke dette da?

Skal ikke si det for sikkert, men mener å huske å lest det også en kompis nevnte det at det gikk ut i midten av mars. Hvist det ikke er kommet noen ny dato da.

Ok, uansett så tar jeg gjerne i mot en scroll, så det er bare å sende PM folkens. Er vel fortsatt mount i premie (?).

Lenke til kommentar

Send mag mailen din på PM

 

takker så mye! Druiden er nå i gang med levelinga :)

 

Er det fortsatt sånn at man får en lvl 80 char med Scroll of Resurrection?

Hvis ja, send meg en PM hvis du vil gi meg en.

Siden det kommer ny expansion starter jeg opp abonnementet igjen, så du får til og med mount bonusen (hvis det fortsatt er sånn altså..) :).

 

(Redigerer vekk denne posten når jeg har fått)

 

Muligens ikke gyldig lengre? Uansett, det er vel en mount bonus til den som gir vekk en scroll, så send meg fortsatt en PM hvis du vil gi meg en resurrection.

 

Det er fortsatt gyldig, jeg fikk en scroll tidligere idag og har nå fått gratis oppgradering til Cataclysm og en level 80 druid :)

Lenke til kommentar

Send mag mailen din på PM

 

takker så mye! Druiden er nå i gang med levelinga :)

 

Er det fortsatt sånn at man får en lvl 80 char med Scroll of Resurrection?

Hvis ja, send meg en PM hvis du vil gi meg en.

Siden det kommer ny expansion starter jeg opp abonnementet igjen, så du får til og med mount bonusen (hvis det fortsatt er sånn altså..) :).

 

(Redigerer vekk denne posten når jeg har fått)

 

Muligens ikke gyldig lengre? Uansett, det er vel en mount bonus til den som gir vekk en scroll, så send meg fortsatt en PM hvis du vil gi meg en resurrection.

 

Det er fortsatt gyldig, jeg fikk en scroll tidligere idag og har nå fått gratis oppgradering til Cataclysm og en level 80 druid :)

 

ok Klilleng, glem det jeg sa. :)

Endret av Jann.
Lenke til kommentar

Da Diablo3 er relativt kjedelig for tiden vurderer jeg enten Starcraft eller WoW som avløser.

Jeg spilte heftg mye i vanilla, og gjorde ferdig AQ, rank13 i BG, BWL og kom vel halveis i Naxx for å nevne noe.

Er det noe å hente i Wow for tida, eller blir jeg lei med engang? Hvordan ser utviklingen ut med den Panda utvidelsen?

Lenke til kommentar

Jeg blir i hvert fall lei imot slutten av hver eneste ekspansjon. Ting man gjør mellom siste raid, og til level cappen økes føles så meningsløst. Alt av gear skal jo byttes ut, og det eneste som er poenget med å farme DS er å skaffe bra gear til å levle med.

 

Selv logger jeg kun inn for å cleare DS hver torsdag. Ellers spiller jeg ikke. Gjør det kun for å hjelpe guilden.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...