Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Hva er fordeler og ulemper med en high population server vs. en low population server?

 

Kan kanskje være vanskeligere å få gjennomført quests hvis det er mange som skal gjøre de, men lettere å groupe med noen. Og hva med køtiden på dungeons?

 

Det finnes også flere guild med flere medlemmer på high population servers, så er vel lettere å få hjelp også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Jeg trenger noen tips om hvordan jeg får tak i godt pve gear. Nå har jeg ilvl 361 pvp gear, og det går steike dårlig i random heroic. Og dette er en Arcane mage, så det er uvant å ligge nederst på recount. Men hva gjør jeg for å få godt pve-gear, er det bare heroic dungeons som gjelder? For går jeg det blir det mye kjeft å få på veien...er det noen quester på lvl 85 som gir gear med ilvl 378 og oppover?? :)

 

Start normal dungeons for å farme justice points slik at du kan kjøpe pve gear.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Noen som har spillet beta og har noen formening om MoP?

 

Er noe usikkert om dette blir kjøp av meg og har ca 230/played men denne exp er jeg noe mer usikker på nå. Ønsker noe overbevisning om at dette er verdt det når tid kommer.

Jeg var og skeptisk lenge, og hadde vel egentlig bestemt meg for å ikke gi MoP en sjanse.

Så kom jeg på at det er forsatt Blizzard som står for produseringen, og ettersom alt de tar på ikke akkuratt blir gull, men så noenlunde bra, er vel MoP også verdt et forsøk da det neppe er noe unntak.

Lenke til kommentar

Selv om Blizzard kanskje har utviklet MoP litt i retning å tekkes det asiatiske markedet, og har implementert pandaer, så betyr ikke det automatisk at spillet blir dårlig.

 

Jeg har beta (pga. annual pass), men har kun logget inn én gang. Har ikke logget inn igjen delvis fordi jeg vil holde litt på spenningen, og delvis fordi det på det tidspunktet jeg logget inn var smekkfult i både Pandaren starting area og der man logget inn på level 85.

 

Men MoP er kjøpt, og jeg kommer til å prøve ut det som MoP kan tilby så fort det har roet seg litt :)

Lenke til kommentar

Jeg har lenge lett etter en måte å ha både dps meter og healing meter oppe samtidig. Jeg vet det er mange som er imot sånne meters, men jeg klarer meg rett og slett ikke uten. Jeg er et konkurransemenneske og vil gjøre alt jeg kan for å nå toppen. Jeg er ingen briefer, og jeg klager heller ikke på de som har gjort en dårlig jobb. Jeg vil bare ha det for min egen del, really. Og som healer er det kjekt å se hvordan dpsen ligger an etc.

 

Uansett.. Jeg så på en stream fra MMO-champion sin kanal på own3d.tv, og oppdaga at han som spilte hadde nettopp det jeg lette etter. OBSOBS! Bildet er tatt fra en pandaria-boss.

 

30ll9i8.png

 

 

Det ser ut som det er recount, men jeg er virkelig ikke sikker. Noen som vet noe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...