Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I forhold til vanilla:

 

Det er mye mindre farming nå. Det er ikke nødvendig å bruke like mye tid på spillet. Det er fortsatt månedlig betaling. Det er lettere å få bra gear, men alt det beste utstyret kommer fra raiding. Raids er minst like vanskelig som de var under vanilla, men de nerfes etter 2-3 måneder, slik at "hvem-som-helst" skal få tilgang. På dette tidspunktet har alle hardcore guilds gjort seg ferdig.

Lenke til kommentar

Prøvde å komme tilbake til WoW etter å ha tatt en pause på flere måneder. Er like før jeg slutter igjen. Har prøvd å spille litt på fury warrioren min, men det ser ikke til at det funker. For etter å ha prøvd å dra meg gjennom flere heroics, endte de aller fleste med at folk ikke vet hva de gjør, de dør, så leaver de. Helst er det snakk om tankene. Sykt irriterende når det hender ofte.

 

Ser nesten ut til at man må ha en brukbar guild for å spille spillet.

Lenke til kommentar

Hei! Jeg trenger noen tips om hvordan jeg får tak i godt pve gear. Nå har jeg ilvl 361 pvp gear, og det går steike dårlig i random heroic. Og dette er en Arcane mage, så det er uvant å ligge nederst på recount. Men hva gjør jeg for å få godt pve-gear, er det bare heroic dungeons som gjelder? For går jeg det blir det mye kjeft å få på veien...er det noen quester på lvl 85 som gir gear med ilvl 378 og oppover?? :)

Endret av Oskov
Lenke til kommentar

Ble litt fristet til å starte opp igjen med wow men lurer på hvordan pvpen er for tida. Jeg har en mage, warrior og dk på lvl 85 med ca 360 ilvl pvp gear. Vil jeg bli grisebanka i pvp med så dårlig gear? Skjønner at jeg ikke vil kunne soloe det meste men vil jeg bare være cannonfodder til jeg får mye bedre gear? Samme hvilken char det er, synes alle var like morsomme :)

Lenke til kommentar

Med mindre du har 400+ gear i arena blir får du bank. Og om du ikke har spilt på lenge vil du få bank uansett. Det er mange decent spillere på sub 2k rating som spiller på alts for tiden.

 

Fire mage er forresten latterlig bra i 3s nå. Så jeg hadde nok gått for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...