Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det å ha 200k er ikke så sjeldent lengre, og inflasjonen øker kraftig med tiden, det var stort å ha 20k i WOTLK, nå er 200k det tallet.

 

Så prisen måtte vært hinsides,, for folk blir ikke å få mindre gull med tiden, spesielt ikke når gold cap økes.

 

Off/on-topic:

Ingen folk som er i UI tråden ever, så poster her :)

z0jEZ.jpg

Selvom det kan være forvirrende med 6 bars i høyden i senter, så vet jeg hva som er hvor, å ingen problem for meg ;)

 

Red: Jeg har stått på dummy i en time for å fikse alt av bars, jeg har IKKE 8k DPS :p

Endret av Jakke
Lenke til kommentar

Det å ha 200k er ikke så sjeldent lengre, og inflasjonen øker kraftig med tiden, det var stort å ha 20k i WOTLK, nå er 200k det tallet.

 

Så prisen måtte vært hinsides,, for folk blir ikke å få mindre gull med tiden, spesielt ikke når gold cap økes.

 

 

Har hatt rundt 150k i all tid, 200k var det jeg hadde da jeg slutta. Mener jeg så en plass folk som bytta gamecards mot 50k gull ellernoe.

 

Meh, mest sannsynlig blir alt gullet å forsvinne inn i blizzard sine servere og råtne. Håper jeg er ferdig med wow.

Lenke til kommentar

Har så lyst å få good feelingen tilbake sånn at man får lyst å levle.. Huske back in the daya kor epic alt var i wow verden:) men nå når jeg starter ny char levler jeg til lvl5 så er jeg lei. Tips til å få det gøy igjenn? Syns det er for enkelt å få gold osv siden jeg har lvl85 main chars.. Så føle det å levle proff blir unødvendig.. Likevell jeg har lyst å levle proff..

Lenke til kommentar

Har så lyst å få good feelingen tilbake sånn at man får lyst å levle.. Huske back in the daya kor epic alt var i wow verden:) men nå når jeg starter ny char levler jeg til lvl5 så er jeg lei. Tips til å få det gøy igjenn? Syns det er for enkelt å få gold osv siden jeg har lvl85 main chars.. Så føle det å levle proff blir unødvendig.. Likevell jeg har lyst å levle proff..

Du har jo Ironman Challenge.

http://us.battle.net...opic/4062846258

Regla;

Ironman Challenge Rules

1. All gear employed must be White or Grey. Also, no Heirlooms of any sort.

2. No transfer of gear, items or money from any other character (yours or others)

3. No gear enhancement(s), thus no Socket Gems, Enchanting or Reforging. Exceptions exist for class abilities. (example: Rogue poisons)

4. No specializations, talent points, or glyphs. This restriction also applies to talent points for pets.

5. No professions or secondary skills. An exception is made for First Aid.

6. No potions/flasks/elixirs (except those labeled as Quest Items)

7. No food buffs or other external buffs (this includes buffs from items and other players).

8. No grouping or assistance from other characters, even if not grouped.

9. No dungeons/raids. No battlegrounds/arenas.

10. No guilds. An exception is made for Ironman guilds (no perks)

11. No Refer-A- Friend activities. The intention of the challenge is that it be done without assistance.

12. No add-ons that assist in combat and/or leveling.

13. THE BIG ONE: No deaths. Character death for any reason disqualifies the character.

Lenke til kommentar

Så alle randomene vi har hatt innom guilden i løpet av årene...kan ha vært trollere som roller nye chars og leker noobs? Outragous!

 

:ph34r:

 

Er vel for det meste snakk om levelingguilds, og slike går vel i oppløsning/skifter ledelse nesten før jeg går lei av characteren.

Det er forøvrig forskjell på newbie og noob. Jeg tenkte mer på den godfølelsen de fleste hadde i starten av sitt wow-liv. Null gull fra highlevel, null heirlooms, og faktisk lese quests og sosialisere med folk du møter fremfor grind/powerleveling for å nå 85 før neste raid reset.

Lenke til kommentar

Det beste er at du logger inn på vedkommende sin konto og bruker ditt visa kort uten å lagre informasjonen.

 

Uansett hvordan du betaler for andre så krever det pålogging på deres konto. Og det er bedre at dem gir det konto informasjonen at du gir dem visa informasjonen.

 

Eventuelt kan du jo be vedkommende opprette en paypal konto, så overfører du penger til den, så kan personene betale med Pay-pal på battle.net.

Lenke til kommentar

Så var man i gang igjen. Merkelig det der ass. Var dritt lei WoW og lot være å spille på 4-5 måneder.

Men så ble kjæresten syk og vi ble inneværende, jeg begynte så smått å spillle på en level 50 Pala og brått hadde jeg rollet en rogue som nå er level 21.

Så nå bytter jeg på å level de to og har lyst til å rolle en shaman.

 

 

WTF WoW! Slutt opp. -.-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...