Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vurderer å hente opp kontoen her igjen, ikke minst nå i forbindelse med MoP, men jeg har noen spørsmål som jeg håper noen kunne svart på ^^

 

Sluttet å spille rett før 4.2 ifjor, hva er de største endringene siden den gang? Driter i instances og sånt som har blitt lagt til, mer nysgjerrig på classes, er det noe spesielt som har skjedd? Fant frem patch notes, men det er jo så mye å lese av diverse "10% mer dmg" osv.

 

Nedprioriterer fortsatt Blizzard 2v2 arena? De slet med å balansere det fordi noen matchups rett og slett møter overlegne matchups pga hvordan klassene er lagt opp :)

Lenke til kommentar

Nå kommer patch 5.0 i slutten av August, og alle klasser får endret sine talenter og spells. Den endringen er for noen klasser massiv, for andre klasser ikke så kraftig. Spørs hvilken klasse du spiller. Skal du lese patch notes, se på endringene som kommer i 5.0, alt annet vil ganske snart være utdatert. :)

Lenke til kommentar

Hva som er gode classes spiller ingen rolle hvis du er en elendig spiller, og det er du mest sannsynlig hvis du må spør om hva som er bra.

 

Spill en class du synes er morsom, og bli bedre.

 

Hvis man har slitt i motvind i 2v2 og har lyst på å prøve nye classes, så er man ikke ute etter en ny combo med motvind. Vi har ikke spilt på godt over et år, derfor jeg spurte hva som kanskje var bra idag.

 

Jeg trivdes som warrior og syntes det var gøy. Nå vil jeg prøve noe nytt.

Lenke til kommentar

Hva som er gode classes spiller ingen rolle hvis du er en elendig spiller, og det er du mest sannsynlig hvis du må spør om hva som er bra.

 

Spill en class du synes er morsom, og bli bedre.

 

Hvis man har slitt i motvind i 2v2 og har lyst på å prøve nye classes, så er man ikke ute etter en ny combo med motvind. Vi har ikke spilt på godt over et år, derfor jeg spurte hva som kanskje var bra idag.

 

Jeg trivdes som warrior og syntes det var gøy. Nå vil jeg prøve noe nytt.

 

Så du tror at 2s og 3s plutselig blir mye enklere hvis du spiller en bedre class? Tull.

Lenke til kommentar

Jeg skal ikke spille en bedre class, jeg skal spille en annen class.

 

Warrior var tidvis mens jeg spilte utrolig OP. Andre ganger føltes det nyttesløst. Noen klasser virket konsistent bedre enn andre i 2v2, blant disse var i alle fall druids+DK mot vår kombo.

 

Jeg ville bare ha tips til et nytt setup som kunne vært gøy å spille. At jeg sa "OP" blei kanskje litt feil.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor ikke Blizzard bruker 2 forskjellige systemer på PvP og PvE. Det gjør balansering utrolig vanskelig, og lite effektivt.

 

I tillegg er det surt for PvPerne når en klasse nerfes fordi de er for gode i PvE, og vise versa. Det virker også som om mange PvPere bytter karakterer til den nåværende "flavour-of-the-month". Det hadde ikke skjedd hvis klassene var balanserte, men slik systemet fungerer nå vil alltid noen klasser være bedre enn andre.

 

Det hadde gavnet ALLE å gjøre PvP og PvE separat. Både PvE-spillerne, PvP-spillerne og Blizzard selv, som kunne brukt mindre ressurser på balansearbeid.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Jeg skal ikke spille en bedre class, jeg skal spille en annen class.

 

Warrior var tidvis mens jeg spilte utrolig OP. Andre ganger føltes det nyttesløst. Noen klasser virket konsistent bedre enn andre i 2v2, blant disse var i alle fall druids+DK mot vår kombo.

 

Jeg ville bare ha tips til et nytt setup som kunne vært gøy å spille. At jeg sa "OP" blei kanskje litt feil.

 

Uansett, warlock har alltid vært en forholdsvis bra class gjennom hele spillet. Synd det er så få som klarer å spille warlock bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skal ikke spille en bedre class, jeg skal spille en annen class.

 

Warrior var tidvis mens jeg spilte utrolig OP. Andre ganger føltes det nyttesløst. Noen klasser virket konsistent bedre enn andre i 2v2, blant disse var i alle fall druids+DK mot vår kombo.

 

Jeg ville bare ha tips til et nytt setup som kunne vært gøy å spille. At jeg sa "OP" blei kanskje litt feil.

 

Uansett, warlock har alltid vært en forholdsvis bra class gjennom hele spillet. Synd det er så få som klarer å spille warlock bra.

 

nja, da spilte ikke du i vanilla :p warlock var ubrukelig , var nesten ingen som ville spille de

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...