Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En kompis fikk meg med over til alliance, men vet ikke om jeg er helt fornøyd med valget.

Jeg går både instancer og BGs en del for tiden. Instancer må jeg ikke vente noe lenger på en før, men BGs kommer jeg inn i nesten instant. Problemet med BGene er at det blir seier altfor sjeldent. Jeg har sjekket sider som viser status over serverne (kanskje ikke 100% troverdig, men det gir et bilde) og alliance ser jo ut til å være mangelvare.

Jeg klarer ikke å avgjøre om jeg tjener mer honor nå en før. Det er dritt.

 

Bare sånn info om how I feel atm.

Det har noe å gjøre med deg, for jeg vinner masse som alliance.

 

OMG!!! Jeg og Pokey driver og fucker rundt i 2v2 som dobbel blood og så møter vi et eller annet random dobbel dps team. Rett etter at roguen popper smoke bomb så kommer en kjekk bug: jeg kan ikke angripe. Ingen offansive spells som krever at jeg har target fungerer resten av kampen -.- Og det verste er at vi var nær å drepe dem. Faens drit.

 

Du kan prøve og ha det slik 50% av kampene du er i. Wolves popper ikke, Shamanistic rage popper ikke, Totem vil ikke funke, etc. Listen er uendelig lang.

uff, den er lei :/

Endret av Cowboy Bob
Lenke til kommentar

Riktig rotaion du bruker ja. Jeg rerolla enhance og føler jeg gjør det bedre der i arena, bg, etc.

 

Ikke bruk CL om det er under 3 mobs. Da er den bare et manasluk. Er det flere enn 3 så bruk den.

 

Men aldri Cl på Single Target ? :)

 

Nei, du får ingen ekstra DPS og bare større mana sluk om du bruker den da.

 

Skjedde noe merkelig IRL mens jeg gikk arena i sta. Plutselig knakk det ene bordbeinet og jeg satt med skjerm, tastatur og en 25kg pc i fanget. Det var kjempekoselig :)

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

OMG!!! Jeg og Pokey driver og fucker rundt i 2v2 som dobbel blood og så møter vi et eller annet random dobbel dps team. Rett etter at roguen popper smoke bomb så kommer en kjekk bug: jeg kan ikke angripe. Ingen offansive spells som krever at jeg har target fungerer resten av kampen -.- Og det verste er at vi var nær å drepe dem. Faens drit.

 

Du kan prøve og ha det slik 50% av kampene du er i. Wolves popper ikke, Shamanistic rage popper ikke, Totem vil ikke funke, etc. Listen er uendelig lang.

 

Så det er faktisk en bug. Jeg trodde det var UI'en min. På palaen skjer det ofte at jeg ikke kan heale. Sjuke greier.

Lenke til kommentar

Tok noen raske kamper i sta for og bli cappet bare, 5-1, et tap grunnet jeg fikk Razer Naga i går så miss clicker hele tiden xD Ingen av oss har gjort arena før, men er på 1000 rating ganske så lett. Trodde ikke dette var så lett, men blir vell vanskligere utover..men da blir vi jo bedre også!

Lenke til kommentar

Blir nok værre når dere når høyere MMR. Noen kamper blir kjempelette, andre blir vanskeligere.

 

OMG!!! Jeg og Pokey driver og fucker rundt i 2v2 som dobbel blood og så møter vi et eller annet random dobbel dps team. Rett etter at roguen popper smoke bomb så kommer en kjekk bug: jeg kan ikke angripe. Ingen offansive spells som krever at jeg har target fungerer resten av kampen -.- Og det verste er at vi var nær å drepe dem. Faens drit.

 

Du kan prøve og ha det slik 50% av kampene du er i. Wolves popper ikke, Shamanistic rage popper ikke, Totem vil ikke funke, etc. Listen er uendelig lang.

 

Så det er faktisk en bug. Jeg trodde det var UI'en min. På palaen skjer det ofte at jeg ikke kan heale. Sjuke greier.

 

Det er nok en bug. Totem bar'en og noen av action barsa mine er blizz laga.

 

Vant du fighten? :D

 

Vel, jeg så ikke så mye. Siden skjermen lå med skjermsiden ned på gulvet og viftene lå strødd utover. Ble stille på skype når det skjedde :!:

Lenke til kommentar

En kompis fikk meg med over til alliance, men vet ikke om jeg er helt fornøyd med valget.

Jeg går både instancer og BGs en del for tiden. Instancer må jeg ikke vente noe lenger på en før, men BGs kommer jeg inn i nesten instant. Problemet med BGene er at det blir seier altfor sjeldent. Jeg har sjekket sider som viser status over serverne (kanskje ikke 100% troverdig, men det gir et bilde) og alliance ser jo ut til å være mangelvare.

Jeg klarer ikke å avgjøre om jeg tjener mer honor nå en før. Det er dritt.

 

Bare sånn info om how I feel atm.

 

Jeg synes det virker som om jeg vinner oftere enn jeg taper som alliance, og uansett rekker man en bg med tap i tiden man ellers ville brukt i kø som horde. Er uansett mye gøyere å spille en BG uten seier enn å stå AFK i Orgrimmar mens man venter på en BG og håper at det ikke er noe dritt som sota.

 

edit: Dette bildet ble postet for 23 dager siden på wowhead, men holy fuck.

 

http://img27.imageshack.us/img27/7083/wowscrnshot121410165407.jpg

 

edit2: Han hadde kule keybinds, jeg tror jeg og skal binde autoattack til 1.

Endret av Pokey
Lenke til kommentar

Reroll tank eller spill i en aktiv guild, og alle heroic-problemer er løst. :)

 

Har siden starten etter jeg kom i 85 hatt problemer med heroics, fordi spillere ikke klarer å rette seg etter økningen i heroics. Folk som sitter med 4-6k DPS har ingen plass i Heroics. Selv hadde jeg fullt 333 gear + noen 352 items før jeg gikk inni heroics. ( Jeg er disc healer ) Jeg føler at folk ikke tenker på at økningen i heroics er mye større enn det de tror, eller at de tror de kan bli boostet av andre og får free l00tz. Utrolig irriterende.

 

Har heretter bestemt meg for at jeg kun kommer til å gå med premade grupper, eller vente en stund til folk flest får bra gear. Det er desverre det jeg må gjøre når Blizzard har så idiotisk random group system.

Lenke til kommentar

Reroll tank eller spill i en aktiv guild, og alle heroic-problemer er løst. :)

 

Har siden starten etter jeg kom i 85 hatt problemer med heroics, fordi spillere ikke klarer å rette seg etter økningen i heroics. Folk som sitter med 4-6k DPS har ingen plass i Heroics. Selv hadde jeg fullt 333 gear + noen 352 items før jeg gikk inni heroics. ( Jeg er disc healer ) Jeg føler at folk ikke tenker på at økningen i heroics er mye større enn det de tror, eller at de tror de kan bli boostet av andre og får free l00tz. Utrolig irriterende.

 

Har heretter bestemt meg for at jeg kun kommer til å gå med premade grupper, eller vente en stund til folk flest får bra gear. Det er desverre det jeg må gjøre når Blizzard har så idiotisk random group system.

Jeg vil heller ha folk som gjør 4-6k dps og følger taktikker i hc en folk som gjør 10k og dør etter 15 sec fordi de tar aggro fra tank og står flammer kun fordi de vil ha "ûber dps yo!"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...