Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

@ Slimda: Har du heala i raid? wait wat? =P

 

Angåande diskusjon om vanskelighetsgrad på magmaw vs autobots: Om healerane overlever stresset med å heale og har manaen, så er dette den lettaste av dei to. Det hjelper godt med en frost dk med howling blast på adds, i tillegg til ranged ja.

 

Fikk omsider samla ei god raidgruppe i går og fikk ned begge desse. 3 wipes på magmaw ellerno, men sikkert over 20 på omnomnom. Veldig mykje random ulykke ute å gikk. barrage fra arcanotron og Chain ligthening fra electron like etter og sånt.

 

Noken druids hatt problemer med å ikkje få combatresse btw? Har hatt den av cd, men får beskjed om at eg ikkje kan resse during combat. Er det pga nokon nye regler om at Ankh alt er brukt ellerno? evt soulstone og etc.. 1 "ress" per try so to speak?

 

1 try på 10, 3 på 25 tror jeg.

I tillegg bugger noen ganger alt av combatress slik at man ikke kan resse i det heletatt. :>

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg var iallefall rasande når eg ikkje fikk resse =)

 

Er det en bluepost som har gått meg hus forbi angåande dette? Må lese meg litt opp på om eg må gi beskjed over ventrilo til shamanen vår "STAY DEAD!" =P

 

Jeg mener ganske sikkert at jeg har lest noe om limit på resurrections ja, shared på ankh/combat res/soul stone.

 

Jeg fant!:

On raid boss encounters, you can only use one of these combat resurrection spells (so one Rebirth or one Soulstone) per attempt for 10-player raids. For 25-player raids you can use three forms of combat resurrection per raid boss attempt (so three of any combination of Rebirth and Soulstone).

http://fluiddruid.net/2010/11/finalized-for-now-combat-res-design/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Noken druids hatt problemer med å ikkje få combatresse btw? Har hatt den av cd, men får beskjed om at eg ikkje kan resse during combat. Er det pga nokon nye regler om at Ankh alt er brukt ellerno? evt soulstone og etc.. 1 "ress" per try so to speak?

 

Druidene jeg normalt sett raider med har hatt samme problemet begge to, virker som om det er litt random om det fungerer eller ikke.

(Og ja, det var ikke brukt ankh/soulstone eller cr under de forsøkene fra før)

 

Hender ofte at det ikke funker for ene druiden, men funker fint for den andre.

Lenke til kommentar

@ Slimda: Har du heala i raid? wait wat? =P

Jepp! Jeg har det stående med offiserene i guildet at jeg er tilgjengelig i hvilket som helst spec de trenger. Og når ene offiseren sa at de manglet en healer, så sa jeg at jeg kunne respecce. Borte vekk ble Bjørnespeccet.

Noken druids hatt problemer med å ikkje få combatresse btw? Har hatt den av cd, men får beskjed om at eg ikkje kan resse during combat. Er det pga nokon nye regler om at Ankh alt er brukt ellerno? evt soulstone og etc.. 1 "ress" per try so to speak?

Ja, har det ofte. Et tips jeg leste var å vente til hele raidet døde og kampen sluttet før man tok Release, det skulle visst hjelpe.

Lenke til kommentar

Hm. Så gjennom mountene dine fordi jeg har lyst på noe nytt og kult, og merket at du ikke har Blue Drake. Har du bare glemt å liste den opp, eller har du hatt syk uflaks? :p

 

Og spørsmål, hvor lang tid vil exalted med Netherwing ta sammenligned med f.eks Un'goro Raptoren?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...