Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

OK!

SÅ jeg er på vei ut av AH. Greit det. Pluteslig kommer det opp en random trade. Dette putter han i trade: Hurricane Deck, Volcanic Deck x2 og et tsunami Deck, og trykker yes. Jeg trykker sefølgelig accept og får meg rundt 80-100k g.

 

10 min senere etter stor briefing og tradeing av Gmembers siden ingen tror meg, får jeg et /w av en av mainene hans og spør om han kan få dem tilbake siden han tradet feil :thumbdown:

 

Men pugga Conclave i Throne of the four winds igår da! 3 wipes.

Du ga dem tilbake ?

 

Måtte da det når han var i en av servern's top 10 guilds :thumbdown: Pluss så ville Guild mastern vår det, og jeg fikk 5k gull <.<

Bra gjort av deg! Mange som ikke ville gjort det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde aldri i verden levert tilbake det der. Sendte ting til 10000 feil en gang og han fyren nekta å gi det tilbake, så da skal heller ikke jeg være snill.

 

Bare fordi noen er drittsekker trenger ikke du å være det. En normal person med litt moral ville gitt det tilbake.

 

Edit:

 

Ville heller gitt litt penger til den personen som gav tilbake, skulle det skje meg.

 

Edit2:

 

En grei belønning for min del ville vært 20% av verdien til tingene jeg gav bort.

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Er dere ikke over det faktum at han bruker bot?

La han ha det gøy så lenge han kan, han blir bannet en dag.

 

Når han skrev "Jeg hadde aldri i verden levert tilbake det der." kom bottinga inn fordi det har noe med moral å gjøre. Når han da legger på alt det andre ETTERPÅ kalles det hevn :)

Lenke til kommentar

Ville heller gitt litt penger til den personen som gav tilbake, skulle det skje meg.

 

Edit2:

 

En grei belønning for min del ville vært 20% av verdien til tingene jeg gav bort.

 

Spurte etter Hurricane, men fikk 5k g i stedet.

Litt mer respekt i guilden også fordi folk ikke gidd å gå HC med meg siden dem synes jeg virker selvgod etter all "jeg har gjort ting før dere" mentalitetn min i begynnelsen......

Etter du dinga sist i venneflokken 2 ganger er det godt å gjøre noe først.

Lenke til kommentar

ser egentlig ikke noe problem i å beholde, det er ikke scam på noen måte. og hva gjør egentlig en som er distre og dum nok til å trade slike verdier i et top 10 guild? og hva så om det er et top 10 guild? jeg vet selv at jeg aldri ville gjort den feilen, eneste gangene jeg bruker trade vindu er når jeg selger crafts av lave verdier(20-200g) eller kjøper en portal, og jeg er såpass oppmerksom at jeg ikke trykker på 0 for mange ganger i penger jeg gir fra meg. idioter lærer av ting som svir, og ikke at de blir dulla med og får viljen sin hver gang de gjør noe dumt.

 

greit nok å selge det tilbake for en grei "finnerlønn", men gratis er uaktuelt.

Lenke til kommentar

ser egentlig ikke noe problem i å beholde, det er ikke scam på noen måte. og hva gjør egentlig en som er distre og dum nok til å trade slike verdier i et top 10 guild? og hva så om det er et top 10 guild? jeg vet selv at jeg aldri ville gjort den feilen, eneste gangene jeg bruker trade vindu er når jeg selger crafts av lave verdier(20-200g) eller kjøper en portal, og jeg er såpass oppmerksom at jeg ikke trykker på 0 for mange ganger i penger jeg gir fra meg. idioter lærer av ting som svir, og ikke at de blir dulla med og får viljen sin hver gang de gjør noe dumt.

 

greit nok å selge det tilbake for en grei "finnerlønn", men gratis er uaktuelt.

 

Det er veldig lett å gjøre den feilen, hvis du er veldig trøtt eller syk, eller noe annet som gjør at du er mindre oppmerksom enn andre ganger. Spiller man aktivt hver dag i flere år, f.eks siden det har kommet ut og man aktivt trader med folk, er det stor sjangse for at det skjer i løpet av tiden du spiller.

 

Du skal ikke se bort i fra at det kan skje deg også. :)

Lenke til kommentar

ser egentlig ikke noe problem i å beholde, det er ikke scam på noen måte. og hva gjør egentlig en som er distre og dum nok til å trade slike verdier i et top 10 guild? og hva så om det er et top 10 guild? jeg vet selv at jeg aldri ville gjort den feilen, eneste gangene jeg bruker trade vindu er når jeg selger crafts av lave verdier(20-200g) eller kjøper en portal, og jeg er såpass oppmerksom at jeg ikke trykker på 0 for mange ganger i penger jeg gir fra meg. idioter lærer av ting som svir, og ikke at de blir dulla med og får viljen sin hver gang de gjør noe dumt.

 

greit nok å selge det tilbake for en grei "finnerlønn", men gratis er uaktuelt.

 

Det var til mainen hans. Vet det ikke er en scam og npr du trykker ja så mener du det. men Det med at det er en topp 10 guild er jo at dem har en viss innflytelse siden folk stoler på gode guilder. Dette kan gi et dårlig rykte til guilden vår.

Lenke til kommentar

Har inntrykk av at det hvertfall på min server er greit å opprettholde et ok forhold til de (fleste, ikke alle de små retardsguildene) andre guildene. Skal jo ikke se bort ifra at man gjør runs og sånt sammen senere. Litt kjedelig å nekte å gi tilbake mats da og få dårlig rykte på både sin char og guilden man er i.

Lenke til kommentar

Har inntrykk av at det hvertfall på min server er greit å opprettholde et ok forhold til de (fleste, ikke alle de små retardsguildene) andre guildene. Skal jo ikke se bort ifra at man gjør runs og sånt sammen senere. Litt kjedelig å nekte å gi tilbake mats da og få dårlig rykte på både sin char og guilden man er i.

 

Det er også sant, hvis en person trader ting av en verdi til 100k gull til deg ved et uhell og du nekter å gi de pengene tilbake, får man fort veldig dårlig rykte på serveren. Ryktet sprer seg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...