Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ser egentlig ikke noe problem i å beholde, det er ikke scam på noen måte. og hva gjør egentlig en som er distre og dum nok til å trade slike verdier i et top 10 guild? og hva så om det er et top 10 guild? jeg vet selv at jeg aldri ville gjort den feilen, eneste gangene jeg bruker trade vindu er når jeg selger crafts av lave verdier(20-200g) eller kjøper en portal, og jeg er såpass oppmerksom at jeg ikke trykker på 0 for mange ganger i penger jeg gir fra meg. idioter lærer av ting som svir, og ikke at de blir dulla med og får viljen sin hver gang de gjør noe dumt.

 

greit nok å selge det tilbake for en grei "finnerlønn", men gratis er uaktuelt.

 

Det er veldig lett å gjøre den feilen, hvis du er veldig trøtt eller syk, eller noe annet som gjør at du er mindre oppmerksom enn andre ganger. Spiller man aktivt hver dag i flere år, f.eks siden det har kommet ut og man aktivt trader med folk, er det stor sjangse for at det skjer i løpet av tiden du spiller.

 

Du skal ikke se bort i fra at det kan skje deg også. :)

 

Kan ikke egentlig skjønne hvorfor noen ikke følger mer med når det er snakk om så store verdier. Greit å være litt halveis med om du trader en stack med cloth, men 100k gold?

Lenke til kommentar

Selfølgelig. Men forskjellige variabler kan forandre en slik sak, f.eks en venn av deg som gjør det, en som slår deg i ryggen slik at du ved et uhell trykker på accept etter du satt inn ekstra penger før å tøffe deg eller et eller annet. Masse ting som kan skje. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

btw. vi wipa 67 ganger på omnitron nu. Hvem er lettest, Magmaw eller Omnitron?

 

Jeg finner magmaw litt lettere, men magmaw er visstnok litt hardere å heale ifølge de healerene vi kjører med.

 

Men 67 wipes? pug eller guildrun?

Lenke til kommentar

Det er veldig lett å gjøre den feilen, hvis du er veldig trøtt eller syk, eller noe annet som gjør at du er mindre oppmerksom enn andre ganger. Spiller man aktivt hver dag i flere år, f.eks siden det har kommet ut og man aktivt trader med folk, er det stor sjangse for at det skjer i løpet av tiden du spiller.

 

Du skal ikke se bort i fra at det kan skje deg også. :)

 

spilt mer eller mindre aktivt siden mai 2005, lengste pausene jeg har hatt er på 2-3 måneder, jeg bruker trader mye gjennom ah, jeg bruker ingame mail og cod vis folk ikke vil kjøpe på ah. større verdier i trade vindu har jeg gjennom årenes løp lært meg at er fail. har både vært trøtt og syk, men nei det der kan nok ikke skje meg.

 

Det er også sant, hvis en person trader ting av en verdi til 100k gull til deg ved et uhell og du nekter å gi de pengene tilbake, får man fort veldig dårlig rykte på serveren. Ryktet sprer seg. :)

 

om man ikke beholder alt så vil jeg i hvert fall krevd finnerlønn, ikke noe mindre enn 10%. skjønner at det er mye brødhuer der ute, vis jeg og eller guildet mitt skal få dårlig rykte på grunn av andres idioti. er da heller han som ikke holder styr på tradinga si, eller guildet hans som bør få dårlig rykte, først for å gjøre noe idiotisk og deretter unge som har rota bort smokken sin.

Lenke til kommentar

Tja, jeg syns Magmaw er langt enklere enn Omnitron.

 

Og 67 wipes var da mye. Greit nok, vi wipet 75 ganger på Firefighter i Ulduar når den kom ut, samt over 80 ganger på Lich King Heroic 10mann. Men utenom det har wipes holdt seg til 5-20 stk på vanskelige fights.

Og jeg synes det ble mange tryes på drittet igår :p ( som du failet! :love: )

Lenke til kommentar

Unyttig info:

 

Han andre bossen sammen med Valiona ble spillt inn av en homo, men Blizzard fjernet den stemmen og spillte inn med en annen istede. :)

 

Som sansynligvis ikke hadde noen sammenheng i det heletatt med at han var homofil.

 

Tja, stemmen var av den art av '' veldig homo '' altså akkurat den stemmen du tenker på som homo, bare multiplisert med 10. Altså syntes ikke Blizzard stemmen passet i det hele tatt.

 

( Har ingenting i mot mennesker som er homo. )

Lenke til kommentar

btw. vi wipa 67 ganger på omnitron nu. Hvem er lettest, Magmaw eller Omnitron?

 

Jeg finner magmaw litt lettere, men magmaw er visstnok litt hardere å heale ifølge de healerene vi kjører med.

 

Men 67 wipes? pug eller guildrun?

 

Guild med healer setup: 2 shammy og en druid. og en tank med 100k hp >.<

Lenke til kommentar

Tja, jeg syns Magmaw er langt enklere enn Omnitron.

 

Og 67 wipes var da mye. Greit nok, vi wipet 75 ganger på Firefighter i Ulduar når den kom ut, samt over 80 ganger på Lich King Heroic 10mann. Men utenom det har wipes holdt seg til 5-20 stk på vanskelige fights.

Og jeg synes det ble mange tryes på drittet igår :p ( som du failet! :love: )

Jepp, jeg failet. Og jeg nevnte også flere ganger at jeg var trøtt. Jeg satt faktisk å duppet under forsøkene.

 

*edit*

 

Og dette er mitt andre raid som healer ffs! :p Er ikke vandt med å spille healer.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...