Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Må nesten bare gå med premades for at det skal funke. Jeg gikk lei av PVE alt for fort i forhold til PvP. Føler progresjonen er MYE større i PvP (for en som ikke har et godt etablert guild) enn det jeg fikk i PvE.

 

Er glad det er lettere tilgang på PvP våpen nå enn det var før. Nå slipper man og stresse rundt i HC/raid for å skaffe våpen.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Reroll tank eller spill i en aktiv guild, og alle heroic-problemer er løst. :)

 

Trenger ikke ha guild engang for å geare seg som tank :thumbup:

 

For 3 dager siden sto jeg uten å være klar til heroic, altså ikke ilvl 329 som er kravet, idag etter 3 dager har jeg average 345 ilvl, :blush:

 

>

 

Liker ikke at de nerfer dungeons, merket igår at deadmines var blitt nerfed, manglet trash der og da, bad blizzard bad :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg vil heller ha folk som gjør 4-6k dps og følger taktikker i hc en folk som gjør 10k og dør etter 15 sec fordi de tar aggro fra tank og står flammer kun fordi de vil ha "ûber dps yo!"

 

This, all of this!

 

I cata hc's er det ikke dps som er vitkig, men snarere det å vite hva man gjør, ha en viss grad av peiling på klassen en spiller, og fornuft nok til å skjønne at når en står i greier på gulvet og ser hp'en sin falle som murstein er det kanskje lurt å flytte ræva si ut av det man står i.

 

Jeg er glad jeg har min "egen" healer jeg gjør hc's med. Resto druids <3

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Conclave i tofw er puggable btw.

 

Kommer helt an på hvilken server man er på. På Argent Dawn har jeg ikke sett en eneste pug til noen cata raids egentlig, bortsett fra noen få til Magmaw og Halfus.

Lenke til kommentar

Jeg vil heller ha folk som gjør 4-6k dps og følger taktikker i hc en folk som gjør 10k og dør etter 15 sec fordi de tar aggro fra tank og står flammer kun fordi de vil ha "ûber dps yo!"

 

This, all of this!

 

I cata hc's er det ikke dps som er vitkig, men snarere det å vite hva man gjør, ha en viss grad av peiling på klassen en spiller, og fornuft nok til å skjønne at når en står i greier på gulvet og ser hp'en sin falle som murstein er det kanskje lurt å flytte ræva si ut av det man står i.

 

Jeg er glad jeg har min "egen" healer jeg gjør hc's med. Resto druids <3

 

Er glad jeg så og si bare gjør heroics med guilden. Større sjanse for achievements for dragen, og jeg har folk jeg kan stole på.

 

Har rett og slett gitt opp å pugge som healer, det er så mange folk der ute som er "OLOLOL DIS IS JUST LIEK WRATH HCS RITE?????"

 

Og Conclave kan pugges ja, men AD er vel ikke kjent for å være den serveren som har de beste pugs :p

Lenke til kommentar

Skal ikke så mye til for å levle i normal hastighet; er man 10 mann så levler en i samme hastighet som 900 manns guild.

 

Det som suger er fiske og cauldrons - men cauldrons er jo allerede nerfet ned til mer akseptable mengder.

 

Rep med guildet er det som jeg hadde irritert meg mest over ved å skifte guild; men det er ikke så mye rep man trenger med mindre en vil ha pet eller mount.

Lenke til kommentar

@ Slimda: Har du heala i raid? wait wat? =P

 

Angåande diskusjon om vanskelighetsgrad på magmaw vs autobots: Om healerane overlever stresset med å heale og har manaen, så er dette den lettaste av dei to. Det hjelper godt med en frost dk med howling blast på adds, i tillegg til ranged ja.

 

Fikk omsider samla ei god raidgruppe i går og fikk ned begge desse. 3 wipes på magmaw ellerno, men sikkert over 20 på omnomnom. Veldig mykje random ulykke ute å gikk. barrage fra arcanotron og Chain ligthening fra electron like etter og sånt.

 

Noken druids hatt problemer med å ikkje få combatresse btw? Har hatt den av cd, men får beskjed om at eg ikkje kan resse during combat. Er det pga nokon nye regler om at Ankh alt er brukt ellerno? evt soulstone og etc.. 1 "ress" per try so to speak?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...