Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har 119k uten presence i 10 pvp-deler og resten dps-gear.

 

edit: Og 7 unenchanted items :cool:

 

jeg 147k. netsne alt er BIS uten legs. og en dps ring.

 

Nemlig. Hvordan i helvete er det mulig å ha 100k i et tankspec?

 

Gråter litt inni meg hver gang jeg ser på hp'en til palaen min og den bare er 116k eller hva den er nå :( sukk. GRØNNE hansker har jeg også. Livet er hardt.

 

Har du prøvd Peaceblooms vs. Ghouls? Det høres ut som noe for deg siden du har slike GRØNNE FINGRE

 

HØ HØ HØ

Endret av Pokey
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Fordi at, du har 1 mindre ilvl enn kompisen din? :thumbdown:

 

ilvl gir jeg f i, men faktum er at en god del av PvP gearet er ikke så alt for ille i PvE om en er uheldig med drops.

 

PvP bracers er en ørliten upgrade.

 

Bruker PvP relic også, siden jeg var veldig uheldig med relic drops, og alt jeg hadde var en noe questgreier fra Twilight Highlands.

Lenke til kommentar

 

Har gjort fighten på beta, så jeg er fullt klar over det:P P2 ser verst ut for min del som healer.

Men regner med at han dør om ikke så alt for lenge. Vi raider bare 9 timer i uka, men vi er veldig fokuserte, og raidlederen vår er meget bestemt;p

Du må oppdatere armory-linkene dine i signaturen =)

 

Gleder meg til å begynne heale i raids jeg også, fremdeles 2.5 uke til vårt første raid.. Ser for meg at jeg havner som tankhealer selv, da de to

andre healerene våre er shaman og prest.

Er du kun på tanks, eller hjelper du med WG på raid f.eks?

Lenke til kommentar

 

Har gjort fighten på beta, så jeg er fullt klar over det:P P2 ser verst ut for min del som healer.

Men regner med at han dør om ikke så alt for lenge. Vi raider bare 9 timer i uka, men vi er veldig fokuserte, og raidlederen vår er meget bestemt;p

Du må oppdatere armory-linkene dine i signaturen =)

 

Gleder meg til å begynne heale i raids jeg også, fremdeles 2.5 uke til vårt første raid.. Ser for meg at jeg havner som tankhealer selv, da de to

andre healerene våre er shaman og prest.

Er du kun på tanks, eller hjelper du med WG på raid f.eks?

 

Blir jo redirecta til nytt armory, så jeg gidder ikke xD

Jeg er for det meste på tanks, men hjelper såklart med WG, tranquility, efflorescence etc.

På Chimaeron f.eks har jeg ansvar for 2-3 targets, siden det er en litt spesiell fight healingwise.

Lenke til kommentar

PvP gear er bra hvis man ikke får tak i bedre PvE-gear, det er helt åpenbart. Alle som mener noe annet er wannabe elitister.

 

Forresten, i dag på Spaceworld så jeg en reklame for Cataclysm der det var masse greier om Path of the titans :D

 

Ja skjønner at det må PVP gear til for å entre Heroic dungeon! :blush:

Lenke til kommentar

Prøver å toppe Dps min som ele Shaman, Rotationen min er Flame shock>LvB>CL>lb x3 og Fulmination når den er på 7+ stacks. Men er veldig usikker på om jeg skal bruke Cl eller ikke, Alle i guilden sier at jeg ikke skal bruke det, men jeg føler jeg får bedre Dps med Cl enn uten, Hva er rotationen til dere andre Ele shamans? :)

Lenke til kommentar

OMG!!! Jeg og Pokey driver og fucker rundt i 2v2 som dobbel blood og så møter vi et eller annet random dobbel dps team. Rett etter at roguen popper smoke bomb så kommer en kjekk bug: jeg kan ikke angripe. Ingen offansive spells som krever at jeg har target fungerer resten av kampen -.- Og det verste er at vi var nær å drepe dem. Faens drit.

Lenke til kommentar

En kompis fikk meg med over til alliance, men vet ikke om jeg er helt fornøyd med valget.

Jeg går både instancer og BGs en del for tiden. Instancer må jeg ikke vente noe lenger på en før, men BGs kommer jeg inn i nesten instant. Problemet med BGene er at det blir seier altfor sjeldent. Jeg har sjekket sider som viser status over serverne (kanskje ikke 100% troverdig, men det gir et bilde) og alliance ser jo ut til å være mangelvare.

Jeg klarer ikke å avgjøre om jeg tjener mer honor nå en før. Det er dritt.

 

Bare sånn info om how I feel atm.

Lenke til kommentar

OMG!!! Jeg og Pokey driver og fucker rundt i 2v2 som dobbel blood og så møter vi et eller annet random dobbel dps team. Rett etter at roguen popper smoke bomb så kommer en kjekk bug: jeg kan ikke angripe. Ingen offansive spells som krever at jeg har target fungerer resten av kampen -.- Og det verste er at vi var nær å drepe dem. Faens drit.

 

Du kan prøve og ha det slik 50% av kampene du er i. Wolves popper ikke, Shamanistic rage popper ikke, Totem vil ikke funke, etc. Listen er uendelig lang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...