Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Mens jeg gjorde quests for 3,000 quest achievementen i Durotar i går skrev jeg i /1 at jeg gav ut 50g til den første som whispet meg. Dere skulle sett hvor mange som sa: '' Du har ikke SÅ masse penger, det går ikke! '' Sikkert mange som nettopp har startet, tror nok jeg gjorde en lvl 8 shaman veldig glad når han fikk pengene.

 

'' It's ok, he's legit, he gave me the money guys!. '' Haha, var så utrolig morsomt. :D

Har gjort det samme noen ganger har vert folk som har mast etter G til mount osv. Noen ganger gir jeg de alt fra 1g til 100g men kun til folk som jeg kan se at ikke har karakterer i top lvl osv.

 

Har ingenting å bruke mine penger på nå uansett, så hvorfor ikke hjelpe en som akkurat har starta med å få en lettere periode å levle? Det er utrolig godt å gi penger til folk som fortjener det. :)

Akuratt sånn jeg tenker også :D Godt det finnes flere folk som tenker litt på andre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

1% = 1 av 100

1‰ = 1 av 1 000

0,1‰ = 1 av 10 000

 

Meh, Google gjør narr av meg. Søkte etter 0,1‰ på Google og den mente det var det ville svaret den kom med :p

Lenke til kommentar

3#

 

I Eastern Plaguelands er det en hule, ( helt til venstre ) du kan gå i. Jo fler du har i raidet, jo flere rotter spawner. For å enkelt få 50,000 critters killed av guilden kan du gå inn med 40 folk ( spawner 250 rotter per person som er i raidet og nær den som dreper ) så hvis du har 40 personer i raidet, og alle er i nærheten av personen som AOE'er alle rottene spawner det 10,000 rotter per run, og du kan gå igjennom på noen minutter. Altså vil det ikke ta lang tid å få Armadillo Pup.

 

 

Avkrefta. Nerf på respawn tiden.

Lenke til kommentar

Finnes det noe ala "mine inlegg" på wow sine ofisielle forum? :blush:

 

Nei. Hvis jeg husker rett er Mine Innlegg en funksjon Dotten lagde til forumet og finnes på svært få andre fora. Hvorfor i all verden vil du henge på de offisielle forumene, forresten? Jeg tror jeg heller ville konsumert piggtråd mens jeg kuttet av meg fingrene mine med en motorsag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Nei. Hvis jeg husker rett er Mine Innlegg en funksjon Dotten lagde til forumet og finnes på svært få andre fora. Hvorfor i all verden vil du henge på de offisielle forumene, forresten? Jeg tror jeg heller ville konsumert piggtråd mens jeg kuttet av meg fingrene mine med en motorsag.

 

Dotten? Dotten har da ikke hatt noe særlig med backenden å gjøre. Om noe så er det o' store Ueland som står bak dette med hjelp fra en gjeng av folk opp gjennom tidene :)

Lenke til kommentar

Har et 10man guild med kun irls..

 

Vi ser oss nødt til å rekruttere 2 nye healers. Hvordan bør jeg gå fram? Vi starter først med raiding enten til søndag eller til neste uke, så kan ikke akkurat reklamere med progression i cata. Vi holder til på kazzak/horde om noen skulle lure

Lenke til kommentar

OK!

SÅ jeg er på vei ut av AH. Greit det. Pluteslig kommer det opp en random trade. Dette putter han i trade: Hurricane Deck, Volcanic Deck x2 og et tsunami Deck, og trykker yes. Jeg trykker sefølgelig accept og får meg rundt 80-100k g.

 

10 min senere etter stor briefing og tradeing av Gmembers siden ingen tror meg, får jeg et /w av en av mainene hans og spør om han kan få dem tilbake siden han tradet feil :thumbdown:

 

Men pugga Conclave i Throne of the four winds igår da! 3 wipes.

Endret av JuletreDuden
Lenke til kommentar

OK!

SÅ jeg er på vei ut av AH. Greit det. Pluteslig kommer det opp en random trade. Dette putter han i trade: Hurricane Deck, Volcanic Deck x2 og et tsunami Deck, og trykker yes. Jeg trykker sefølgelig accept og får meg rundt 80-100k g.

 

10 min senere etter stor briefing og tradeing av Gmembers siden ingen tror meg, får jeg et /w av en av mainene hans og spør om han kan få dem tilbake siden han tradet feil :thumbdown:

 

Men pugga Conclave i Throne of the four winds igår da! 3 wipes.

Du ga dem tilbake ?

Lenke til kommentar

OK!

SÅ jeg er på vei ut av AH. Greit det. Pluteslig kommer det opp en random trade. Dette putter han i trade: Hurricane Deck, Volcanic Deck x2 og et tsunami Deck, og trykker yes. Jeg trykker sefølgelig accept og får meg rundt 80-100k g.

 

10 min senere etter stor briefing og tradeing av Gmembers siden ingen tror meg, får jeg et /w av en av mainene hans og spør om han kan få dem tilbake siden han tradet feil :thumbdown:

 

Men pugga Conclave i Throne of the four winds igår da! 3 wipes.

Du ga dem tilbake ?

 

Måtte da det når han var i en av servern's top 10 guilds :thumbdown: Pluss så ville Guild mastern vår det, og jeg fikk 5k gull <.<

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...