Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har et par kompiser som hadde kjøpt gold før jeg startet med wow, når jeg startet kjøpte jeg 1k, så kjøpte jeg 10k. Kjøpte fra www.gameusd.com og nå har 4 av mine kompiser handlet der, til sammen kanskje 50k g. De bruker ca 40-48h når du kjøper billigst 10-20k g. Lykke til :p

 

(har herb og inscription så penger er egentlig ikke problem :p)

Lenke til kommentar

Har et par tips for å tjene gull/JP.

 

1#

 

I Bastion of Twilight, før bossene er det trash. Hvis du går inn med en 10 man gruppe og clearer trash tar ikke det veldig lang tid, og du har en sjangse for å droppe BoE epics iLevel 359. En slik item selger på vår server for 25k gull. Du kan etter trash gå ut og resette instancen, slik at hvis du har flaks får du 2-4 BoE epic items du kan selge på AH, enten for deg selv eller for guildbanken. Det er flere guilds på serveren jeg spiller på som gjør dette daglig for å tjene penger.

 

2#

 

I Vortex Pinnacle på heroic kan du cleare alt trashet, og drepe første bossen. Hvis du looter bossen og leaver fort nok blir du ikke saved til instancen, slik at du kan gå ut og resette instancen og farme Justice Points.

 

3#

 

I Eastern Plaguelands er det en hule, ( helt til venstre ) du kan gå i. Jo fler du har i raidet, jo flere rotter spawner. For å enkelt få 50,000 critters killed av guilden kan du gå inn med 40 folk ( spawner 250 rotter per person som er i raidet og nær den som dreper ) så hvis du har 40 personer i raidet, og alle er i nærheten av personen som AOE'er alle rottene spawner det 10,000 rotter per run, og du kan gå igjennom på noen minutter. Altså vil det ikke ta lang tid å få Armadillo Pup.

 

4#

 

Hvis du har Alchemy kan du kjøpe alle mats til Transmute: Truegold, og selge hver bar for ca 1k gull. Det spørs helt på prisene på AH, og hvor mange som undercutter hverandre, men det er lette penger å tjene hver dag.

 

5#

 

Hvis du har 500 Jewelcrafting kan du gjøre daily questen i Orgrimmar/Stormwind hver dag, og få currency som du kjøper Chimera's Eye for. Du kan få en Chimera's Eye hver eneste dag hvis du gjør daily'en hver dag. Den selger for opp mot 500g på serveren min, så hvis du gjør en 2 minutter daily hver dag kan du lett tjene 12,000g i måneden kun på en daily quest.

 

Håper det hjelper noen! :)

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Fra en forumpost på et forum jeg er registrert på. ( VIP only Forum )

 

 

 

 

Insane Money with Inscription

 

Hey there.

 

Today I found a new way of making insane amounts of money with Inscription. It's so easy I could hardly believe it works but it really does! You can make up to 500g per stack of herbs, sometimes even more. I checked three auction houses on different realms and it was always the same, huge profit incoming. It's really easy, all you need is an inscriptionist with skill 475 to make Inferno Ink. I'll explain what to do first and then add the formulas to calculate with. Here we go:

 

1. Buy Cataclysm herbs off the auction house

2. Mill the herbs

3. Produce ink from the pigments

4. Sell the ink

5. Profit

 

That's all you need to do! Now for the math. I'll add little spreadsheet at the end of the post to make it even easier.

 

There are two types of herbs. The "good" ones and the "normal" ones

 

Good herbs:

- Twilight Jasmine

- Whiptail

 

Normal herbs:

- Azshara's Veil

- Cinderbloom

- Heartblossom

- Stormvine

 

 

One time milling of the normal herbs yields:

-> 2,5 Ashen Pigment (10 per stack, which is 5 Blackfallow Ink)

-> 0,5 Burning Ember (2 per Stack, which is 1 Inferno Ink)

 

One time milling of the good herbs yields:

-> 3 Ashen Pigment (12 per stack, 6 Blackfallow Ink)

-> 1 Burning Embers (4 per Stack, which is 2 Inferno Ink)

 

 

Now look up what Blackfallow and Inferno Ink is selling for on your auction house. On mine Blackfallow is at 15-20g and Inferno Ink is at 200g. So milling good herbs and selling the ink is roughly 500g per stack but the herbs only cost around 200-250. That makes 250-300 gold which go to your pocket per stack of herbs you mill! Awesome. I sold 15 inferno ink this night for 250g each.

 

Now for the simple spreadsheet, here is your download:

 

http://rapidshare.com/files/440656579/inscription.xlsx

 

Have fun while it lasts!

 

 

 

Lenke til kommentar

Oppmerksomhet:

 

Skal vi se om vi kan gjøre det med guilden idag?

3#

 

I Eastern Plaguelands er det en hule, ( helt til venstre ) du kan gå i. Jo fler du har i raidet, jo flere rotter spawner. For å enkelt få 50,000 critters killed av guilden kan du gå inn med 40 folk ( spawner 250 rotter per person som er i raidet og nær den som dreper ) så hvis du har 40 personer i raidet, og alle er i nærheten av personen som AOE'er alle rottene spawner det 10,000 rotter per run, og du kan gå igjennom på noen minutter. Altså vil det ikke ta lang tid å få Armadillo Pup.

Lenke til kommentar

Mens jeg gjorde quests for 3,000 quest achievementen i Durotar i går skrev jeg i /1 at jeg gav ut 50g til den første som whispet meg. Dere skulle sett hvor mange som sa: '' Du har ikke SÅ masse penger, det går ikke! '' Sikkert mange som nettopp har startet, tror nok jeg gjorde en lvl 8 shaman veldig glad når han fikk pengene.

 

'' It's ok, he's legit, he gave me the money guys!. '' Haha, var så utrolig morsomt. :D

Lenke til kommentar

Mens jeg gjorde quests for 3,000 quest achievementen i Durotar i går skrev jeg i /1 at jeg gav ut 50g til den første som whispet meg. Dere skulle sett hvor mange som sa: '' Du har ikke SÅ masse penger, det går ikke! '' Sikkert mange som nettopp har startet, tror nok jeg gjorde en lvl 8 shaman veldig glad når han fikk pengene.

 

'' It's ok, he's legit, he gave me the money guys!. '' Haha, var så utrolig morsomt. :D

Har gjort det samme noen ganger har vert folk som har mast etter G til mount osv. Noen ganger gir jeg de alt fra 1g til 100g men kun til folk som jeg kan se at ikke har karakterer i top lvl osv.

Lenke til kommentar

Mens jeg gjorde quests for 3,000 quest achievementen i Durotar i går skrev jeg i /1 at jeg gav ut 50g til den første som whispet meg. Dere skulle sett hvor mange som sa: '' Du har ikke SÅ masse penger, det går ikke! '' Sikkert mange som nettopp har startet, tror nok jeg gjorde en lvl 8 shaman veldig glad når han fikk pengene.

 

'' It's ok, he's legit, he gave me the money guys!. '' Haha, var så utrolig morsomt. :D

Har gjort det samme noen ganger har vert folk som har mast etter G til mount osv. Noen ganger gir jeg de alt fra 1g til 100g men kun til folk som jeg kan se at ikke har karakterer i top lvl osv.

 

Har ingenting å bruke mine penger på nå uansett, så hvorfor ikke hjelpe en som akkurat har starta med å få en lettere periode å levle? Det er utrolig godt å gi penger til folk som fortjener det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...