Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Woho, undying for 2. gang i kveld, første gang siden seint i november vi har hatt et raid uten shitty deaths på thaddidus ol. :p

 

Vi fikk en bugg..... Gluth skulle ha dratt alle ned til 5%, men drepte 2 av våres spillere. Så der røk den tittelen >_<

En priest og en warlock? :x

 

swd og lifetap er moro.

 

edit; eller en paladin =D

Endret av Sink
Lenke til kommentar
Woho, undying for 2. gang i kveld, første gang siden seint i november vi har hatt et raid uten shitty deaths på thaddidus ol. :p

 

Vi fikk en bugg..... Gluth skulle ha dratt alle ned til 5%, men drepte 2 av våres spillere. Så der røk den tittelen >_<

En priest og en warlock? :x

 

swd og lifetap er moro.

 

edit; eller en paladin =D

 

 

Faen, hvordan visste du det!? :o

 

Shadowpriest og Warlock, jau.

Lenke til kommentar

VH misliker jeg, men så misliker jeg og slike instanser som dedikerer tempoet for deg slik som Dark Portal i CoT. Skulle tanke VH Hc her om dagen men ga opp da vi wipet på første bossen (den voidwalkern tingen) fordi ingen skjønte at den som hadde buffen for å se de monstrene som utgjorde de skyene rundt bossen måtte og ta dem ned, så det endte med 5 av dem som sendte vollyer av shadowbolts rundt seg, knertet healer og hele sulamitten.

 

Så da var det å begynne fra begynnelsen igjen.

Lenke til kommentar

VH er jo lett som F, både Hc og normal, men forutsetter at du har en gruppe bestående av oppegående mennesker.

 

Har had rimelig vanskelig med grupper i det siste, tror jeg skal legge av meg å finne PUGs og heller gå for guildruns istede. Når man wiper helt i starten av UK HC og (faktisk i korridorien rett etter starten), da vet man at man har funnet en stk dårlig PuG.

Lenke til kommentar
VH er jo lett som F, både Hc og normal, men forutsetter at du har en gruppe bestående av oppegående mennesker.

 

Har had rimelig vanskelig med grupper i det siste, tror jeg skal legge av meg å finne PUGs og heller gå for guildruns istede. Når man wiper helt i starten av UK HC og (faktisk i korridorien rett etter starten), da vet man at man har funnet en stk dårlig PuG.

 

Har ofte opplevd at et tidlig wipe vekker folk litt opp. Men wiper du 2 ganger tidlig er det bare å glemme :)

Lenke til kommentar

Tidlig wipe er for meg dårlig tegn, når man wiper på trashmobs hvordan skal det gå på bosser? Huff, tør ikke tenke på det.

 

Eneste bossen vi har slitt på fordi den faktisk var irriterende vanskelig er 1st boss i CoS HC men det var ene og alene fordi priesten ble forhindret å healer grunnet de kjedene. Selv med hans abilities og hand of freedom var det bare snakk om 2 sekunder før han igjen var i den tilstanden at han ikke kunne heale.

 

Kjører han random forøvrig med denne eller går det på den som er på 2nd plass på threat listen?

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...