Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herreminhatt RAF eier. Skaffet meg en ekstrakonto og mekket en ny alt på min egen, samt bruker en kompis sin DK til å grinde instancer.

 

Har egentlig sullet relativt mye, men er nå level 37 med begge nye characters etter 8 timer played.

 

Godt alternativ til å risikere ban med å kjøpe chars, samtidig som jeg får en level 60 mage og rogue samtidig! :)

Lenke til kommentar
Herreminhatt RAF eier. Skaffet meg en ekstrakonto og mekket en ny alt på min egen, samt bruker en kompis sin DK til å grinde instancer.

 

Har egentlig sullet relativt mye, men er nå level 37 med begge nye characters etter 8 timer played.

 

Godt alternativ til å risikere ban med å kjøpe chars, samtidig som jeg får en level 60 mage og rogue samtidig! :)

jo du lvler skammelig fort med RAF, har du en char du kan booste med i instances eller noen villig til hjelpe tar du 1-60 på 2kvelder.

 

men fy faen så treigt det føles når du skal fortsette uten RAF bonusen hehe

Endret av cruzader
Lenke til kommentar
Herreminhatt RAF eier. Skaffet meg en ekstrakonto og mekket en ny alt på min egen, samt bruker en kompis sin DK til å grinde instancer.

 

Har egentlig sullet relativt mye, men er nå level 37 med begge nye characters etter 8 timer played.

 

Godt alternativ til å risikere ban med å kjøpe chars, samtidig som jeg får en level 60 mage og rogue samtidig! :)

Jepp. Levlet 1-58 på 15 timer /played slik. :p

 

Nå levler jeg og en kamerat opp som horde med RAF, så har ingen char å booste oss med. Om noen er horde på kazzak betaler jeg gjerne. Overføring av 16k gold pågår. :p

 

Sarth + 3 10man down :D

Gratulerer.^^

Lenke til kommentar
Dere som nå har fiksa Sartharion + 3 i 10mann, noen tips å komme med?

Tja, slik setup vi hadde var imo så optimalt det kan få blitt.

Tanks:

Druid på sarth

Warrior på de blå dragene

Deathknight på adds - som senere tok vesperon når han landet

 

Healers: har ikke assigns her men

Holypriest med guardian spirit specc

Holypala

Restoshaman

 

Dps:

2x Shadowpriests

Warlock

Balancedruid

 

Tanken som tanker de blå dragene plukker først opp Thenebron, for så å dra han til der Shadron spawner slik at han er lett å plukke opp. I det vesperon er inc løper han over å plukker opp, raidet må her passe på å ikke bli butfucked av breaths.

 

Få ned thenebron før vesperon lander er viktig hvis ikke er det nesten umulig å holde oppe. Whelps og elementals holdes nede av at deathknighten som tanker de løper bort til den blå dragen vi dpser og bruker pestilence som gjør at begge shadowpriests får devouring plague opp på 15+ targets, imba dps og mye selfhealing.

Når thenebron dør starter alle med aoe på whelps og elementals for å holde de nede, dette er viktig fordi deathknighten skal så fort som mulig ta over tankinga av vesperon for å få tank-dmg litt mer spredt utover, enklere for healers. Men la warrioren ta over vespron igjen med en gang shadron dør.

 

Når thenebron er nede begynner det vanskligste med fighten, cooldowns må brukes på sarth-tank for å overleve firebreath; boble, hand of sacrifice, guardian spirit og vanlige tank-cooldowns.

 

Dps presser på det de klarer, dreper elementals ved jevne mellomrom. Når man endelig har fått ned vesperon så tar man med seg warriortanken inn i portalen og dreper de to addsa som er der inne, herfra og ned er det bare å ikke fucke opp, cakewalk hele veien, spar mana og vær klare til enrage på 5%(?).

 

 

Da vi gjorde det her i går hadde vi heroism på CD da vi pulla, og midt i alt styret glemte vi at vi kunne få bruk for den før vi hadde sarth på 70% med alle drager nede og full kontroll så vi poppa den på 10% for å få et raskt kill og så lite tid i de siste 5%.

 

Noen få problemer hadde vi også underveis, en spriest daua og og warrior tanken daua da han taunta sarth vekk fra druiden som maintanka slik at han kunne innervate holypriesten.

 

Kanskje litt rotete skrevet men, vansklig å få inn ting til rett tidspunkt da alt skjer samtidig :\

Endret av Sink
Lenke til kommentar

Om du er 78-80, Sholozar basin. Finn deg en pusekatt og delje løs på den. Når du kommer ned i health, healer du deg opp.

 

Trente unarmed skillen fra 1 til 400 ved å daske pusekatter i Sholozar Basin :)

 

E1:

 

Benytter anledningen til å frigjør damp. PuG healere begynner å gjøre meg rimelig forbannet, wipet 3 ganger på 2n bossen i Nexus Hc (ja, 3 ganger). Sjekket HitsMode1 etterpå og oppdaget at jeg motok siste kamp rundt 700 Hp per sek i healing, dette med at jeg selv brukte Judgement of Light. Priest healer uten kunnskap om healing tydeligvis.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...