Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Boomkins er helt greit liksom, personlig klarer jeg ikke holde følge med deathknightsa våre, men tror det dreier seg mest om class. (KMx2)

 

Ligger ganske likt med warlocks, mages og shadowpriest i guilden, selv om jeg ikke har helt dreisen på rotasjoner ennå. (Typ 3.7k dps på Patchwerk, ikke noe supert.)

Lenke til kommentar
Death knights og fury warriors er det så godt som umulig å holde følge med hvis de spiller riktig. Og vanskelig selv om de spiller middels. Forhåpentligvis bedrer dette seg etterhvert.

 

 

Tja. Har en dps som domminerer. Det er en shadowpriest.

Har en 14k dps på trash ellers en 6-8.5k dps på bosser etc... han er bare syk. Norsk er han og ;)

Lenke til kommentar
Kan være brukelige?

 

4500k+ dps, 13% spell damage buff, 3%haste OG 5% crit aura, innervate, CR, roots.

Jeg føler jeg er brukelig stort sett hele tiden. ^^

 

Nå har ikke jeg sett en Moonkin med 4500+ dps, siden den vi har har rundt 2000-2400 dps.

Men det er andre klasser som kunne ha vært bedre i raids enn en Moonkin.

 

Jeg hadde 4,9k dps på Patchwerk med en ikke fungerende meta gem, og ungemmed gloves.

^^

Men jo, prøv å få alle raidbuffs. Shaman/paladin er et "must", og om du ikke har elemental shaman er moonkin aura insane.

Lenke til kommentar
Nick på han plz, og trash DPS er jo bare lol.

 

6.8k dps tror jeg lett hvis det er Loatheb, men men, screenshot eller har det ikke skjedd.

 

Vi gjorde 3 drakes Sartharion forrige natt. Et av tryene hadde han 8.4 dps.

Ellers var han godt over 6000dps på resten av tryene.

Lenke til kommentar
Death knights og fury warriors er det så godt som umulig å holde følge med hvis de spiller riktig. Og vanskelig selv om de spiller middels. Forhåpentligvis bedrer dette seg etterhvert.

 

 

Tja. Har en dps som domminerer. Det er en shadowpriest.

Har en 14k dps på trash ellers en 6-8.5k dps på bosser etc... han er bare syk. Norsk er han og ;)

 

I raid der alle spiller riktig, så kan alle ligge ganske nære toppen. Men klassene jeg nevnte har en liten fordel. Hvis en shadowpriest dominierer totalt hos dere, så tyder det bare på at resten ikke gjør jobben sin, for de skulle ligget ganske nære.

Lenke til kommentar
Death knights og fury warriors er det så godt som umulig å holde følge med hvis de spiller riktig. Og vanskelig selv om de spiller middels. Forhåpentligvis bedrer dette seg etterhvert.

 

 

Tja. Har en dps som domminerer. Det er en shadowpriest.

Har en 14k dps på trash ellers en 6-8.5k dps på bosser etc... han er bare syk. Norsk er han og ;)

14k dps på trashpacks er np, mindseer spam greier alle. 6-8.5k dps på vanlige bosser skjer ikke, det er bare BS.

Lenke til kommentar
Death knights og fury warriors er det så godt som umulig å holde følge med hvis de spiller riktig. Og vanskelig selv om de spiller middels. Forhåpentligvis bedrer dette seg etterhvert.

 

 

Tja. Har en dps som domminerer. Det er en shadowpriest.

Har en 14k dps på trash ellers en 6-8.5k dps på bosser etc... han er bare syk. Norsk er han og ;)

14k dps på trashpacks er np, mindseer spam greier alle. 6-8.5k dps på vanlige bosser skjer ikke, det er bare BS.

 

 

Sorry mac. Recounten på 11 spillere i raidet viste det samme.

Han har alltid vært nummer en siden den dag han joinet.

Lenke til kommentar
Ja trash hos sartharion er jo mind sear spam så ikke rart han lå der da.

 

Leser du i det hele tatt?

 

På Sartharion. IKKE TRASH. På bossen. Dragen(e).

 

Death knights og fury warriors er det så godt som umulig å holde følge med hvis de spiller riktig. Og vanskelig selv om de spiller middels. Forhåpentligvis bedrer dette seg etterhvert.

 

 

Tja. Har en dps som domminerer. Det er en shadowpriest.

Har en 14k dps på trash ellers en 6-8.5k dps på bosser etc... han er bare syk. Norsk er han og ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...