Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

noen som vet om blizzard vil sette opp levling speeden snart? er ikke akuratt spesielt fristenden å starte en ny karakter når det tar soppas lang tid å levle.

 

syns ærligtalt de burde gitt 3x levling speed permanent til alle karakterer. tipper også det ville trekt mere kunder.

Levelingspeed er allerede økt fra 20 til 70. Finnes ingenting å klage på. Tar meg en dag å gå fra 58 til 63.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
noen som vet om blizzard vil sette opp levling speeden snart? er ikke akuratt spesielt fristenden å starte en ny karakter når det tar soppas lang tid å levle.

 

syns ærligtalt de burde gitt 3x levling speed permanent til alle karakterer. tipper også det ville trekt mere kunder.

 

Bruk Recruit A Friend.

Lenke til kommentar
Jeg har så lyst å rolle Human fordi den trinket racialen er bare insane egentlig. Du får så stort burst potensiale med 2x trinkets istedenfor 1x :(

 

Selv om Blood Elf ikke er så ille med Aoe Silence da :/

Deler ikke den racialen og pvp-trinketen cooldown?

Lenke til kommentar

Herregud så mange elendige spillere det er. Druid som påstår at han er bedre til å maintankheale adds på Sartharion enn meg, Paladin, fordi "i have better regen". Jeg skulle altså inn i portaler og raidheale. Allikevel var det han som gikk OOM, og meg aldri under 80%, selv med chaincasting.

 

Samme unge var tilfeldigvis raidleader og kicket meg på den bakgrunnen. gg.

Lenke til kommentar

recruit a friend har jeg alt brukt før. og er lite intresert i å betale bare for å levle kjappere. syns blizzard burde sette opp levling speeden drastisk i azeroth. er jo så utrolig kjedelig der:( må løpe mil fra punkt A til B.

 

kjenner så uhyre mange som ikke gidder å starte flere chars. pga att veien fra 1-60 er så utrolig kjedelig.

Endret av neoman
Lenke til kommentar
Herregud så mange elendige spillere det er. Druid som påstår at han er bedre til å maintankheale adds på Sartharion enn meg, Paladin, fordi "i have better regen". Jeg skulle altså inn i portaler og raidheale. Allikevel var det han som gikk OOM, og meg aldri under 80%, selv med chaincasting.

 

Samme unge var tilfeldigvis raidleader og kicket meg på den bakgrunnen. gg.

 

Been there. Er en kriger som heter Shaklaw på Nordrassil som har kjørt igang en god del pug's, oftest VoA. Men hver gang noen gjør mer skade enn han og ikke er i et "stort" guild kicker han dem. Samtidig så ninjaer han alt av dps warr loot til seg selv, selv om han taper rolls. Til raidet sier han at den som vant hadde en "avtale" med han og dermed kommer han litt unna med det.

 

Guildet mitt har jo selvsagt svartelista han og guildet hans, men det er fortsatt mange tullinger som blir med han - til tross for at jeg har fått flame'a han en del i general chat ^^ Men de mest oppegående på serveren har heldigvis svartelista han og.

Lenke til kommentar
Herregud så mange elendige spillere det er. Druid som påstår at han er bedre til å maintankheale adds på Sartharion enn meg, Paladin, fordi "i have better regen". Jeg skulle altså inn i portaler og raidheale. Allikevel var det han som gikk OOM, og meg aldri under 80%, selv med chaincasting.

 

Samme unge var tilfeldigvis raidleader og kicket meg på den bakgrunnen. gg.

 

Dessverre er denne oppførselen alt for ofte sett i spillet i dag og arroganse står høyt i stil hos enkelte. Er det noe jeg hater er det folk som tror de er fan til feiere men som ikke har anelse om noen ting. En luring som fant ut at 546 defense var alt for lavt til å tanke heroics og dermed sparket meg ut av gruppen og /w etterpå med et "learn the game noob".

 

Nei PuG's er risikabelt.

Lenke til kommentar

With the next minor content update for World of Warcraft, we will be opening up death knight character creation so that if the account you play already has a level 55 or higher character in World of Warcraft, you will be able to create a new death knight on any realm within your region. Please keep in mind that restrictions still apply to new, non-transfer realms such that death knights cannot be created on those realms until you level a character to level 55 on that realm or until transfer restrictions are removed. For any players considering creating a new death knight, we wanted to give an early heads-up, in case you wished to create a new death knight on a realm other than the one where your characters currently reside.

 

If you have any further questions on creating a death knight, please see the FAQ.

 

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...60286&sid=1

 

http://www.mmo-champion.com/index.php?;tpstart=3

Lenke til kommentar
Been there. Er en kriger som heter Shaklaw på Nordrassil som har kjørt igang en god del pug's, oftest VoA. Men hver gang noen gjør mer skade enn han og ikke er i et "stort" guild kicker han dem. Samtidig så ninjaer han alt av dps warr loot til seg selv, selv om han taper rolls. Til raidet sier han at den som vant hadde en "avtale" med han og dermed kommer han litt unna med det.

Meh, hater slike. Enten de som lyver om det, eller de som faktisk har en avtale. Om den som vant rollen ikke vil ha itemet går det til nestemann på lista, ikke til den som rollvinneren bestemmer. :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...