Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Ja trash hos sartharion er jo mind sear spam så ikke rart han lå der da.

 

Leser du i det hele tatt?

 

På Sartharion. IKKE TRASH. På bossen. Dragen(e).

 

Death knights og fury warriors er det så godt som umulig å holde følge med hvis de spiller riktig. Og vanskelig selv om de spiller middels. Forhåpentligvis bedrer dette seg etterhvert.

 

 

Tja. Har en dps som domminerer. Det er en shadowpriest.

Har en 14k dps på trash ellers en 6-8.5k dps på bosser etc... han er bare syk. Norsk er han og ;)

 

 

Nå spørs det på hvilken dps du mener. Trash dpsen eller boss dpsen?

Som jeg skulle utrykke. Han holdt 6-8.5k dps på Selve boss fighten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sorry mac. Recounten på 11 spillere i raidet viste det samme.

Han har alltid vært nummer en siden den dag han joinet.

Få se wws av det, jeg toppa med 4.7k dps når vi tok sartharion for første gang. Greit med korte trys, bare fise på med aoe fra første whelpspawn, men da gjør ikke presten oppgaven sin, førsteprioritet er å få ned første drage, ikke tenke på adds at all.

 

Ser jeg wws av kill med 8k dps så skal jeg rerolle, for da er jeg ubruklig.

Lenke til kommentar

Ikke for å være vrang eller noe, men ingen sånne logger er spesielt interessante. For de beviser ingenting. WWS logs er interessante mest fordi man kan sjekke andre folk med samme spec og se hva man har gjort forskjellig, og deretter forbedre seg.

 

Fakta er at ting ikke er veldig balansert nå, men hvis du har kun gode spillere, vil alle DPS'ere ligge innenfor 15% av hverandre på en "standard" bossfight. Kanskje så nære som 10%. Er forskjellene større, så er det gear eller skill som har skylden.

 

Jeg er i et guild med en blanding av spillertyper. Vi har hatt "faste" raidere som gjør halvparten av dps'en til de beste. Forskjellen er ikke gear, siden alle har vært med hele tiden (det var det samme i BC). Noen har bare anntatt at shadowpriest gjorde dårlig dps, eller at boomkin også gjorde det. Men så joinet det nye raidere, som craftet bra gear og hoppet rett inn i raid teamet. De beviste at shadowpriests og boomkin lett kunne toppe listen bare ved å spille riktig. Dessverre førte ikke dette til at de som var dårlige skjerpet seg, men det viser hvor mye skill har å si.

 

Kort sagt, akkurat nå har folk i gjennomsnittelige guild ingen grunn til å klage. Hvis du setter deg inn i hvordan spille riktig, så kan du lett toppe lista. Hvis du er i et hardcore guild så har du sannsynligvis allerede merket at DKs og fury warriors har en liten fordel.

Lenke til kommentar

Kom over en addon jeg har savnet i flere år, og tenkte jeg skulle dele den med de av dere som ikke har fått den med dere (om det er noen :p).

 

Den heter FriendShare og gjør slik at de personene du har på venneliste og ignoreliste blir delt på alle characterene dine - og også legger til alts på listene dine om du vil.

 

Du finner den i alle fall her: http://wowui.worldofwar.net/?p=mod&m=1122 :)

Lenke til kommentar
Hvordan er det mulig?

Godt gear, rett raid-oppsett, rette buffs og perfekt utstyr.

 

Kommer ikke stort høyere enn 3k totalt i følge WWS http://wowwebstats.com/12omuena51wcc

 

Har vell ikke så balle dårlig gear?

http://armory.wow-europe.com/character-she...aul&n=Nihth

 

Bruker ikke allt fra det gearet når jeg raider, har litt over 300HR

Endret av World Of Warcraft
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...