Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Hva faen? De to siste gangene jeg har nærmet meg en herb har den bare forsvunnet rett før jeg fikk plukke den. Rart.

har du prøvd deodorant? kan være du lukter ille som pesten. Heldigvis for deg er det snart Valentine event tingen ;)

 

Ah, humor av ypperste klasse! Har nok ikke det, nei.

Knusktørt i know :p Sikkert bare en bug, eller kanskje noen ninjaer plantene dine :ph34r:

 

Skjedde kun to ganger, så det må ha vært en bug. Fikk bare en "Eh. Hva faen." følelse da blomsten bare forsvant i løse luften rett før jeg skulle plukke den. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor var det? Kan være mulig det er snakk om noen som plukket den mens de har vært phaset bort.

 

Var i Storm Peaks. Og ja, det kan nok stemme. Var bare veldig rart at det skjedde to ganger på rad rett før jeg skulle plukke de. ;)

 

Ah, da har jeg fri fra skolen resten av dagen. Ute er det kaldt, og det virker som om det skyer over. Blomsterplukking, dailies og heroics på dagtid, raids på kveldstid. Uffameg.

Lenke til kommentar

jeg oppretta en Undead Female Warrior i går, har tenkt å stoppe på level 19 for pvp.

Noen tips til gear og spec? Skal ikke være noen "uber" twink, men en helt grei BG character med greit gear.

 

Denne skal senere levles videre til 80, men levler for tiden en shaman.

 

Edit: Kunne jo posta dette under warrior tråden, men men.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar
de fleste drar jo rett i heroics når de dinger 80, de fleste heroics tar du uten problem med en 20k tank.

 

Så du mener at jeg kan starte HC? Trodde man burde ha 535 defense. I såfall, frister det å starte gitt. Mangler selvfølgelig enchants her og der, så det burde være mulig å øke def. noe.

 

Hvilke HC anbefales det i såfall å starte med?

 

Upsidedown, Horde, Khadgar for armory.

Endret av Kransen
Lenke til kommentar
de fleste drar jo rett i heroics når de dinger 80, de fleste heroics tar du uten problem med en 20k tank.

 

Så du mener at jeg kan starte HC? Trodde man burde ha 535 defense. I såfall, frister det å starte gitt. Mangler selvfølgelig enchants her og der, så det burde være mulig å øke def. noe.

 

Hvilke HC anbefales det i såfall å starte med?

 

Upsidedown, Horde, Khadgar for armory.

Start UK du :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...