Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Healer eller tank er det beste man kan gå for som paladin, strev som bare fy med å finne HC grupper til jeg speccet tank, nå blir jeg nedøset av "Want to tank (instance name)?) så snart jeg logger på. Morsomt men strevsomt å ha så mange som tydeligvis har meg på vennelisten men som jeg ikke engang har snøring på hva er.

 

Sats på +int og MP5 (int sier vel seg selv). Våpen med spellpower (titansteel våpen koster flesk men er verd det, dropper og en fin maze i Nexus HC med 408 SP), ellers får du og SP fra intellect levelen din så vel verd å investere mye i dette av da 2 grunner.

 

Ebon blade og Argent crusader har en del healingear samt sjekk ut www.be.imba.hu over forbedringer du kan gjøre med din char, utstyr, enchants og hvor du får tak i dette. Som sagt Titansteel mazen kan være verd å investere i (på min server ligger den på 3k nå, overpriset som fy).

 

Healer eller tank, 2 gode ting satse på. Samler selv sammen noe healingear for å heale HC om det trenges eller når jeg eventuelt blir lei av å tanke så kan jeg respecce og heale i stede. Slik sett elsker jeg paladins.

Lenke til kommentar
Tusen takk for gode svar, men som jeg burde lagt mer vekt på i første innlegget mitt, lurte jeg egentlig mest på hvor mye spellpower og mp5 osv. man bør ha for å kunne heale i HC's og eventuelt 10 man raids.

 

Nå er jeg ikke helt sikker på hva andre foretrekker men mange jeg har spurt siter minimum 1300 SP for å heale HC effektivt men om dette stemmer, er for lite eller for mye, skal jeg ikke si for sikkert for jeg har ikke healet HC.

Lenke til kommentar
Tidlig wipe er for meg dårlig tegn, når man wiper på trashmobs hvordan skal det gå på bosser? Huff, tør ikke tenke på det.

 

Eneste bossen vi har slitt på fordi den faktisk var irriterende vanskelig er 1st boss i CoS HC men det var ene og alene fordi priesten ble forhindret å healer grunnet de kjedene. Selv med hans abilities og hand of freedom var det bare snakk om 2 sekunder før han igjen var i den tilstanden at han ikke kunne heale.

 

Kjører han random forøvrig med denne eller går det på den som er på 2nd plass på threat listen?

Er iallefall ikke 2 på threath list, da jeg får den i ett sett som healer. Men det skule jo være en CD på den(ifølge min DBM ihvertfall) men for 2 dager siden ble jeg truffet 3 ganger på rad, de 2 siste med 2 sek mellomrom, så vi wipet. Pleier aldri å komme så fort mellom hverandre, men men.

Lenke til kommentar
Tidlig wipe er for meg dårlig tegn, når man wiper på trashmobs hvordan skal det gå på bosser? Huff, tør ikke tenke på det.

 

Eneste bossen vi har slitt på fordi den faktisk var irriterende vanskelig er 1st boss i CoS HC men det var ene og alene fordi priesten ble forhindret å healer grunnet de kjedene. Selv med hans abilities og hand of freedom var det bare snakk om 2 sekunder før han igjen var i den tilstanden at han ikke kunne heale.

 

Kjører han random forøvrig med denne eller går det på den som er på 2nd plass på threat listen?

Er iallefall ikke 2 på threath list, da jeg får den i ett sett som healer. Men det skule jo være en CD på den(ifølge min DBM ihvertfall) men for 2 dager siden ble jeg truffet 3 ganger på rad, de 2 siste med 2 sek mellomrom, så vi wipet. Pleier aldri å komme så fort mellom hverandre, men men.

 

Var det som var så rimelig rart, jeg har Hand of freedom som kan brukes og presten har sin ability, så der er i alle fall 2 "get out of jail" freecards. Men gjøken sendte avgårde først et sett som traff healern, som brukte sin ability for å komme seg løs, like etter (3-4 sek) så var locken i gruppen tatt, dreit i han men rett etter på, ikke 2 sek engang, var healer under det samme, hand of freedom, gikk 3 sek så var han på nytt under disse kjettingene.

 

Dvs i løpet av rundt 10 sekunder kastet Meathook disse forbaska kjettingene sine og det var et par ganger vi wipet.

Lenke til kommentar
Eneste bossen vi har slitt på fordi den faktisk var irriterende vanskelig er 1st boss i CoS HC men det var ene og alene fordi priesten ble forhindret å healer grunnet de kjedene. Selv med hans abilities og hand of freedom var det bare snakk om 2 sekunder før han igjen var i den tilstanden at han ikke kunne heale.

 

Kjører han random forøvrig med denne eller går det på den som er på 2nd plass på threat listen?

 

Tank bossen ute av line of sight for healeren så går det greit. Han targeter bare ranged tror jeg, så om healer er eneste ranged så blir det vanskelig.

 

Altså, tank bossen ved en vegg med innskudd, du står foran innskuddet og healeren lenger inn så han ikke har line of sight til bossen men bare til deg.

 

====|

====| . <--- boss

==|.h .t

==|

==|

 

h = healer, t = tank.

Lenke til kommentar
Eneste bossen vi har slitt på fordi den faktisk var irriterende vanskelig er 1st boss i CoS HC men det var ene og alene fordi priesten ble forhindret å healer grunnet de kjedene. Selv med hans abilities og hand of freedom var det bare snakk om 2 sekunder før han igjen var i den tilstanden at han ikke kunne heale.

 

Kjører han random forøvrig med denne eller går det på den som er på 2nd plass på threat listen?

 

Tank bossen ute av line of sight for healeren så går det greit. Han targeter bare ranged tror jeg, så om healer er eneste ranged så blir det vanskelig.

 

Altså, tank bossen ved en vegg med innskudd, du står foran innskuddet og healeren lenger inn så han ikke har line of sight til bossen men bare til deg.

 

====|

====| . <--- boss

==|.h .t

==|

==|

 

h = healer, t = tank.

Hvis han bare targeter ranged, kan ikke alle bare stå inntil bossen på meele range?

Lenke til kommentar
Tank bossen ute av line of sight for healeren så går det greit. Han targeter bare ranged tror jeg, så om healer er eneste ranged så blir det vanskelig.

 

Altså, tank bossen ved en vegg med innskudd, du står foran innskuddet og healeren lenger inn så han ikke har line of sight til bossen men bare til deg.

 

====|

====| . <--- boss

==|.h .t

==|

==|

 

h = healer, t = tank.

 

Forsøkte det og faktisk men til tross for det ble healeren ilagt kjetting. Var forøvrig en merksnodig instance kveld for hele hurven kom seg ikke inn i UK Hc tidligere til tross for at ingen var saved.

 

Har vært en del merksnodige problemer i det siste, lagspikes, instance server problemer, småbug og irriterende feil etc. Håper det blir rettet på en god del av dette. Har vært tidvis irriterende å gå online.

Lenke til kommentar
Hvis han bare targeter ranged, kan ikke alle bare stå inntil bossen på meele range?

 

"Disease Expulsion (AOE) - Meathook belches out a cloud of disease, dealing 1710 to 1890 Nature damage (about 1500 on plate) and interrupting the spell casting of nearby enemy targets for 4 sec."

 

Derfor bør ikke en healer stå i melee range. Går visst til den med lavest treath som ikke er i melee range ifølge wowwiki.

 

http://www.wowwiki.com/Meathook

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Jeg har så lyst å rolle Human fordi den trinket racialen er bare insane egentlig. Du får så stort burst potensiale med 2x trinkets istedenfor 1x :(

 

Selv om Blood Elf ikke er så ille med Aoe Silence da :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...