Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har nå starta å levle warlock igjen, og har speca affliction.

Jeg bruker Succubs, og life drainer med corruption, immolation, curse of agony og siphon life oppe, men dette tar litt vel mye mana synes jeg. Er dette rett vei å gå?

 

Her er forøvrig speccet mitt, og du kan finne gearet mitt der også.

Lenke til kommentar

Apropo ubalanse i dps i raidsammenheng. Folk snakker om fury warr's og Dk's som dei som er best. Ka med hunters? I våre raid har vi stort sett 2 eller 3 hunters, og alle er representert på top5. (Vi har dog ikkje en skikkelig godt geara fury warr i raidet, enda).

Dk's ligger alltid litt under hunters hos oss. Shadowpriester kan nok blande seg.

Lenke til kommentar

Det kommer ann på hva folk mener er dps

Noen mener alt av dps gjort i hele raidet, mens noen (meg inkludert) mener at det eneste som teller er boss dps

 

Fury warr og dk har veldig bra dmg på trash og bosser med flere ting som treffes, men det har ikke op mengde dps på bosser hvor det eneste som treffes er den ene tingen

Lenke til kommentar

Hva e dette for noe drit? Boostet en fyr i WC tidligere i dag, og jeg logget også ut derfra og, inne i instancen. Problemet er at nå kommer jeg meg ikke inn igjen!

 

Denne erroren kommer: "No instance servers are available"

 

jeg kan logge inn på de andre characterene mine som jeg ikke har logget ut i fra en instance! Har forsøkt konstant å prøve å logge inn i kanskje en halv time nå! Ingenting skjer. Forsøkt og skrudd WoW og pcen av og på noen ganger også.

Lenke til kommentar
Noen som vet om noe nice dailysted for i hovedsak tjening av penger? Har gjort Sons of Hodir dailisene en stund, men er ikke helt fornøyd med mengden gull jeg tjener i forhold til tiden jeg bruker. I lvl 70 vat det jo Isle of Quel Danas, som ga 100g for max en time. Any ideas?

 

Troll Patrol. Klarer du 20 min timed, som ikke er noe problem får du enda en daily quest "Congratulations!. 30-40g til sammen. Har som regel 10-12 minutter igjen når jeg er ferdig med alle quests.

Endret av BigJackW
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...