Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Nå er jeg LEI av at pettet ikke klarer og holde aggroen!

Har en gorilla som er level 60 nå, jeg er 64..

Var specca BM, da klarte han og holde aggroen.. Men savna MM, som jeg var før, så prøvde og respecce igjen, til en blanding mellom BS og MM.. (17.39.0)

Nå får jeg aggroen etter max 4 sec i combat! Og på melee er jeg ubrukelig!

Får ikke så mye dmg heller, som jeg gjør som full BS eller MM.

Hva kan jeg gjøre for og få pettet til og holde aggroen!?

 

tipper det er grunnet lvl på pet, er han 60 og skal tanke 64-65 for deg vil han vell slite litt med miss, resist på taunt etc og generere dårlig agro.

 

jeg ville prøvd sende petten alene på en mob uten at du ser angriper og se i combat log, om han har mye misses,glancing(usikker på om pet kan), resister etc..

Endret av cruzader
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei

Ok. Får se hvordan det er å levle gamle locken igjen da, og heller velge etterpå om jeg skal fortsettepå pally eller lock. (Det var ikke et spørsmål om hvilken jeg skal velge. :p)

 

Har foresten et nytt spørsmål, hvilket specc burde jeg gå som 32 warlock?

 

Edit: Ja, det er lengesiden jeg har spilt warlock nå. :p

Endret av Andeby
Lenke til kommentar
Nei

Ok. Får se hvordan det er å levle gamle locken igjen da, og heller velge etterpå om jeg skal fortsettepå pally eller lock. (Det var ikke et spørsmål om hvilken jeg skal velge. :p)

 

Har foresten et nytt spørsmål, hvilket specc burde jeg gå som 32 warlock?

 

Edit: Ja, det er lengesiden jeg har spilt warlock nå. :p

 

Tror fremdeles det er Affliction som er veien å gå for levling, eventuelt specce om til Felguard når du kan få den.

Lenke til kommentar
Når jeg en gang i tiden klarer å bruke to våpen effektivt(hit chance etc), hva er optimal fart? (Shaman that is)

idealt burde vi egentlig brukt 3.91 for og akkurat være over wf cd med totem/flurry, men siden vi må takke til det som faktisk finnes i spillet er 2.6tingen.

 

en veldig bra liste og gå etter på gear som enhance er MaxDPS - enhancement, da merker du av hvilke instances du har muligheten til og ta så tilpasses listen over beste gearet du kan få deretter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...