Gå til innhold

TES: Bilder fra TES4 - Oblivion


Anbefalte innlegg

To nye bilder, fra PC-versjonen. HI-res widescreen FYI  ;)

 

Bilde 1

Bilde 2

 

EDIT: Kan si med en gang at bilde nr 2 er blant de beste jeg har sett av Oblivion til nå  :dribble:

5723851[/snapback]

Å fyttehælv***. :omg:

Jeg har hele tiden brydd meg fint lite om den tekniske siden av grafikken i Oblivion, men dette ser jo helt ekstremt ut.

Bare føl stemningen på bildene da, får helt frysninger her jeg sitter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bilde 1 er vell ifra 360? Ifølge navnet på linken er den det.

Og synes pc så bedre ut. (anostropich filitrering)

5723902[/snapback]

 

Bilde 1 er fra PC det også, ligger på den offisielle siden ilag med det andre. Henta bare linken fra han som lagde en egen post om bilde 1 her inne.

Lenke til kommentar
bilde 1 er vell ifra 360? Ifølge navnet på linken er den det.

Og synes pc så bedre ut. (anostropich filitrering)

5723902[/snapback]

 

Bilde 1 er fra PC det også, ligger på den offisielle siden ilag med det andre. Henta bare linken fra han som lagde en egen post om bilde 1 her inne.

5724028[/snapback]

oki, har bare registrert på noen spill at Xbox'en (360)faktisk bruker enten 2x AF eller max 4x ivhertfall. Dette så jeg i COD2. :ermm:

Lenke til kommentar

For å sitere meg selv fra den andre posten om disse bildene:

 

Hakaslepp :dribble:  Dette var.... ja.... bare..... helt.... ultra.... bra. Spesielt det site bildet der. Herregud hvor stemningsfylt det var. Og den tåken oppå det hele. Ser jo bare helt magisk ut :love: 

 

Tenke seg alt dette i samspill med vinden, med skogslyder og mystisk bakgrunnsmusikk :love: 

Lenke til kommentar
har kommet ut noen nye bilder på det ofisielle forumet!Av natthimmelen blant annet. så lekkert ut!

5729685[/snapback]

 

Edit:

 

http://www.bethsoft.com/newsletter/devdiary_3.09.06-3.html

 

 

 

devdiary_march_screen09B.jpg

 

Er litt bekymret for at view distance er alt for høy i enkelte av bildene. Håper det blir endel tåke. Da blir det mer stemingsfyllt, færre flickering (blinkende trær og vekster på avstand), samt lettere for maskinen å tegne bildet.

Endret av brsseb
Lenke til kommentar

:wow::wow::wow:

 

Dette var veldig, veldig imponerande :D. Nattehimmelen var rå, og sjekk detaljnivået på floraen i dette biletet! Slik det ser ut no, er grafikken i Oblivion åleine god nok grunn til å kjøpe spelet. :)

 

2006 blir eit fantastisk spelår for oss rollespelarar...Oblivion no, Gothic 3 seinare på året. I tillegg får vi vel NWN2 og The Witcher, som begge ser lovande ut. Og sjølvsagt FF12. :D

 

Kay

Lenke til kommentar
2006 blir eit fantastisk spelår for oss rollespelarar...Oblivion no, Gothic 3 seinare på året. I tillegg får vi vel NWN2 og The Witcher, som begge ser lovande ut. Og sjølvsagt FF12. :D

 

Kay

5730166[/snapback]

Og ikke glem Dark Messiah of Might and Magic, det ser også veldig imponerende ut, spesielt combaten :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...