Gå til innhold

TES: Bilder fra TES4 - Oblivion


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kamikaze: den er grei. vi får vel alle svarene vi ønsker i løpet av 2-3 dager nå :D

 

Ser konge ut det bildet der. Et lite tips til dere som muligens er litt skuffet over grafikken i Oblivion. Tenk tilbake på Gothic spillene ( hvis dere har spilt dem ). Det er gameplayet/stemingen som tells :D

 

Oblivion ble hypa litt for mye i den grafikkmessige retningen.

 

ps

Ah, god dam som jeg gleder meg

Lenke til kommentar

Min mening er at skygger i spill har egentlig jeg aldri tenkt så mye over, ikke i rollespill værtfall, så lenge grafikken ser ok ut og gameplayet rocker vilt er jeg fornøyd, jeg skal innrømme at den cella så litt finere ut med soft shadow teknikken, men det bryr meg lite, syns cellen ser fint ut på bilde over her også jeg.

 

Og som en sa, jeg foretrekker et bug fritt spill med stabil framerate istede for lav/ustabil framerate med en funksjon(soft shadow) som ikke fungere like godt over alt.

Lenke til kommentar

Når jeg tenker meg om, så ser det ut til at grafikken er ganske satt ned inne i den cella (på bildet), da du på filmen kan se flott lys effekter. (mørkere og mye mer stemningsfult lys). ta en titt på den første "chapter 1" videoen å bedømm selv!

 

Mister liksom mye av spenningen med så "kjedelig" lys som på bildet.

Lenke til kommentar
Når jeg tenker meg om, så ser det ut til at grafikken er ganske satt ned inne i den cella (på bildet), da du på filmen kan se flott lys effekter. (mørkere og mye mer stemningsfult lys). ta en titt på den første "chapter 1" videoen å bedømm selv!

 

Mister liksom mye av spenningen med så "kjedelig" lys som på bildet.

5779839[/snapback]

 

 

Sier bare min mening nå, men jeg er faktisk helt uenig i det du sier der, syns lysettingen i e3 film delen i cellen var alt for mørk egentlig.

Lenke til kommentar
Når jeg tenker meg om, så ser det ut til at grafikken er ganske satt ned inne i den cella (på bildet), da du på filmen kan se flott lys effekter. (mørkere og mye mer stemningsfult lys). ta en titt på den første "chapter 1" videoen å bedømm selv!

 

Mister liksom mye av spenningen med så "kjedelig" lys som på bildet.

5779839[/snapback]

enig, lys er alt^^ de har ikke bare tatt bort skygge! *døm døm døøm DØØM!* brødet som var på bordet er spist opp og lyset på veggen er flytta lengre mot døra^^

Lenke til kommentar
Når jeg tenker meg om, så ser det ut til at grafikken er ganske satt ned inne i den cella (på bildet), da du på filmen kan se flott lys effekter. (mørkere og mye mer stemningsfult lys). ta en titt på den første "chapter 1" videoen å bedømm selv!

 

Mister liksom mye av spenningen med så "kjedelig" lys som på bildet.

5779839[/snapback]

enig, lys er alt^^ de har ikke bare tatt bort skygge! *døm døm døøm DØØM!* brødet som var på bordet er spist opp og lyset på veggen er flytta lengre mot døra^^

5779958[/snapback]

Aner jeg litt Ironi. :roll:

Lenke til kommentar
Når jeg tenker meg om, så ser det ut til at grafikken er ganske satt ned inne i den cella (på bildet), da du på filmen kan se flott lys effekter. (mørkere og mye mer stemningsfult lys). ta en titt på den første "chapter 1" videoen å bedømm selv!

 

Mister liksom mye av spenningen med så "kjedelig" lys som på bildet.

5779839[/snapback]

enig, lys er alt^^ de har ikke bare tatt bort skygge! *døm døm døøm DØØM!* brødet som var på bordet er spist opp og lyset på veggen er flytta lengre mot døra^^

5779958[/snapback]

Aner jeg litt Ironi. :roll:

5779966[/snapback]

hehe ja slutten, men lys er etter min mening veldig viktig. Det ser fortsatt veldig bra ut, men det blir litt matt, var mye varme før :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...