Gå til innhold

TES: Bilder fra TES4 - Oblivion


Anbefalte innlegg

Slenger ut noen nye bilder (PC)

5778572[/snapback]

 

Sånn at dere vet det: Disse bildene er tatt med Medium settings.

5778831[/snapback]

 

Bildene er ikke tatt i medium setting. De har tatt i 1280x1024 maks setting

5780785[/snapback]

 

Det er begge delene. På denne siden er det jo sammenligning mellom medium og high. Og likevel er high egentlig det samme som mid. Så egentlig er bildene er sammenligning mellom low og mid. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Slenger ut noen nye bilder (PC)

5778572[/snapback]

 

Sånn at dere vet det: Disse bildene er tatt med Medium settings.

5778831[/snapback]

 

Bildene er ikke tatt i medium setting. De har tatt i 1280x1024 maks setting

5780785[/snapback]

 

Det er begge delene. På denne siden er det jo sammenligning mellom medium og high. Og likevel er high egentlig det samme som mid. Så egentlig er bildene er sammenligning mellom low og mid. :)

5780840[/snapback]

 

De bildene jeg postet her står at det er tatt i 1280x1024 high settings. Det er en annen bilde serie på den siden som er tatt i medium settings, men de tok jeg ikke med.

Hvis high er samme som maks så er vel bildene med maks setting

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Jeg så på siden for sammenligningen og jeg så egentlig ikke den store forskjellen. Det eneste jeg la merke til umiddelbart var at gresset ikke var så utbredt på low settings.

 

Edit: Leste et sitat fra en eller annen utvikler på det offisielle forumet om at de bildene tilsvarer nesten under mid range. Kanskje jeg greier å kjøre det også da!?

Endret av raziel014
Lenke til kommentar

Har desverre ikke sitat. Jeg kommer meg ikke inn på ElderScrolls forumet heller. Tror det er nede eller noe sånt.

 

Men uansett så ser vi jo det at disse bildene ikke er tatt med et high end kort. Uten tvil. Det er ikke HDR og heller ikke maks på alt. Jeg tror nok at dere som har super über-computer ikke har noe å frykte. Dere kan helt sikkert skru alt av settings høyt opp!

Lenke til kommentar
Har desverre ikke sitat. Jeg kommer meg ikke inn på ElderScrolls forumet heller. Tror det er nede eller noe sånt.

 

Men uansett så ser vi jo det at disse bildene ikke er tatt med et high end kort. Uten tvil. Det er ikke HDR og heller ikke maks på alt. Jeg tror nok at dere som har super über-computer ikke har noe å frykte. Dere kan helt sikkert skru alt av settings høyt opp!

5781290[/snapback]

 

Ok. Uansett jeg har ingenting å frykte da jeg skal spille på xbox 360 :)

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Ikke si det! Husk at alt av view distance både når det gjelder generell view og gress og vegetasjon er fixed på 360 versjonen. Aller først blir det vel best på 360, men om ett år eller noe sånt kan man få mye bedre resultater på pc.

 

Men for all del, det blir bra uansett! Vi har bare blitt bortskjemte når det gjelder grafikk! :)

Lenke til kommentar
Ikke si det! Husk at alt av view distance både når det gjelder generell view og gress og vegetasjon er fixed på 360 versjonen. Aller først blir det vel best på 360, men om ett år eller noe sånt kan man få mye bedre resultater på pc.

 

Men for all del, det blir bra uansett! Vi har bare blitt bortskjemte når det gjelder grafikk! :)

5781497[/snapback]

Nja, tippar ein dyr PC vil få betre grafikk allereie i dag. Eg lurar på korleis eg ligg an med mitt X1800XT...kanskje eg skal få meg eit til og kjøyre i SLI? :D

 

Kay

Lenke til kommentar
Ikke si det! Husk at alt av view distance både når det gjelder generell view og gress og vegetasjon er fixed på 360 versjonen. Aller først blir det vel best på 360, men om ett år eller noe sånt kan man få mye bedre resultater på pc.

 

Men for all del, det blir bra uansett! Vi har bare blitt bortskjemte når det gjelder grafikk! :)

5781497[/snapback]

 

Blir ikke XBOX360 og PC versjonen med alt av 'High' likt da? Er vel bare loade tidene på PC som er bedre foreløpig..

Lenke til kommentar
Ikke si det! Husk at alt av view distance både når det gjelder generell view og gress og vegetasjon er fixed på 360 versjonen. Aller først blir det vel best på 360, men om ett år eller noe sånt kan man få mye bedre resultater på pc.

 

Men for all del, det blir bra uansett! Vi har bare blitt bortskjemte når det gjelder grafikk! :)

5781497[/snapback]

Nja, tippar ein dyr PC vil få betre grafikk allereie i dag. Eg lurar på korleis eg ligg an med mitt X1800XT...kanskje eg skal få meg eit til og kjøyre i SLI? :D

 

Kay

5781607[/snapback]

 

Tviler sterkt på at du vil få bedre grafikk. Du vil heller miste en del detaljer da du må velge mellom AA eller HDR. Du kan jo spille i 1900x1200 med HDR for å få kantene mindre, men mange sliter med dette da de har LCD skjermer som ikke støtter det. Annen ting er at du må ha monster pc for å kjøre alt på i 1900x1200

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...