Gå til innhold

TES: Bilder fra TES4 - Oblivion


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Orket ikke lese hele artikkelen, men hvor mye kommer det til å kreve?

Da tenker jeg på full grafikk (med HDR) i 1280 oppløsning. Vil jeg kunne å aktivere 4xAA(eventuelt 2x) og 8xAF (eventuelt 4x)?

Specs står i segnaturen. :hmm:

Lost coast, med alt på fullt og 4xAA og 16xAF så går det greit. ca 30-40 fps på starten, men så krever jo ikke HL2 motoren så mye.

 

Håper Oblivion støtter SLI. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Orket ikke lese hele artikkelen, men hvor mye kommer det til å kreve?

Da tenker jeg på full grafikk (med HDR) i 1280 oppløsning. Vil jeg kunne å aktivere 4xAA(eventuelt 2x) og 8xAF (eventuelt 4x)?

Specs står i segnaturen. :hmm:

Lost coast, med alt på fullt og 4xAA og 16xAF så går det greit. ca 30-40 fps på starten, men så krever jo ikke HL2 motoren så mye.

 

Håper Oblivion støtter SLI. :dontgetit:

5463309[/snapback]

 

Du kan glemme HDR+AA. Det støtter nemlig ikke nvidia's kort foreløpig. Derimot skal du nok fint klare 1280+4AA/8AF eller 1280+HDR med dine 6800GT i SLi.

Lenke til kommentar
Orket ikke lese hele artikkelen, men hvor mye kommer det til å kreve?

Da tenker jeg på full grafikk (med HDR) i 1280 oppløsning. Vil jeg kunne å aktivere 4xAA(eventuelt 2x) og 8xAF (eventuelt 4x)?

Specs står i segnaturen. :hmm:

Lost coast, med alt på fullt og 4xAA og 16xAF så går det greit. ca 30-40 fps på starten, men så krever jo ikke HL2 motoren så mye.

 

Håper Oblivion støtter SLI. :dontgetit:

5463309[/snapback]

 

Du kan glemme HDR+AA. Det støtter nemlig ikke nvidia's kort foreløpig. Derimot skal du nok fint klare 1280+4AA/8AF eller 1280+HDR med dine 6800GT i SLi.

5464844[/snapback]

De har da klart å lage en patch til farcry med hdr og AA (til ati) så de burde da kunne klare hdr og AA. Ivhertfall etter en liten stund. :roll:

Lenke til kommentar
man kune spille i tredje persons hele tiden i morrowind så jeg regner med du kan det i oblivion også

5468974[/snapback]

Du kan velge hvordan du vil ha synsvinkelen regner jeg med, slik som på alle RPG spill :)

5470311[/snapback]

 

Heh, er da langt i fra alle RPG'er som har 1. persons synsvinkel.

Lenke til kommentar
Vet ikke om noen har sett disse bildene før eller om linken er posta før, men anyways, bedre å være på den sikre siden :

http://www.ag.ru/screenshots/elder_scrolls_4_oblivion/146012

5468317[/snapback]

De har blitt postet før, men de er ikke autorisert av Bethesda. Mange av dem er dårlige, jeg trodde de hadde blitt fjernet...

5471137[/snapback]

 

Det der er jo et lovlig bilde fra Bethesda. Ligger her

Lenke til kommentar
Orket ikke lese hele artikkelen, men hvor mye kommer det til å kreve?

Da tenker jeg på full grafikk (med HDR) i 1280 oppløsning. Vil jeg kunne å aktivere 4xAA(eventuelt 2x) og 8xAF (eventuelt 4x)?

Specs står i segnaturen. :hmm:

Lost coast, med alt på fullt og 4xAA og 16xAF så går det greit. ca 30-40 fps på starten, men så krever jo ikke HL2 motoren så mye.

 

Håper Oblivion støtter SLI. :dontgetit:

5463309[/snapback]

 

Du kan glemme HDR+AA. Det støtter nemlig ikke nvidia's kort foreløpig. Derimot skal du nok fint klare 1280+4AA/8AF eller 1280+HDR med dine 6800GT i SLi.

5464844[/snapback]

De har da klart å lage en patch til farcry med hdr og AA (til ati) så de burde da kunne klare hdr og AA. Ivhertfall etter en liten stund. :roll:

5470294[/snapback]

 

 

Er vel det som er...

Spill som må patches med HDR er ikke "full HDR-spill".

 

Oblivion gis ut med HDR fra begynnelsen av og er det første (?) spillet som støtter HDR 100%. Derfor kan man ikke få HDR+AA på Oblivion.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...