Gå til innhold

TES: Bilder fra TES4 - Oblivion


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fant den samme videoen, nå i høyere kvalitet og nedlastbar.  :D

Oblivion PC Games German Video Høyere kvaliter

5520029[/snapback]

 

 

Hvordan i all verden får jeg downloadet den greia der?

 

Er jeg blind? :D Finner ingen "download" knapp :(

5624484[/snapback]

 

ikke jeg heller :whistle:

5624686[/snapback]

 

Problemet med opplastningssider som denne, er at de liker å gjemme tinga, slik at alle skal trykke i hytt og pine på reklamelinkene fra google, uansett, bilder sier mer enn ord (Beklager dårlig kvalitet):

post-67633-1140264002_thumb.jpg

post-67633-1140264017_thumb.jpg

post-67633-1140264037_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Det er masse klaging og sutring på elderscrolls forumet nå. Klaging over at grafikken er dårligere osv. Selv synes jeg lyset på de nye bildene er superbra jeg siden det får alt til å se så fresht ut. Men det ser virkelig ikke ut som at bildene er tatt med høyeste settings, så der forstår jeg egentlig sutringen. Det er jo ikke logisk idet hele tatt å ta bilder av spillet nå så nær release med dårlige settings! Det er skikkelig dårlig PR.

Lenke til kommentar
Det er masse klaging og sutring på elderscrolls forumet nå. Klaging over at grafikken er dårligere osv. Selv synes jeg lyset på de nye bildene er superbra jeg siden det får alt til å se så fresht ut. Men det ser virkelig ikke ut som at bildene er tatt med høyeste settings, så der forstår jeg egentlig sutringen. Det er jo ikke logisk idet hele tatt å ta bilder av spillet nå så nær release med dårlige settings! Det er skikkelig dårlig PR.

5626645[/snapback]

 

Valget Bethesda hadde når de skulle vise frem spillet, var å vise, eller ikke vise.

 

Jeg tror både du og jeg vil se mer av spillet i dårlig kvalitet istedenfor å se ingenting. Og det tror jeg Bethesda tenkte også. :)

Lenke til kommentar
Det er masse klaging og sutring på elderscrolls forumet nå. Klaging over at grafikken er dårligere osv. Selv synes jeg lyset på de nye bildene er superbra jeg siden det får alt til å se så fresht ut. Men det ser virkelig ikke ut som at bildene er tatt med høyeste settings, så der forstår jeg egentlig sutringen. Det er jo ikke logisk idet hele tatt å ta bilder av spillet nå så nær release med dårlige settings! Det er skikkelig dårlig PR.

5626645[/snapback]

 

Valget Bethesda hadde når de skulle vise frem spillet, var å vise, eller ikke vise.

 

Jeg tror både du og jeg vil se mer av spillet i dårlig kvalitet istedenfor å se ingenting. Og det tror jeg Bethesda tenkte også. :)

5626730[/snapback]

På en måte har du rett, på en annen ikke. Jeg (som er førstegangs-kjøper av et TES-spill) ville fått mer hakeslepp om grafikken var strålende. Personlig mener jeg grafikken er utrolig bra.

Lenke til kommentar

Et spill som har vært under utvikling så pass lenge som Oblivion vil ikke kunne komme ut med det aller nyeste av effekter, det sier seg litt selv. Fokuset til utviklerne for et slikt spill SKAL være spillbarhet og innhold. Det er en RPG det er snakk om, ikke siste totalt-hjernedødt-men-OI-se-hvor-fin-grafikken-er-da!-spill (*farcry* host host*) som jeg syns har pregert spillverdenen i det siste.

 

At spillet kommer på Xbox360, en flunkende ny trekjerners plattform som alle som utvikler spill på å kan sies å være ganske N00bs på i øyeblikket har nok også noe å si (mener at de enda ikke vet hvordan maskinen best skal utnyttes enda).

 

Men grafikken syns jeg er svært god. Litt bekymret for texturkvaliteten på sånne crossplattformspill. PC-versjonen av Deus Ex2 hadde jo forferdelig dårlige texturer (mange fans lagde sine egne).

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...