Gå til innhold

TES: Bilder fra TES4 - Oblivion


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har lyst til å kjøpe det bare for å nyte det vakre lanskapet :p

5755871[/snapback]

 

Det er ikkenoe galt med det, I hear ya!

5755994[/snapback]

 

 

 

 

faktisk så tidlig som daggerfall brukte jeg og klatre opp på hustak for og se på solnedgangen :D må si jeg frykter for studiene hvis jeg kjøper dette spillet.........

Lenke til kommentar
Tok et fra den nye filmen.

 

Det er helt villt. :wow:

5755184[/snapback]

 

Jeg tror ikke draw distance'en ser så bra ut som der på videoen. Ifølge IGN som spilte oblivon i 4 timer ser bakgrunnen ikke bra ut.

Her er et lite utdrag:

...However, the extremely low resolution textures that blanketed the far-off mountains caused me to wince. It can be understood that for the sake of framerate, high resolution textures can't be loaded everywhere. Still, the far off tracts of land and hill didn't look very good...

Endret av lando calrissian
Lenke til kommentar
Slenger ut noen nye bilder (PC)

5778572[/snapback]

Hmm, jeg må si at det så miserabelt ut uten AA. Kanskje jeg må revurdere mitt valg av HDR fremfor AA... :no:

5778633[/snapback]

 

Om du har prøvd HL2:Lost Coast er det ikke stor forskjell mellom HDR og Bloom. Og HDR krever mer enn 6x AA og Bloom i Lost Coast har jeg erfart.

Lenke til kommentar
Om du har prøvd HL2:Lost Coast er det ikke stor forskjell mellom HDR og Bloom. Og HDR krever mer enn 6x AA og Bloom i Lost Coast har jeg erfart.

5778728[/snapback]

Lost Coast bruker en annen versjon av HDR, dubbet "HDR-light". Det er derfor du kan ha både HDR og AA i Lost Coast.

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...