Gå til innhold

TES: Bilder fra TES4 - Oblivion


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
for lenge til :p

 

så nettopp på en trailer. Eller mange fra den, må si jeg ble ganske overrasket! Trenger et RPG spill, så gjennom hylla mi å der er det kun skyte spill nå. Begynner å gå lei det hehe. Trenger variasjon :p

5478405[/snapback]

Da vil du sikkert like Oblivion! :thumbup:

Lenke til kommentar
for lenge til :p

 

så nettopp på en trailer. Eller mange fra den, må si jeg ble ganske overrasket! Trenger et RPG spill, så gjennom hylla mi å der er det kun skyte spill nå. Begynner å gå lei det hehe. Trenger variasjon :p

5478405[/snapback]

 

Variasjon er kjekt ja. Hva ble du overrasket over forresten? :)

Lenke til kommentar

hehe musikken tror jeg ga meg et skikkelig inntrykk. Å hvordan dem har fått verden / naturen til og bli så levende. Menneskene og alt, fikk en god stemning i meg. Må vel tenkte tilbake til Zelda Ocerina Of Time for å få den go følelsen tilbake ;)

 

Pluss når han karen kom ut av den Portalen. Minte meg skikkelig om Ringenes Herre. Sånt liker jeg ;)

Lenke til kommentar
hehe musikken tror jeg ga meg et skikkelig inntrykk. Å hvordan dem har fått verden / naturen til og bli så levende. Menneskene og alt, fikk en god stemning i meg. Må vel tenkte tilbake til Zelda Ocerina Of Time for å få den go følelsen tilbake ;)

 

Pluss når han karen kom ut av den Portalen. Minte meg skikkelig om Ringenes Herre. Sånt liker jeg ;)

5481398[/snapback]

Musikken på RPG spill bruker å vere fantastisk!

Jeg har faktisk morrowind musikk på mp3 spilleren min, likte spesielt godt de nye morrowind sangene som kom etter Veldion pluginen :)

Til vanlig hører jeg på band som Marduk, Mayhem, Cannibal Corpse o.l. men morrowind musikken er ikke å forakte :D

Lenke til kommentar
Orket ikke lese hele artikkelen, men hvor mye kommer det til å kreve?

Da tenker jeg på full grafikk (med HDR) i 1280 oppløsning. Vil jeg kunne å aktivere 4xAA(eventuelt 2x) og 8xAF (eventuelt 4x)?

Specs står i segnaturen. :hmm:

Lost coast, med alt på fullt og 4xAA og 16xAF så går det greit. ca 30-40 fps på starten, men så krever jo ikke HL2 motoren så mye.

 

Håper Oblivion støtter SLI. :dontgetit:

5463309[/snapback]

 

Du kan glemme HDR+AA. Det støtter nemlig ikke nvidia's kort foreløpig. Derimot skal du nok fint klare 1280+4AA/8AF eller 1280+HDR med dine 6800GT i SLi.

5464844[/snapback]

De har da klart å lage en patch til farcry med hdr og AA (til ati) så de burde da kunne klare hdr og AA. Ivhertfall etter en liten stund. :roll:

5470294[/snapback]

 

Til ATi ja, men så støtter ikke nVidia det i hardware, og da blir det problemer igjen?

 

PGR3 har da skikkelig HDR det. og det var nok med fra grunnen av.

5473268[/snapback]

 

De snakker vel om PC spill her da...?

Lenke til kommentar
Er det noen som vet hvor jeg kan laste ned videoen som finnes på PC Games?

5502944[/snapback]

 

Hvilken video?

5503175[/snapback]

På månedens tyske PC Games ligger det en lang video med gameplay fra Oblivion.

5503473[/snapback]

 

Ååå den ja, jeg søkte etter den for noen dager siden men fant ikke noe. Vet egentlig ikke om jeg har lyst til å se den, men sjelen min hungrer etter Oblivion og jeg er nåkk kjapp når jeg får sjangsen.

 

Jeg stoler heller ikke på disse tyske pc bladene, spes gamestar hører at de ikke alltid er like troverdige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...