Gå til innhold

Hvordan få ut frustrasjonen mot slemme datadeler, v.1


Spirre

Anbefalte innlegg

Er det ikke Magic han selv, som er avbildet i avataren din da? Litt utydelig, men er nesten 100% sikker! :yes:

 

Btw: Logitech Internet Navigator SE :love: , er det beste tastaturet som er laget til dags dato. Så du må ha vert utrolig uheldig, som har fått et eksemplar som lever sitt eget liv. Eller kan vel si "levde" nå :!: Du glemte vel ikke å installere drivere til det da? :tease:

Endret av TeCh2pe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mesteparten var faktisk kaputt. og uansett så var det ikkno å spare på. hvem har vel bruk, for et gammel p3 slot 1 compaq hovedkort?

 

jeg sparer på deler som er verdt å spare på. har f.eks et voodoo2 kort liggende her enda ;)

 

forresten, når jeg tenker etter, så tror jeg kanskje at den cd-rom spilleren funka. så neste gang jeg har en 24x cd-rom spiller som skoffen må dras ut/dyttes inn mauelt til overs så skal jeg si i fra så kan du få den

Lenke til kommentar
mesteparten var faktisk kaputt. og uansett så var det ikkno å spare på. hvem har vel bruk, for et gammel p3 slot 1 compaq hovedkort?

 

jeg sparer på deler som er verdt å spare på. har f.eks et voodoo2 kort liggende her enda ;)

 

forresten, når jeg tenker etter, så tror jeg kanskje at den cd-rom spilleren funka. så neste gang jeg har en 24x cd-rom spiller som skoffen må dras ut/dyttes inn mauelt til overs så skal jeg si i fra så kan du få den

woooooooooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwww

 

du er heldig Gohan

Lenke til kommentar
magic kortet er spirit of the night

 

tastaturet funka 100% det helt fram til dette skjedde. og jeg prøvde både med og uten drivere, både før og etter et forsøk på å resete det. driverne det gjorde alt mye værre fordi da fikk jo media tastene "liv"

Jeg kunne fikset tastaturet ditt på notime. det er bare å åpne det, plugge fra media tastatene.. oi de kan ikke sende mere signaler?

 

funker ikke det, er det bare å skyte det :p

Lenke til kommentar

Jeg og en tremening fant ut at vi skulle sprenge en pc med "dynamitt" som vi fant i garagen til onkelen hans for noen år siden. Vet ikke hva slags sprengstoff det var, men det var i små kubber omtrent på størrelse med pappen inni en dassrull, og 1 m lang lunte.

 

Pcen var noe gammelt skrap som hadde stått hjemme hos han i en årrekke (de hadde kjøpt 2 nye pcer siden), så den skulle kastets uansett.

 

Tok båt ut på en holme ut mot havet... Plasserte kabinett på berget og tente lunta. Så løp vi bak en stor knaus og hørte smellet :devil: Det fantes ikke en eneste smule igjen :devil:

 

Alt med godkjenning av onkelen hans.

 

Når jeg tenker meg om har jeg en del ting jeg vil bli kvitt... Bl. a:

8,4 GB HD

Geforce 2 MX

Pentium 2 400 MHz

Hovedkort av noe slag

To ødelagte CRT skjermer (en med brent inn windows logo i pixlene :D og en med ødelagt brightness (10x så lys som den skal være).

 

Får se utover vinteren om jeg gidder å knuse noe av det :devil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...