Gå til innhold

Hvordan få ut frustrasjonen mot slemme datadeler, v.1


Spirre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bilde 6: dette logitech tastaturet var opphavet til denne ideen og har plaga meg lenge. det levde sitt eget liv og styrte mediaknappene sine som det selv ville. det var deilig å avlive det :evil:

Tastaturet mitt! :ohmy:

 

Du er vel klar over at det er 5 års garanti på de derre tastaturene? :D

Lenke til kommentar
Hvis du har et gammelt GeForce 2mx hadde jeg blitt tilfredsstilt hvis dere hadde skutt det i fillebiter :)

jada det har jeg, mene det står i filserveren min og funker 100% så det skal nok få stå der en stund til

 

Du er vel klar over at det er 5 års garanti på de derre tastaturene?

 

nop viste ikke det, mene det er det kjøpt i oslo på en vanlig butikk, husker ikke hvor den ligger, og har ikke kvitteringen lenger heller...så jeg gadd rett og slett ikke å styre med det. og så bruker jeg musa enda. den har fått veldig masse deng (gått i gulvet sikkert 50 ganger) og lever i beste velgående.

Lenke til kommentar
bilde 6: dette logitech tastaturet var opphavet til denne ideen og har plaga meg lenge. det levde sitt eget liv og styrte mediaknappene sine som det selv ville. det var deilig å avlive det :evil:

Tastaturet mitt! :ohmy:

 

Du er vel klar over at det er 5 års garanti på de derre tastaturene? :D

dålig gjort.. *tenke* *se på tastatuert sitt* *tenke*

de var ganske like :dontgetit:

 

5 år sier du?

hmm.. har ca 3 igjen jeg :w00t:

Lenke til kommentar

Har et sånt logitech tastatur jeg også. Det suger like herlig den dag i dag det :) Ctrl tastene er veldig dårlige, og enter tasten må slåes på for at den skal virke. Batteriene må byttes annenhver dag, så jeg måtte kjøpe inn noen oppladbare...

 

Men finner ikke kviteringen jeg heller :cry:

Lenke til kommentar
MSN virus tok knekken på tastaturet`?

Jeg tror han mener at han ble så irritert av viruset at han gikk løs på tastaturet.

nei, jeg fkk et msn virus som bugga hele pc'en. omtrent samtidig fikk plutselig tastaturet det for seg å styre sine egne mediaknapper. dvs, å starte alt som kunne startes av media knappene når det selv ville, og når jeg selv prøvde å bruke de så var home lbitt til favoritter, play var stopp og media var mute osv...

 

selv formatering, resetting av tastaturet, med og uten drivere hjalp ikke det spor.

 

om det var selve viruset som gjorde dette vet jeg ikke 100% sikkert, mene det skjedde rimelig samtidig med at det kom. uansett så blei jeg så lei at jeg ga det en ladning hagl. det lå taster spredd over hele sandtaket etterpå :p

Lenke til kommentar
Funket det? fikk du ut aggresjon? : O

var vel mest iritasjon tenker jeg :p

 

og det var deilig ja :D

 

 

 

Dere ryddet vel etter dere? 

 

Bare lurte på en ting, er det bildet du har nå fra et Magic The Gathering kort?

 

klart vi rydda etter oss, med unntak av en haug taster :p så tok vi alt vi fant

 

og ja det er fra et magic kort, klarer du gjette hvem?

 

 

Åh, så det var du som tok pillene til bestemora mi?

 

:!:

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...