Gå til innhold

Hvordan få ut frustrasjonen mot slemme datadeler, v.1


Spirre

Anbefalte innlegg

Ok jeg har en ny ide på gang her. Hva med å fylle en gammel pc med lightergass (propan/butan)? Hvis det blir for mye gass i forhold til luft, så teiper man en stormlighter inni eller noe og skrur på pcen. når viftene begynner å blåse ut gassen, vil storlighteren antenne driten når det blir riktig gass/luft blanding :D (så sant ikke PSU eller annet antenner gassen da. da er det kanskje best å bruke en brøytepinne til å trykke på powerknappen med:P)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

gassen lekker vel ut en stund før viftene får slått seg på. Men om man på en eller annen måte får laga en fjernstyrt tenning(ala mythbusters) og forselga det skikkelig kunne det gått. Eller f.eks forsegla med plast, og hadd en fjernstyrt stormlighter som brenner plasten vekk og *boom* :wee:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har en Trust Predator her jeg kunne tenke meg å hevne meg litt på for all irritasjonen den har forårsaket (skrur seg av og på under bruk, avogtil må den plugges ut og inn...).

 

Det mest kretive jeg kan komme på er å feste den i et lekestativ, og hente et gammelt balltre jeg har liggende.

 

Gleder meg stort til brodern skal kjøpe ny pc, den han har nå kan ikke brukes til stort... *hint hint*

 

Hovedkort + fiskesnøre + 2 biler med hengerfeste kan bli artig :ph34r:

 

Husker jeg og noen kamerater la steiner på jernbanelinja et par ganger. Slutta med det da toget stoppet og tok med syklene våre :p Måtte til politistasjonen for å få dem igjen. Ikke gøy å fortelle den historien til modern :!: Men anyway, kunne jo tatt en vri på det der, forutsatt at det fins et veldig flatt kort inni maskina, vil ikke risikere at toget sporer av heller.

Lenke til kommentar

Etter at jeg kjøpte dell pc følte jeg en sinnsykt stor trang til å få ut raseriet på alle mulige deler i den dritten, så jeg meldte meg på boksing. Får ut raseriet samtidig som jeg får litt morsjon :thumbup:

 

Men fortsatt lurer jeg på å blåse dritten til helvete med no kraftige saker når jeg kjøper ny :w00t:

Endret av kristoffer90
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
hehe det er MB ja. jeg tror kanskje den funka sånn halvveis. men den drepte en gang i tida alt av filer som lå lagra på den under en scandisk (resiza alle filene) så da synes jeg den fortjente en ladning

5714958[/snapback]

 

har en gammel hd p 2gb liggendes... kanskje noen her melder seg frivillig til og kose og kjæle med den? send meg en pm davel!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

hyggelig å se at det er litt liv i tråden min enda. den har falt ut av "mine innlegg" av en eller annen grunn, men det blir vel fiksa nå.

 

om 14 dager så kommer han kameraten min på besøk som var her sist når vi kverka utstyret som ligger på førstesida.

 

så dersom vi får tid så kan det kanskje hende at vi får til en ny runde med prosjekt antifrustrasjon :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 11 måneder senere...

da vil jeg bare informere om at tråden har fått en ny tittel og oppdatert med link til tråd nr to i serien.

 

og ja, det vil komme en ny tråd om dette i løpet av noen få uker. venter bare på at snøen skal tine i sandtaket :)

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...