Gå til innhold

Pakkeliste til Roskilde?

knutby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drar mot Roskilde om 2 timer og trenger noen pakketips. Jeg har:

Klær - Normale

Klær - Stygge

Sovepose

Luftmadrass

Penger

Bilett

Underholdning - Bok ect.

Ørepropper

Toalettsaker

Håndklede

Telt er der fra før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet jeg ikke hvordan dusjene der er, men dusjsko (eller hva det er de kaller det), evt. sandaler, er ganske kjekt å ha med seg.

- Kondomer. :)

Skrevet

Ørepropper skal med, selv om musikken blir litt "rar" av det. Ørene mine er verd mere en 1400,- biletten kosta.

hehe, kondomer har jo ikke skadet noen;)

Skrevet

masse sokkker / undertøy som er pakket inn i plast. Selv om det ser bra ut nå, kan det plutselig hølje ned. Noen nøtter/rosiner/sjokolde er bra for energi også (siden du sikker bøtter ned på øl og burger hele tiden)..

god tur

Skrevet (endret)

Hvis jeg hadde hatt ferie og anledning til å dra:

10 kasser pils

Toalettsaker

Telt

En bag med klær og toalettsaker

Penger

Edit: Og selvsagt en bil. Helst en van...

Endret av anth
Skrevet (endret)

Man tar da ikke med seg pils til roskilde.. :roll:

Uansett... sjøstøvler

edit:

skal du være der i 7-8 dager så skifter du klær... er uansett helt jævlig å ta på seg skitne klær etter en god varm dusj heh

Endret av SBS
Skrevet
Stryk ørepropper, musikk skal nytes uhindret :)

Og tinnitusen du får kan nytes resten av livet.

T'Weed

Enig med deg T'Weed, tinnitus tror jeg ikke er noe særlig. Heller "rar" lyd enn øresus for resten av livet

Skrevet
haha, ta med seg pils til roskilde. Den var god :!:

Tror ikke det bare er han som har tenkt tanken, da det vistnok ble beslaglagt (ikke mer enn) noen titalls-tusen flasker øl under festivalen. ;)

Skrevet

Det var faktisk noen som ble frastjælt 40 kasser pils.. Kan ikke forstå hvordan det idethele tatt er mulig jeg. Man må da få med seg litt vel?

Hehe, det også noen som prøvde å selge hasj til en uniformert snut på festival-plassen! Herregud så dum man kan bli! Han var sikkert dritings og ville ha det litt gøy eller noe sånt.

Skrevet

Da var Roskilde over.

Ettords oppsummering: Rævkjørt!

Hadde aldri trodd at det gikk ann å samle opp så mye dritt, søppel, piss, fyll, dop og jævelskap på ett sted. Jeg unner ingen av dere ned til det stedet. Folk vasser bokstavelig talt i søppel der! Søppel over, under, rundt og inne i teltene! Billene kravler rundt og er så store at man ikke får drept dem. Skikkelig panser biller!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...