Gå til innhold

Merklige hendelser med smårare personer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han karen som går å snakker i telefonen om å runke osv. her har jeg også sett et par ganger.

 

Det sykeste var da jeg kom fra toget, og skulle opp Karl Johan. Og midt inne i Østbanehallen hører jeg han snakke HØYT i telefonen.

Var omtrent noe slikt:

"Fy faen, jeg reakk ikke å ta morrarunken min i dag. Det er helt jævlig."

...

"Men faen a! Jeg er så jævla kåt at jeg holder på å dø."

...

"Jeg får ta meg en god runk på dassen på jobb, da."

 

Da gikk jeg bare fort videre. Ville liksom ikke høre mer.. :p

Lenke til kommentar

Har en lærer i IT (hadde han i økinf i fjor også) som sier "jaha", "ka?" og "sir du det?" konstant. En typisk setning er som følger. "Ja, no ska vi slå opp i kapittel 3, ka, ja, ka ka". Eller "Jaha, ja du sir det ja, jaha ka? ka ? haha, ja, ka ka". Han har en skikkelig dyp stemme også, ganske fancy i grunn.

 

Sa hadet til han en dag timen var ferdig, så fikk jeg "ha det" seks ganger tilbake. Tror jeg skal ta det opp, er ganske morsomt å høre på. Vi kaller han bare for "Ka" eller "Ka-mannen". En av de greieste lærerne på skolen i allefall :)

Lenke til kommentar

Er en med Downs her i Kongsberg som alltid synger for full hals i bussen etter sangen han hører på iPod-en sin. Selv når bussen er full :). Det er litt morsomt å høre på. Det syns nok de andre og, men alle later som ingenting ;).

 

Så har vi han fyren som gikk i klassen min i fjor. Det var en typisk slask som aldri dusjer (ser hvertfall ikke sånn ut), lukter vondt, går i stygge klær, lav sosial intelligens og har en rar måte å snakke på. Ikke overraskende har han ingen venner og har blitt mobbet gjennom barne og ungdomsskolen. Hvertfall, på skolen, pleier han å gå rundt å halvsove hele dagen og i timene pleide han å sove på pulten hele tia. Han ene læreren vi hadde pleide å gå bort til han å slå jævlig hardt i bordet så han skvatt opp og sa på en komisk måte: "JEEEG EER VÅÅKEN!" eller "JEG SOOOOVER IIKE". I mattetimene sa mattelæreren en gang: "<Navn>, du snorker!".

 

Er i grunn synd på fyren, han kan jo umulig ha et godt liv, men han legger jo opp til det selv med måten han er på. Mulig han ikke er helt klar over det selv.

Lenke til kommentar

Når fetter'n min ble 15 (jeg var 12 eller no) hadde et venneselskap, og jeg ble invitert.

Han ene der var litt rar syns jeg fra begynnelsen. På den tiden tror jeg de gikk i 9. Er ikke sikker. I følge fetteren min var visst han rare veldig smart og gikk 2. klasse videregående i matte, slevom han bare var i 9.-klassealder. Etterpå satt vi rundt sofa'n, og så litt på TV. Da utbrøt plutselig han rare: "OI!! Nå gjør jeg et vitenskapelig eksperiment!" Alt gjorde var å trykke på fjernkontrollen. Virka som om han var dønn seriøs.

 

I tillegg har vi en sånn raring som alltid går rundt i byen. Tunga hans henger ut av kjeften, og han peser som en hund, samtidig som siglet renner. I tillegg går han skjeft og rart. Han har en eller anna sykdom.

 

Vi har jo en her i byen. Rundt 50 år. Han har en stor ølmage. Om sommeren pleier han å gå rundt uten t-skjorte. Dette er ikke så mekrelig men litt ekkelt egentlig. Han var knallbrun på slutten av sommeren.

Lenke til kommentar

Så en som stod og spørte meg og noen kammerater og venniner(vi var på en oslotur så vi er ikke vandt med og se sånne raringer) så spørte han om navnet til hun ene og hu svarte "tone" da skrek han ut av full hals "denne gata er herved utropt til tom og tones gate!!" også begynte han og snakke om hvor mye øl/pils han hadde drukket og hvor mye han pulte og ronket :!: fikk oss en god latter

Lenke til kommentar
I tillegg har vi en sånn raring som alltid går rundt i byen. Tunga hans henger ut av kjeften, og han peser som en hund, samtidig som siglet renner. I tillegg går han skjeft og rart. Han har en eller anna sykdom.

6938609[/snapback]

 

det morsomste med han er når han går ned trapper! så han endel ganger ned trappen på gamle Arena, legger hele vekten ned på gelenderet, hodet og alt. og lener seg laaangt forover.

 

er ikke flink til og forklare kanskje, men morsom er han :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gøyest er det med de personene som sier alt de tenker på høyt...hva kalles en slik sykdom?

 

Vi har en kar her i byen som går og HYL griner konstant...vet ikke hva slags sykdom det heller er...men han ser ut som en narkoman eller no.

Offtopic...

Hvordan visste jeg at du var fra Kr.sand...? :p

4353557[/snapback]

OT. hehe ja grineren er fra kr.sand sammen med flakke vis du vet om han?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Idag skjedde det noe rart, vi var ute å spiste på et gatekjøkken, så gikk vi uttafor for å ta oss en røyk. Mens vi stod utenfor kom det en utlending bort å spurte om han kunne få en røyk. Vi var da hyggelige og ga denne utlendingen en røyk. En av kompisene mine står da å fikler med en mobiltelefon og utlendingen spørr om han har lyst å selge den. Men kompisen min svarer at han ikke er inntressert fordi han skal bruke den selv. Da spørr utlendingen om å få se på mobilen og kompisen min lar han få se på den... Etter en stund starter ting å skje, dialogen var ca slik:

 

 

Utlendingen: Jeg tar denne jeg(mobilen).

Kompis: Hæ, nei pls a.

Utlendingen: Jo, jeg trenger en ny mobil

Kompis: Nei, men pls a kan jeg ikke få den tilbake

Utlendingen: Hva skal du gjøre a?

Kompis: Nei det er ikke noe jeg får gjort, men kan du ikke være snill å gi meg tilbake mobilen?

Utlending: Ja du vil vel ikke ha bråk du? Du ringer vel ikke purken? Da får du bråk seinere.

Kompis: Neida, skal ikke gjøre det... Men kan jeg ikke plz få mobilen min tilbake a?

Utlendingen: Nå tar jeg mobilen også slipper du bråk ok? Så er vi venner* Tar hverandre i handa*

 

 

Dette er takka, først gir vi han en røyk og vi står å prater... Så stjelern mobilen rett forran trynet på oss... Faen som jeg hater slike rassehøl ass. Fyren virka ikke helt stabil heller... Slike folk kan brenne et vist sted...

Endret av Tmz
Lenke til kommentar

Har en gærning her i Asker som går rundt nede på stasjonen og skriker bannskap til helt tilfeldige folk.

 

Han bare stiller seg midt blant en gjeng folk og begynner å skjelle de ut med all bannskapen han kan. Og så roper han bare "NÅ ER JEG FAEN MEG FORBANNA!" og kjefter og smeller. Han er bare liten og tjukk og ganske ufarlig så folk prøver å overse han. Det er ikke lett når han står rett ved siden av og roper inni øret ditt.

 

Når han blir lei og går snur han seg og roper HÆLVETE! og sånt helt tilfeldig.

 

For ikke å glemme raringen som gikk/sykla rundt i Sørvik nær Harstad og prata med småunger, og fylte bensin i ramma på sykkelen sin ved jevne mellomrom.

Han betalte jo så de kunne ikke nekte han å fylle bensin.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Idag skjedde det noe rart, vi var ute å spiste på et gatekjøkken, så gikk vi uttafor for å ta oss en røyk. Mens vi stod utenfor kom det en utlending bort å spurte om han kunne få en røyk. Vi var da hyggelige og ga denne utlendingen en røyk. En av kompisene mine står da å fikler med en mobiltelefon og utlendingen spørr om han har lyst å selge den. Men kompisen min svarer at han ikke er inntressert fordi han skal bruke den selv. Da spørr utlendingen om å få se på mobilen og kompisen min lar han få se på den... Etter en stund starter ting å skje, dialogen var ca slik:

 

 

Utlendingen: Jeg tar denne jeg(mobilen).

Kompis: Hæ, nei pls a.

Utlendingen: Jo, jeg trenger en ny mobil

Kompis: Nei, men pls a kan jeg ikke få den tilbake

Utlendingen: Hva skal du gjøre a?

Kompis: Nei det er ikke noe jeg får gjort, men kan du ikke være snill å gi meg tilbake mobilen?

Utlending: Ja du vil vel ikke ha bråk du? Du ringer vel ikke purken? Da får du bråk seinere.

Kompis: Neida, skal ikke gjøre det... Men kan jeg ikke plz få mobilen min tilbake a?

Utlendingen: Nå tar jeg mobilen også slipper du bråk ok? Så er vi venner* Tar hverandre i handa*

 

 

Dette er takka, først gir vi han en røyk og vi står å prater... Så stjelern mobilen rett forran trynet på oss... Faen som jeg hater slike rassehøl ass. Fyren virka ikke helt stabil heller... Slike folk kan brenne et vist sted...

7481872[/snapback]

Lot dere han bare ta mobilen deres? Herregud ass.

Lenke til kommentar
Idag skjedde det noe rart, vi var ute å spiste på et gatekjøkken, så gikk vi uttafor for å ta oss en røyk. Mens vi stod utenfor kom det en utlending bort å spurte om han kunne få en røyk. Vi var da hyggelige og ga denne utlendingen en røyk. En av kompisene mine står da å fikler med en mobiltelefon og utlendingen spørr om han har lyst å selge den. Men kompisen min svarer at han ikke er inntressert fordi han skal bruke den selv. Da spørr utlendingen om å få se på mobilen og kompisen min lar han få se på den... Etter en stund starter ting å skje, dialogen var ca slik:

 

 

Utlendingen: Jeg tar denne jeg(mobilen).

Kompis: Hæ, nei pls a.

Utlendingen: Jo, jeg trenger en ny mobil

Kompis: Nei, men pls a kan jeg ikke få den tilbake

Utlendingen: Hva skal du gjøre a?

Kompis: Nei det er ikke noe jeg får gjort, men kan du ikke være snill å gi meg tilbake mobilen?

Utlending: Ja du vil vel ikke ha bråk du? Du ringer vel ikke purken? Da får du bråk seinere.

Kompis: Neida, skal ikke gjøre det... Men kan jeg ikke plz få mobilen min tilbake a?

Utlendingen: Nå tar jeg mobilen også slipper du bråk ok? Så er vi venner* Tar hverandre i handa*

 

 

Dette er takka, først gir vi han en røyk og vi står å prater... Så stjelern mobilen rett forran trynet på oss... Faen som jeg hater slike rassehøl ass. Fyren virka ikke helt stabil heller... Slike folk kan brenne et vist sted...

7481872[/snapback]

Hadde det vert jeg som ga han mobilen min hadde han gått rett i bakken om han så var 1 meter høyere enn meg, slike ting handler om prinsipper

Endret av Equerm
Lenke til kommentar
Dette er takka, først gir vi han en røyk og vi står å prater... Så stjelern mobilen rett forran trynet på oss... Faen som jeg hater slike rassehøl ass. Fyren virka ikke helt stabil heller... Slike folk kan brenne et vist sted...

7481872[/snapback]

Herregud, gjør noe med det!

 

Hadde det vært min mobil så hadde jeg slått til når han nekta å gi deg tilbake, legge hele vekten i slaget :whistle:

 

Men men, når man ikke gjør noe med det så.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Her som jeg bor så er det MASSE raringer :p

 

Vi har mange rare som kjører moped, han ene kjører i max 15km/t, han er vel 60 år. VI har også en som kjører en skamtrimma mopeden fordi han er så feit at han kommer ikke opp de bratte bakkene :D. Også har vi en som kjører uten hjelm, han har fått tilatelse av politiet til å kjøre uten pga han har klaustrofobi :D Han er 60-70 år! Sykt :p

 

Hver fredag på bussen så sitter det en snåling. Han sitter ALLTID på den samme plassen og han har hodet klint inntil ruta, mens han vifter med bussbiletten :p Også ler han av et eller annet, vet ikke hva, men han ler alltid.

 

EDIT: Glemte å nevne at sistnevnte har ødelagt flere bussruter pga når han sitter klint inntil ruta så blir det dogg inni ruta som gjør at den blir ødelagt :D (dobbelt glass)

Endret av fUzZy^
Lenke til kommentar
Idag skjedde det noe rart, vi var ute å spiste på et gatekjøkken, så gikk vi uttafor for å ta oss en røyk. Mens vi stod utenfor kom det en utlending bort å spurte om han kunne få en røyk. Vi var da hyggelige og ga denne utlendingen en røyk. En av kompisene mine står da å fikler med en mobiltelefon og utlendingen spørr om han har lyst å selge den. Men kompisen min svarer at han ikke er inntressert fordi han skal bruke den selv. Da spørr utlendingen om å få se på mobilen og kompisen min lar han få se på den... Etter en stund starter ting å skje, dialogen var ca slik:

 

 

Utlendingen: Jeg tar denne jeg(mobilen).

Kompis: Hæ, nei pls a.

Utlendingen: Jo, jeg trenger en ny mobil

Kompis: Nei, men pls a kan jeg ikke få den tilbake

Utlendingen: Hva skal du gjøre a?

Kompis: Nei det er ikke noe jeg får gjort, men kan du ikke være snill å gi meg tilbake mobilen?

Utlending: Ja du vil vel ikke ha bråk du? Du ringer vel ikke purken? Da får du bråk seinere.

Kompis: Neida, skal ikke gjøre det... Men kan jeg ikke plz få mobilen min tilbake a?

Utlendingen: Nå tar jeg mobilen også slipper du bråk ok? Så er vi venner* Tar hverandre i handa*

 

 

Dette er takka, først gir vi han en røyk og vi står å prater... Så stjelern mobilen rett forran trynet på oss... Faen som jeg hater slike rassehøl ass. Fyren virka ikke helt stabil heller... Slike folk kan brenne et vist sted...

7481872[/snapback]

Lot dere han bare ta mobilen deres? Herregud ass.

7483620[/snapback]

Nå var de flere stykker og eldre en oss, men vi får hevn.. det kan jeg love

Endret av Tmz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...