Gå til innhold

Merklige hendelser med smårare personer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Satt på bussen hjem en dag. Så hørte jeg og en veninne en fyr som brølte i mobilen. Slo i setet med hendene, fyren hadde klikket helt. Brølte om at det var hans unge. Hun bare en hore eller noe som tok fra han ungen. Lå rundt med naboen og gudene vet. Var ikke et levende menneske i den bussen som ikke fikk med seg hele hans livshistorie. Hater når folk snakker om perosnlige ting høylytt på bussen ... :ermm:

 

Så har vi en annen fyr vi kjører forbi med bussen hver dag. Står på et av busstoppene på veien. Han er utviklingshemmet og synger HØYT etter ipoden som han hører på. Har på seg to store sånn øreklokker. Så danser han og synger etter musikken foran 1000 mennesker på busstoppet. Ser folka står der å lider hver dag ... ;)

Lenke til kommentar

Hvis man tar bussen utover mot Lagunen mellom 14:00 og 15:00 på torsdager (sikkert andre dager også, men det er den dagen jeg gjør det), kan man på bussholdeplassen ved bensinstasjonen etter Nesttun beskue en mongloid fyr som står med et par enorme hodetelefoner og skråler av full hals. Man hører aldri hva han prøver å synge, men det tar han ikke så tungt. Her får han masse oppmerksomhet og koser seg stort. Hans største drøm var visstnok å være med i Idol, men det får han ikke lov til... :cry:

EDIT: Samme som du snakka om, CrazyKimmi?

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
Hvis man tar bussen utover mot Lagunen mellom 14:00 og 15:00 på torsdager (sikkert andre dager også, men det er den dagen jeg gjør det), kan man på bussholdeplassen ved bensinstasjonen etter Nesttun beskue en mongloid fyr som står med et par enorme hodetelefoner og skråler av full hals. Man hører aldri hva han prøver å synge, men det tar han ikke så tungt. Her får han masse oppmerksomhet og koser seg stort. Hans største drøm var visstnok å være med i Idol, men det får han ikke lov til...  :cry:

EDIT: Samme som du snakka om, CrazyKimmi?

6216158[/snapback]

 

Ja.. Han! :) Så kult.. :p

Lenke til kommentar
Han er jo dritkul... Nesten så jeg går av bussen for å høre på. Ikke bare synger han, han danser og opptrer og er helt med. Born entertainer...

6216629[/snapback]

 

Jeg hører bare den gjennomtrengde lyden når bussen åpner døren og folk flykter inn for å slippe han jeg.. ;) Men han er sikkert en grei fyr, selv om jeg skulle ønsket at musikk interresen var en smule mindre..

Lenke til kommentar
Hans største drøm var visstnok å være med i Idol, men det får han ikke lov til...  :cry:

EDIT: Samme som du snakka om, CrazyKimmi?

6216158[/snapback]

Han er jo dritkul... Nesten så jeg går av bussen for å høre på. Ikke bare synger han, han danser og opptrer og er helt med. Born entertainer...

6216629[/snapback]

 

Jeg hører bare den gjennomtrengde lyden når bussen åpner døren og folk flykter inn for å slippe han jeg.. ;)

6216672[/snapback]

Jeg lurer på hvorfor..

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Satt en gang i byen og spiste på noe greier, så ringer mobilen til en fremmed som sitter et par meter borte. Samtalen var noe som det her.

 

Hei! Sitter du og runker? ja det hørtes godt ut.. Du må ikke knulle så mye da!

 

og det fortsatte sånn med diverse andre ting i et par minutter, orka ikke spise maten etter det :(

Lenke til kommentar
I morgen skal jeg kjøre forbi ham, da kunne jeg jo tatt bilde og postet her, men jeg tror egentlig ikke det er noen god ide...

6216709[/snapback]

 

Han er jo så godt som kjendis på Nestun ;)

6216714[/snapback]

 

Hvorfor har jeg aldri sett han, da? Jeg er jo fana-buer!

 

:nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...