Gå til innhold

Merklige hendelser med smårare personer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har et stk Jesus i Trondheim og. Men, han som tar kaka er den såkalte "Herren". Røde klær og (hvitt) hår allà Devin Townsend fra Strapping Young Lad. Kongekar! :D

Jesus har jeg sett også :)

 

Går rundt omkring i hele byen barfot og med kjortel året rundt, i håp om å frelse unge sjeler fra helvete :p

Lenke til kommentar

Dette skjedde på Hedmarkstoppen (slik kristent arrangement)

Jeg og en kamerat satt ute i finværet og spilte kort. Også kom det plutselig en kar og klikka helt. Vrælte ut "OMVEND dere" og lignende fraser. Det var visstnok satans verk å spille kort.

Det var dagens for min del. En liten påminnelse på at det finnes ekstremister der ute :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Husker godt da jeg skulle konfirmere meg at vi var på grupper, og var på obligatorisk besøk hos den samme familien hver uke etter konfirmasjonsmøtet (at dette var hyggelige folk er en annen sak).

 

En dag hadde et av barna i denne familien bursdag, og ballonger o.l. var igjen etter bursdagsselskapet. I dørkarmen hang det et sett med ballonger; en lang ballong i midten, og to vanlige korte på hver side av denne lange ballongen, det tok ikke lang tid før alle på gruppen hadde brukt fantasien litt og funnet ut hva dette lignet på. Dette resulterte i at alle på gruppen hadde problemer med å holde seg alvorlige under dette besøket. :)

Lenke til kommentar

Eneste jeg kan komme på for øyeblikket var den gamle damen ved togstasjonen i Tønsberg. Jeg var på vei hjem fra jobb, og satt på benken og ventet. Det var en del folk der, og plutselig kom en gammel dame bort til meg og erklærte høyt nok for alle å høre at hu ville suge meg gratis. Vel var jeg ung, pen og veltrent den gangen, men dog ...

 

Jeg synes jeg taklet situasjonen flott; snakket høflig med henne, og ba til Gud i mitt stille sinn om at hun ikke måtte sette seg ved siden av meg på toget. Hun var for dritings til å kjenne meg igjen der, og passerte seteraden jeg satt i. Ellers kunne det nok blitt litt ubehagelig.

Lenke til kommentar

Her i nærheten bor det mange mennesker sammen som lider av forskjellige sykdommer. Er en dame som er litt tidig. Vi stod å spilte basket på en skole, og hun gikk forbi, ca 20m bortenfor oss. Plutselig snur hun seg mot oss og skriker banneord så hårene stod! Så gikk hun videre:P

 

En annen gang skulle jeg sykle ned til en kompis, og den gjengen var ute på tur. Akkurat når jeg sykler forbi flyr capsen min av og lander rett foran de. Jeg stopper selvfølgelig, og han ene i gruppen skal plukke opp capsen. Men han skulle absolutt ta den i den knoppen på toppen. Det tok sin tid, og alle sammen stod i en ring rundt og fulgte nysgjerring med :p

Lenke til kommentar
Eneste jeg kan komme på for øyeblikket var den gamle damen ved togstasjonen i Tønsberg. Jeg var på vei hjem fra jobb, og satt på benken og ventet. Det var en del folk der, og plutselig kom en gammel dame bort til meg og erklærte høyt nok for alle å høre at hu ville suge meg gratis. Vel var jeg ung, pen og veltrent den gangen, men dog ...

 

Jeg synes jeg taklet situasjonen flott; snakket høflig med henne, og ba til Gud i mitt stille sinn om at hun ikke måtte sette seg ved siden av meg på toget. Hun var for dritings til å kjenne meg igjen der, og passerte seteraden jeg satt i. Ellers kunne det nok blitt litt ubehagelig.

6206243[/snapback]

Var a nice da?

Lenke til kommentar

Det er en fyr i Tromsø som bestandig går med oljehyre. Han er litt rar, men så absolutt grei, og han vet alt om når bussene går, om de er forsinket hvorfor de er forsinket osv. Han er veldig grei, eneste som er rart er jo som sagt det at han går i oljehyre og gummistøvler hele året.

Lenke til kommentar
Min tribute til denne tråden er en gang jeg så ei som var redd for å kjøre rulletrapp. Var på et kjøpesenter, og hun fokuserte skikkelig da hun skulle gå på, og var nærmere panisk da det stod på som værst(dvs stå i trappa). Det jeg forundrer meg over etterpå er hvorfor hun ikke bare tok trappene som var på siden av rulletrappa. Hadde jeg gjort, om jeg hadde hatt rulletrapp-panikk.

 

Merkelig mye man kan bekymre seg over når man først setter alle kluter til. Men personlig mener jeg en rulletrapp er en ganske safe sak å benytte seg av. Var ikke klar over at dette kunne oppfattes som et problem!

4337620[/snapback]

 

 

*kniz* Jeg var livredd for rulletrapper da jeg var liten. Lagde stor kø på Bergen Storsenter. Pappa og søsteren min hadde kommet seg ned, og jeg sto igjen på toppen og nektet. Da var jeg liten, da.

 

Hehe, vi har en i klassen som er litt spesiell. Han er egentlig helt normal, og alt det der, men kan komme med de dummeste utsagnene. I en helt normal norsktime rakk han opp hånden og sa "Hva hvis det blir en tredje verdenskrig om sånn 100 år?". Det er bare ett av de dumme kommentarene hans. En gang da de som var eldre enn oss på skolen tok fotballen, ble han potte sur og skrek ut: "VIL du at jeg skal hente lærer?". Ja, det brydde de seg om :ermm:

 

Mulig det ikke er like morsomt når man leser det her, men var utrolig morsomt da.

Lenke til kommentar
Haha, la oss le av de mindre heldige i samfunnet.

6215034[/snapback]

Ingen som ler av deg, kjære. Godgutten vår storkoste seg forresten på russedåpen, han synes det var stas at vi skrev ting til ham. Det er ingen som mobber eller synes synd på ham, vi behandler ham bare som alle andre. Det siste de mindre heldige i samfunnet trenger er konstant sympati, når de bare vil leve som alle andre.

Lenke til kommentar

Jeg tar bussen forbi Emma Hjort..

 

Ja, jeg har hatt mange rare opplevelser, alt fra en gammel dame som skjelte meg og en kompis ut fordi vi snakka om noe helt annet

(hun trodde vi snakka om hun). Til en som gjorde at halve bussen fikk latterkrampe(noen herma etter han, også lo han enda mer).

Og narkomane som detter ned i fanget mitt på bussen.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...