Gå til innhold

Vår kjære John Arne Riise eller?


Bogan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker ikke typen i det hele tatt. Han burde få planta beina tilbake på jorden og slutte å leke nyrik bygdetulling. Så noen bildet av hvordan han hadde parkert bilen sin forleden? Den var parkert MIDT i veien utenfor et bygg midt i oslo. Bare fordi han har mer enn nok penger til å betale boten skal han plutselig ikke følge vanlige regler? Bilen burde blitt tauet spør du meg!

Lenke til kommentar

Leste i se og hør eller noe. "norges svar på david backham" da visste jeg ikke om jeg skulle le eller gråte. Han har virkelig blitt så høy på pæra i det siste, makan til ufordragelig pr kåt idiot skal man lete lenge etter. Og at han i fotball miljøet representerer norge synes jeg er flaut

Endret av Bogan
Lenke til kommentar
Leste i se og hør eller noe. "norges svar på davis backham" da visste jeg ikke om ejg skulle le eller gråte. Han har virkelig blitt så høy på pæra i det siste, makan til ufordragelig pr kåt idiot skal man lete lenge etter. Og at han i fotball miljøet representerer norge synes jeg er flaut

Word. Godt sagt.

Lenke til kommentar

Har ingenting imot han. Litt rappkjefta, men kjenner mange som er på hans alder som er det. Å parkeringsbot har de også fått. Å det at han kjøpte seg ferrari, klart man ville kjøpt en grom bil hvis man hadde penger til det.

 

At han er litt klysete er jeg enig i, men så syns jeg 50% av alle fotballspillere er det. Så hvorfor rakke ned på akkurat han?

Lenke til kommentar
At han er litt klysete er jeg enig i, men så syns jeg 50% av alle fotballspillere er det. Så hvorfor rakke ned på akkurat han?

Fordi akkurat han der er helt forrferdelig i oppførsel og utstråling han er virkelig kvalm. Hadde ordforådet mitt vært større skulle jeg funnet de riktige ordene.

 

At folk sopm har mye penger bruker dem er ikke noe galt i, er ikke det det er snakk om heller.

 

 

 

Cheezcake: Ja jeg så det, det var forferdelig å se.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...