Gå til innhold

Vår kjære John Arne Riise eller?


Bogan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke prøv å drit ut argumentene mine med noe så syltynnt og håpløst.

 

 

 

Du kjenner han kun gjennom gjennom media, ingenting annet. Så ikke anklag andre for og komme med "syltynne" argumenter. For dine "jeg liker han ikke" holder heller ikke mål.

holder ikke mål ti lhva?

 

De holder mer enn nok mål til min egne personlige mening!

Din personlige mening er basert på medias dekning, å hate noen på det grunnlaget blir for meg litt vel søkt. Siden han avgjørelser, meninger og livstil har null og niks å si for deg! Hadde dette vært en politiker på stortinget kunne jeg skjønt det.

 

Men en fotballspiller som liker å prate til media, og tjener litt for mye penger ser jeg ikke noe ondt i.

 

Men for all del jeg skal ikke nekte deg retten til og ha egne meninger.

Lenke til kommentar
Leste i se og hør eller noe. "norges svar på david backham" da visste jeg ikke om jeg skulle le eller gråte. Han har virkelig blitt så høy på pæra i det siste, makan til ufordragelig pr kåt idiot skal man lete lenge etter. Og at han i fotball miljøet representerer norge synes jeg er flaut

:yes:

Lenke til kommentar

Gutten må nå få lov til å herje. Jeg pleier å mislike mennesker som vaser rundt i mediabildet, gjennomsyret dum og altfor selvgod - det stopper meg forøvrig ikke i å heller lese en god bok, og takke for at jeg kan gå å handle i butikken uten å bli gjenkjent for noen ting.

 

Rise fortjener hekksaksen, ja, men det er moren som fortjener snøfreseren. Hun er jo det sykeste mennesket jeg har opplevd på riksdekkende, ja tilogmed lokalt TV.

 

Rett fokus mot: Berit Riise. Please welcome!

 

DF_6me26klf.jpg

1112335721824_844.jpg

Lenke til kommentar
Hva er det med moren til John Arne Riise?

Hun er en spilleragent med noe kontroversielle metoder. Det å spille på kropp er for eksempel ikke veldig utbredt blant spilleragenter.

Takk skal du ha! :yes:

------------------------------

 

Spiller den kjerringa på kroppen sin? :scared::omg: OMFG! Hun er jo stygg som fanden, så det må jo være ganske mislykket. :eek:

Endret av Ole Johan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Sammen med Carew er Riise Norges kanskje beste fotballspiller. Han spiller for verdens kuleste klubblag og tjener mellom 0.5 og 1 million i uken. Han trente opptil 50 timer i uken før, da han spilte for Monaco og er virkelig et primaeksempel på en som har fortjent det som han har oppnådd. Det kommer ikke som en bombe at noen hater ham, han er tross alt mye i media, men å hate ham fordi han ikke kan parkere, fordi håret hans er rødt, fordi han dater en yngre person, fordi moren hans er teit eller fordi han er vellykket, grenser til patetisk.

 

Å nei, gutten har selvtillit, la oss, horden av tapre forsvarere av janteloven trøkke ham ned i søla og vise hvordan normale folk oppfører seg.

Lenke til kommentar

At han bruker mye penger når han tjener mye penger er vel og bra! At han ser ut som han gjør er ikke noe jeg en gang tenker på. At han ikke kan parkere er ikke noe jeg ler av. At han dater sandra er hans private sak.

 

At han selv tror han er mer en hva han er, at han oppfører seg som ei klyse er det som irriterer meg. Som menneske er han fortsatt den samme han var for mange år siden. Visse ting kan ikke kjøpes for penger...

 

Men igjen er bare det at jeg ikke liker han... Han er allt for pr kåt og tror han er beckham

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
At han selv tror han er mer en hva han er, at han oppfører seg som ei klyse er det som irriterer meg. Som menneske er han fortsatt den samme han var for mange år siden. Visse ting kan ikke kjøpes for penger...

Hvordan vet du at han tror han er mer enn hva han er? Han er en sinnsykt dyktig fotballspiller, er det noe feil i at han innser det? Han går på verdens beste klubblag. At han er flink i fotball gjør ham ikke til en bedre person, og det er jeg sikker på at han vet, men at han er en bedre fotballspiller enn meg og deg, er han nok fullt klar over.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Snakker ikke om fotballen.. Der er det bare bra med selvtillitt! Og han er flink og fortjener all ære for det.

Hva er det du snakker om da?

 

svamp: Når Owen spilte sammen med Fowler, tjente de begge, sammen med de fleste andre i troppen, 400 000 i uken. På de årene som har gått nå, har som kjent lønningene gått en del opp. Var det ikke Rio Ferdinand som ville ha 2.5 mill i uken av Ferguson da?

Lenke til kommentar
Hva er det du snakker om da?

En oppførsel jeg ikke liker!

 

At jeg ikke liker han er noe jeg ikke trenger begrunne for jeg vet slikt selv! Så det kan ikke diskuteres. Men er jo heller ikke det du prøver på...

 

Uansett så synes jeg han er klysete og har mistet bakke kontakten helt!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hva er det du snakker om da?

En oppførsel jeg ikke liker!

Skjønner ikke hva som har gjort ham til en klyse. Mistet bakkekontakten? Han lever i et annet land, i en annen verden. Er det fordi han ikke oppfører seg som en gjennomsnitts nordmann at han har "mistet bakkekontakten"? Jeg er ikke videre stolt av kulturverdiene i dette ganske land, og hadde ikke nølt med å bytte dem ut.

Lenke til kommentar

Jeg tror du må foreta noen sammenligninger white. Mr. Riise er ikke den beste fotballspilleren verden har sett og han er LANGT i fra det største ikonet.

 

Ta fotballspillere som Myggen, Iversen, Bakke, Rekdal, Brathset, osv OSV OSV!

 

Dette er folk jeg ser opp til; ikke Riise.

 

edit. løøøpe til buss

Endret av Jonas Drange
Lenke til kommentar

Større klyse skal man leite lenge etter. Tåler ikke tryne på den fyren, "mannen" er jo ikke i nærheten å ha beina plata på jorda.

 

Må få lov til å si at jeg koste meg når han bommet på straffen i CL finalen. Tror den mannen tenker stor sett på penger, hadde han fått 2.50 og en bugg mer i lønn så hadde han byttet klubb.

 

Man har et noen få forskjellige typer fotball spillere med Solskjær i den ene enden og Riise i den andre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Større klyse skal man leite lenge etter. Tåler ikke tryne på den fyren, "mannen" er jo ikke i nærheten å ha beina plata på jorda.

 

Må få lov til å si at jeg koste meg når han bommet på straffen i CL finalen. Tror den mannen tenker stor sett på penger, hadde han fått 2.50 og en bugg mer i lønn så hadde han byttet klubb.

 

Man har et noen få forskjellige typer fotball spillere med Solskjær i den ene enden og Riise i den andre.

Et objektivt og informativt innlegg. :p

 

Bare irriterer deg, vet du er Man. Utd. fan og liker det ikke. ;)

Lenke til kommentar
Større klyse skal man leite lenge etter. Tåler ikke tryne på den fyren, "mannen" er jo ikke i nærheten å ha beina plata på jorda.

 

Må få lov til å si at jeg koste meg når han bommet på straffen i CL finalen. Tror den mannen tenker stor sett på penger, hadde han fått 2.50 og en bugg mer i lønn så hadde han byttet klubb.

 

Man har et noen få forskjellige typer fotball spillere med Solskjær i den ene enden og Riise i den andre.

Et objektivt og informativt innlegg. :p

 

Bare irriterer deg, vet du er Man. Utd. fan og liker det ikke. ;)

Bare for og ha det sagt så er jeg Man Utd fan, men hater ikke Riise som person selv om han spiller for LFC.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...