Gå til innhold

Vår kjære John Arne Riise eller?


Bogan

Anbefalte innlegg

Leste i se og hør eller noe. "norges svar på david backham" da visste jeg ikke om jeg skulle le eller gråte. Han har virkelig blitt så høy på pæra i det siste, makan til ufordragelig pr kåt idiot skal man lete lenge etter.

For Se og Hør er jo IKKE ute etter sladder, er de vel ?

 

Har ikke så sterkt inntrykk av John Arne Riise, verken negativt eller positivt.

 

Jo det er ille. Han er god til å spille fotball og har mye penger. Men han er ikke kul kjekk eller noesomhelst som han selv tror

Hva så ? Hvis han har lyst til å tro han er kul, la ham, og drit i det selv.

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Leste i se og hør eller noe. "norges svar på david backham" da visste jeg ikke om jeg skulle le eller gråte. Han har virkelig blitt så høy på pæra i det siste, makan til ufordragelig pr kåt idiot skal man lete lenge etter.

For Se og Hør er jo IKKE ute etter sladder, er de vel ?

 

Og hva i helvette har det med saken å gjøre da han selv poserer i en repotasje kallt "norges svar på beckham"

Lenke til kommentar
Og hva i helvette har det med saken å gjøre da han selv poserer i en repotasje  kallt "norges svar på beckham"

Du skrev ingen ting om at han poserte der, du skrev kun at det stod om han der.

 

Da toklet jeg det som at Se og Hør kalte ham for norges svar på Beckham, og du uten kritikk tok det for god fisk..

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar

Litt søt når personer kan bruke så mye tid og mislike en person som ikke har gjort dem noe ondt... Å hvor mange norske kjendiser har ikke vært med i latterlige se&hør reportasjer? Riise er ikke noe verre enn Carew, Gamst osv. Spesielt på fotballbanen ser du hvilken person han er, der er han både fair spillende og hardtarbeidende.

 

Hvis du skal opprette en tråd for og hetse en enkelt person så kan du vel ta noen som har betydning for deg og ditt vel, f.eks Valgerd,Høybråten o.l. Så ser jeg hvertfall et lite poeng i det.

Lenke til kommentar
f.eks Valgerd,Høybråten o.l. Så ser jeg hvertfall et lite poeng i det.

De gjør en jobb og har meninger. En skal respektere andres meninger uansett.

Væremåte er noe helt annet.

Ok, for og sette dette litt på spissen. Du vil respektere en veldig hyggelig nynazist, Men ikke John Arne Riise? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Ok, for og sette dette litt på spissen. Du vil respektere en veldig hyggelig nynazist, Men ikke John Arne Riise? :dontgetit:

Hmm vanskelig å gjøre rede for den.. Uten at jeg vil si det er noen direkte sammenheng slik du spør, men du setter det p åspissen så greit nok.

 

 

En nazist har onde hensikter. Og har ikke intesjon om å gjøre noe godt slik en politiker. Jeg kan hate folk jeg respekterer. Og at en nazist selv mener noe er hans egensak helt til han formidler det! Hit kan man jo og trekke politikere også, men alle klarer fint å skille mellom dette.

 

Jeg har ikke sagt noe om respekt for riise. HAr ikke noe å respektere han for(begge retninger). En nazist ville jeg av åpenbare årsaker ikke respektere.

Lenke til kommentar
Hmm vanskelig å gjøre rede for den.. Uten at jeg vil si det er noen direkte sammenheng slik du spør, men du setter det p åspissen så greit nok.

 

Klart det er sammmenheng, du sa at du respekterer alle meninger men ikke alles væremåte. Så jeg satt opp væremåte mot ekstreme meninger så jeg fikk et bilde av hva du egentlig mente.
En nazist har onde hensikter. Og har ikke intesjon om å gjøre noe godt slik en politiker
En Nazist har onde hensikter sett fra ditt (og mitt) synspunkt, en politiker alla Høybråten har onde hensikter fra mitt synspunkt. Å hvis de ikke kan formidle budskapet sitt så respekterer du meningene like mye som Stalin, Hitler++ Ja jeg vet jeg trekker dette litt langt nå.
En nazist ville jeg av åpenbare årsaker ikke respektere
En skal respektere andres meninger uansett.

Du motsier deg selv.

Lenke til kommentar
*argumenter*

Du er flink til å sette ting på spissen og slå meg i trynet med mine egne ord.

 

 

Men jeg håper å tror du forstår hva jeg mener, selv om jeg ikke klarer skirve en suveren utredning om noe så komplekst som faktisk kan vris å vendes i alle mulige retninger uansett argument.

 

At høybråten kommer med ting som vi hater. Greit vi kan hate han for det. Men han må få lov å mene at vi feks skal ha det røykfritt på utesteder. At dette kommer igjennom er ikke pga han, men pga et folkevalgt styre som vedtar...

 

Overnevte kan jo du "drepe" med å trekke frem stalin hitler og bush osv.. Men det er vel helt åpenbare forskjeller her.

 

Og ja man kan hate alle disse så mye man vil med god grunn da de aktivt jobber for noe som kan "ødelegge" for en selv.

 

Så tilbake til nazisten. En som mener noe som dreper allt som heter etikk og moral er rett og slett syk og trenger hjelp. Han får ikke respekt for sine meninger! Og det burde være helt åpenbart hvorfor.

 

Vri og vend på det som du vil, men igjen det er for komlekst til å kunne definere grenser og sette båser her.

 

 

Det kunne selvfølgelig vært startet mange tråder da det er mange personer som er langt værre en Riise. Riise gjør jo ingen skade slik feks bin laden gjør. Dette er heller ikke poenget med tråden... Tråden er her rett og slett fordi Riise irriterer meg med sin kjepphøyhet og kvalme oppførsel.

 

 

Og Hyrlen: dette klarer du garantert og knuse med motargumenter, jeg skriver dårlig og får ikke ut hva jeg mener riktig. Er ikke allt som like lett lar seg beskrives med ord, men som må forstås

Lenke til kommentar
Mye rart

Ok, siden dette ikke er en diskusjon om Nazisme. Så skal jeg ikke trekke den lenger, selv om jeg har jævli lyst :whistle:

 

Og Hyrlen: dette klarer du garantert og knuse med motargumenter, jeg skriver dårlig og får ikke ut hva jeg mener riktig. Er ikke allt som like lett lar seg beskrives med ord, men som må forstås

ja greit da sier vi det sånn, er uansett sulten så orker ikke argumentere mer :)

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke det er riktig av dere å hakke på den spilleren som gir alt for landslaget.

Jeg tror også at de fleste av dere ville realisert drømmene deres hvis dere hadde hatt like mye penger selv. Men jeg kan si meg enig i at det ikke er riktig at et individ som er begavet som fotballspiller skal tjene så mye penger.

Lenke til kommentar
Dette har vel ikke tilfeldigvis noe å gjøre med at han dater Idol-Sandra? ;)

Hehe, vet du i det hele tatt hvem det er? Ville ikke kjent igjen noen av idol-jentene på to meters hold, men Riise har vært en klyse lenge.

 

Kona hans var forresten mye finere enn han fortjener :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...