Gå til innhold

Vår kjære John Arne Riise eller?


Bogan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aner ikke, men anbefaler alle å sette sette stereoannlegget på fullt og se på Riise spille og la Raga Rockers - Noen å hate, fylle rommet.

 

 

Han der ække sånn som deg

Fort deg bort og ta han

Det er like godt som sex

Å banke en stakkars faan

 

 

Er det ikke deilig å ha noen å hate

Føles det ikke godt å ha noen å hate

Er det ikke herlig å slå dem flate

Er det ikke deilig å ha noen å hate

 

 

Hør lyden av nakker som knekker

Hør lyden av kjøtt som sprekker

Det er bare å følge finger'n som peker

Dit hvor de voksne leker

 

 

Er det ikke deilig å ha noen å hate

Føles det ikke godt å ha noen å hate

Er det ikke herlig å slå dem flate

Er det ikke deilig å ha noen å hate

 

 

Han der ække sånn som deg

fort deg bort og ta han

Det er like godt som sex

Å banke en stakkars faan

 

 

Er det ikke deilig å ha noen å hate

Føles det ikke godt å ha noen å hate

Er det ikke herlig å slå dem flate

Er det ikke deilig å ha noen å hate

 

 

Og Selfølgelig mente jeg ikke overnevnte og har heller ikke viet livet mitt for å hate han... Min hverdag forsurnes heller ikke av han. Så vet dere det

Lenke til kommentar
Større klyse skal man leite lenge etter. Tåler ikke tryne på den fyren, "mannen" er jo ikke i nærheten å ha beina plata på jorda.

 

Må få lov til å si at jeg koste meg når han bommet på straffen i CL finalen. Tror den mannen tenker stor sett på penger, hadde han fått 2.50 og en bugg mer i lønn så hadde han byttet klubb.

 

Man har et noen få forskjellige typer fotball spillere med Solskjær i den ene enden og Riise i den andre.

Et objektivt og informativt innlegg. :p

 

Bare irriterer deg, vet du er Man. Utd. fan og liker det ikke. ;)

;) Stemmer det...

 

Men det skal sies at jeg synes det var moro at liverpool vant, er ingen stor tillhenger av italiensk fotball.

 

Men fyren er jo en linselus til tusen. Jeg har stort sett problemer med folk som selger seg for en 2,50 og en bugg. Derfor den lillen sammenligningen med Solskjær. Når du selger "livet" ditt til se og rør for småpenger, så vidt jeg husker så solgte han vel både bryllupet og bildene av ungen sin til se og rør. Da faller man inn i en relativt stor gruppe av mennesker som jeg har litt problemer med for å si det sånn. Derfor har jeg litt større respekt for en person som Solskjær som går til sak mot se og rør, for at de trykket bilder av ungene hans når de var på ferie.

Og til min stor glede en sak som han vant.

 

Jeg er også en person som gir blanke f... i hva folk tjener på å spille fotball eller andre ting. Noe som visse medier (TV2) i dette landet bryr seg veldig mye om for å si det pent. Tjener man mye penger så bruk dem, faen hadde jeg tjent 20 mill i året så hadde jeg også kjøpt meg en Ferrari.

 

Det er vel heller måten han blir fremstilt og fremstiller seg selv på som jeg ikke liker. Og jeg kunne nevnt en hel haug til...

 

Og til slutt moro med liverpool at de vant CL, neste år så er det United's tur. Hvis ikke en idiot av en amerikaner døper om klubben til Manchester Neddyngaigjeld og skal åpne rodeo show på Old Trafford...

 

Mvh

 

Sinna United fan ;)

 

Og nå skal jeg på Slayer konsert for få ut litt aggresjon :w00t:

Lenke til kommentar
Til dere som "forsvarte" Riise:

 

Les hovdesiden på Dagbladets papirutgave i dag. Der står det tydelig at det er noen normale fotballspillere (på landslaget) som er i mot såkalt Ferrari-fotballspillere. Jåleri ble det kalt.

 

Funny... Var det ikke det vi også hadde en beef med?

so? Viser bare at det er forskjellige meninger også der, forskjellige lønninger også...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Wow ! Brukte han samme sms melding til flere damer, det er jo helt utrolig patetisk !! :roll:

 

Herregud, mannen må jo få sjekke damer akkurat hvordan han selv ønsker, uten at media, eller noen andre utenforstående, trenger bry seg med det. Syntes det er i større grad patetisk at VG velger å skrive om slike saker. VG, som skal være norges største avis og greier..Jadda.

 

Hvorfor bryr så mange seg om kjendisenes liv, har de ikke nok med sine egne ?

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal stille meg, men synes mange her har en litt vel inngrodd innstilling. Skikkelig typisk norsk å ikke unne noen suksess, og enda mer typisk norsk å se ned på mennesker med god selvtillitt.

Det er vel kanskje ikke typisk norsk, men det er de som sitter litt ut på venstresiden som må finne mat og penger i slike grønne bokser vi andre med penger kaller søppeldunk, som synes dette.

 

Unner fotball spillere stort sett de penga de får, de aller fleste av dem mister jo jobben i en alder av par og tredve år.... og da er det jo greit å ha en buffer....

 

Ser opp til mange med suksess, mest av alt er vel Røkke og Stordalen gode eksempler på dette, starter opp med to tomme hender og idag blandt de rikeste i norge.... Stå på!!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...