Gå til innhold

Vår kjære John Arne Riise eller?


Bogan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe.

Tok en titt på kampen i kveld. Der gjikk han å briefa i bar overkropp.

Lattis! Det er ganske vanlig at man bytter drakter etter internasjonale kamper, men John Arne Riise kastet sin til publikum. Hva skulle han da ha på seg?

 

Selv digger jeg John Arne Riise. Han er veldig godt trent til fotballspiller å være - han er lynrask, knallsterk og har spillforståelse så det holder. Vi i Norge skal faktisk være glad for at vi får ha han på landslaget vårt.

 

Selvsagt kan han virke klysete, men hva gjør vel det? Hadde jeg vært rik, visst at jeg var en ettertraktet fotballspiller og hadde hatt det fint med meg sånn ellers ville jeg også vært litt "over" alle andre - men nå synes jeg ikke han er så ille heller.

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke John Arne Riise.

 

Jeg er Liverpoolsupporter på min hals, jeg simpelthen elsker Liverpool. Jeg ser opp til alle spillerne på det laget, bortsett fra Riise. Hvorfor? Jo, nå skal dere høre:

  • Han skal alltid uttale seg om alt
  • Han skal alltid gjøre et nummer av seg selv
  • Han tror han er verdens beste fotballspiller
  • Han datet Sandra (idiotisk påfunn, det er jo nesten barnerov)
  • Han kan ikke parkere (jf. artikkel i VG)

Jeg kunne sikkert nevnt mye mer, men det får vi ta en annen gang...

 

EDIT: Kan allerede legge til denne:

Han var likevel ikke så langt nede at han ikke ser lyst på landslagshøsten. For nesten sommer har han tenkt til å spille fotball-VM i Tyskland.

 

- Vi kommer til VM, sier Riise til Dagbladet.no.

 

- Som puljevinner eller via play off?

 

- Som nummer én.

De slår ikke Italia i sammendraget så lenge de ikke klarer å vinne kamper. :roll:

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal stille meg, men synes mange her har en litt vel inngrodd innstilling. Skikkelig typisk norsk å ikke unne noen suksess, og enda mer typisk norsk å se ned på mennesker med god selvtillitt.

Godt poeng.

Dog, han er litt selvgod ja, men hvem ville da ikke være det etter å ha vunnet noe av det største som er i fotballens verden, i tillegg til at han får godt betalt for det?

Tror vel samtlige her hadde blitt forrandret med en slik status jeg.

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal stille meg, men synes mange her har en litt vel inngrodd innstilling. Skikkelig typisk norsk å ikke unne noen suksess, og enda mer typisk norsk å se ned på mennesker med god selvtillitt.

Vel, innstillingen min har da aldeles ikke plutselig blitt sånn, har tross alt fulgt denne mannen i flere år ettersom jeg er Liverpoolsupporter. Synes likevel at ting har toppet seg i det siste.

 

God selvtillit er i utgangspunktet en fin egenskap, men det er jo ikke det man regarerer på! Man reagerer på at mannen tror at verdens snurrer rundt ham, ikke dens egen akse. I mange sammenhenger kan det også virke som om han har en "jeg er berømt, og kan derfor si og gjøre akkurat som jeg vil-innstilling" spør du meg.

Lenke til kommentar
Han er Knallsterk

 

Det visste jeg ikke. Hva begrunner du dette med?

Med at han løfter mye vekter, og at han tar 120 eller 130kg i benk.

 

Jeg trener selv en god del vekter (mandag, tirsdag, torsdag og fredag), er er selvsagt klar over at benk selvsagt ikke er alt - men man ser også på banen at han feier unna de fleste som kommer i veien for seg.

 

Poenget til HalTan er dessuten veldig godt.

Lenke til kommentar
Leste i se og hør eller noe. "norges svar på david backham" da visste jeg ikke om jeg skulle le eller gråte.

For å sitere Otto Jespersen da han kommenterte den overskriften:

«Selv om man pakker hundebæsj inn i glanspapir, blir det ikke konfekt.»

 

Jeg husker det så godt. :!:

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal stille meg, men synes mange her har en litt vel inngrodd innstilling. Skikkelig typisk norsk å ikke unne noen suksess, og enda mer typisk norsk å se ned på mennesker med god selvtillitt.

HAHA! Det er bare fordi du nesten er i slekt med mannen det :green:

Lenke til kommentar
Leste i se og hør eller noe. "norges svar på david backham" da visste jeg ikke om jeg skulle le eller gråte.

For å sitere Otto Jespersen da han kommenterte den overskriften:

«Selv om man pakker hundebæsj inn i glanspapir, blir det ikke konfekt.»

 

Jeg husker det så godt. :!:

Haha stemmer det den hadde jeg glemt :)

 

Det Haltan sier er rett. Men Intet forsvar godt nok for Riise..

 

Tor_erik: :thumbup:

Lenke til kommentar

Har ikke så mye til overs for Riise gitt! For det første tror han at han er en sykt mye bedre fotballspiller enn det han faktisk er. For det andre er han litt vel eplekjekk. Helt greit at man skal ha selvtillitt, men det får være måte på til hvordan man viser den utad.

Hjelper ikke akkurat på helhetsinntrykket denne Berit Riise heller... :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...