Gå til innhold

Tråden for de som har K750i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Sitert fra amobil sin test av k750i:

 

Dette er første telefon her til lands med 2 megapikslers kamera, autofokus og støtte for 2 GB minnekort.

 

Sitert herfra..

6021996[/snapback]

 

Den artikkelen ble skrevet når 2 GB var det største men nå er de kortene snart oppe i 8 GB. Tror jeg skal skrive en mail til Sonyericsson og spørre jeg

 

Leste litt og fant dette.

 

Solid lagringskapasitet

Minnet til K750i er delt, noe som betyr at ingen av telefonens bruksområder henter kapasiteten fra en og samme minnetank. I praksis betyr det at man kan bruke minnet på nøyaktig det man vil, om det nå er masse meldinger eller et stort antall programmer, noe som klart er den beste løsningen.

 

Den interne lagringskapasiteten er på 34 MB, som i seg selv ikke er noe imponerende. Men siden telefonen også har plass til minnekort av typen Memory Stick Duo Pro, øker minnepotensialet dramatisk. Denne minnetypen har per i dag kort i størrelser på opptil hele 2 GB, og det er innen kort tid ventet kort på imponerende 4 GB. Dermed sitter K750i med en av de desidert beste minneløsningene på markedet i dag.

 

Sitert fra samme artikkel :tease:

Endret av Barkster
Lenke til kommentar

Gidder ikke lese gjennom 89sider, så tar bare spørsmålet:

 

Flere som har problemer med kameraet? Begynte med at kameraet datt ut av og til, gikk videre til at jeg måtte trykke på ett spesielt punkt bak på mobilen for at et skulle fungere, og det endte med ett defekt kamera. Noe jeg kan gjøre selv for å fikse dette, eller må jeg sende den inn til reperasjon?

 

På forhånd takk! :)

Lenke til kommentar
Gidder ikke lese gjennom 89sider, så tar bare spørsmålet:

 

Flere som har problemer med kameraet? Begynte med at kameraet datt ut av og til, gikk videre til at jeg måtte trykke på ett spesielt punkt bak på mobilen for at et skulle fungere, og det endte med ett defekt kamera. Noe jeg kan gjøre selv for å fikse dette, eller må jeg sende den inn til reperasjon?

 

På forhånd takk! :)

6056843[/snapback]

Dette er snakk om en liten ledning som har mistet kontakt. Send den inn så blir det nok raskt fikset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...