Gå til innhold

Tråden for de som har K750i


Anbefalte innlegg

hallo, nettop fått meg k750i, men finner ikke helt ut av ett par ting, feks, er det ikke muligt å slå av lyden på kameraet når den tar bilder? sett overalt men finner ingen plass å slå den av, og er det ikke muligt å justere volumet på alarmen? fikk jo nesten hjerteinfarkt når begynte å skrike ut i morrest med et så meget kraftigt volum

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hallo, nettop fått meg k750i, men finner ikke helt ut av ett par ting, feks, er det ikke muligt å slå av lyden på kameraet når den tar bilder? sett overalt men finner ingen plass å slå den av, og er det ikke muligt å justere volumet på alarmen? fikk jo nesten hjerteinfarkt når begynte å skrike ut i morrest med et så meget kraftigt volum

5303379[/snapback]

Så vidt jeg vet er det ikke mulig å slå av lyden på bare kameraet, men lyden forsvinner hvis man setter telefonen i stille modus.

Lenke til kommentar

Hei, I natt mens jeg har sovet så har joysticken min på et forunderlig vis sluttet å fungere, har ikke sølt væske og ingen støt som kan ha ført til dette, for joysticken føles helt vanlig.. er klikk når jeg trykker inn og den er fast og fin i bevegelsene.

 

Kjøpte denne i april på klart svar.

 

Burde vel gå på garanti dette?

 

Vegard

Lenke til kommentar
Hei, I natt mens jeg har sovet så har joysticken min på et forunderlig vis sluttet å fungere, har ikke sølt væske og ingen støt som kan ha ført til dette, for joysticken føles helt vanlig.. er klikk når jeg trykker inn og den er fast og fin i bevegelsene.

 

Kjøpte denne i april på klart svar.

 

Burde vel gå på garanti dette?

 

Vegard

5309125[/snapback]

Ja.

Lenke til kommentar

har ett problem. mulig det er beskrevet her før men kan ikke si jeg har sett det når jeg har bladd igjennom. Kameraet på min k750i har sluttet å ta bilder. autofokusen fungerer , men når jeg trykker knappen helt ned så skjer det ikke noe. Den bare tar en ny autofokus. Har oppdatert til den nyeste software (R1AA008) Ser at jeg har kameraprogramvare 4,5.

Lenke til kommentar

SVARTE!!!

var på Elkjøp Carl berner og kjøpte med xbox 360 akkurat. Så går jeg glad og fornøyd og skal ringe en i klassen og sjekke om han er på skolen. så klarer jeg å snuble og miste k750i'n i bakken. alt løsnet av klippfester. Heldigvis bare å klemme på plass igjen. men har fått en del uidentifiserte partikler under skjermen

Lenke til kommentar
Hei, I natt mens jeg har sovet så har joysticken min på et forunderlig vis sluttet å fungere, har ikke sølt væske og ingen støt som kan ha ført til dette, for joysticken føles helt vanlig.. er klikk når jeg trykker inn og den er fast og fin i bevegelsene.

 

Kjøpte denne i april på klart svar.

 

Burde vel gå på garanti dette?

 

Vegard

5309125[/snapback]

Ja.

5309131[/snapback]

 

Okey, jeg har kjøpt telefonen på Klart svar i Sandefjord, men bor i Skien. Kan jeg levere telefonen der tror du? ringer å hører imorgen.. Er jo slik en kjede burde fungere isåfall..

Lenke til kommentar

Se oversikten over SE mobilers stråling. Jeg trodde at K750 og W800 praktisk talt hadde den samme hardwaren. Noen som vet hvorfor de stråler forskjellig da?

 

Z 600 - 0,16 W/kg

K 700 - 0,48 W/kg

K 500 - 0,53 W/kg

W 800 - 0,67 W/kg

K 600 - 0,69 W/kg

J 210 - 0,70 W/kg

S 700 - 0,73 W/kg

T 290 - 0,74 W/kg

W 550 - 0,77 W/kg

K 608 - 0,78 W/kg

F 500 - 0,82 W/kg

V 600 - 0,86 W/kg

P 910 - 0,88 W/kg

T 630 - 0,88 W/kg

T 610 - 0,89 W/kg

K 300 - 0,96 W/kg

Z 520 - 0,962 W/kg

K 750 - 0,99 W/kg

J 300 - 1,02 W/kg

V 800 - 1,05 W/kg

Z 800 - 1,05 W/kg

R 310s - ikke oppgitt

Lenke til kommentar

Hos SE K750i har SAR-verdien økt fra 0,66 watt/kg pga utskifting av et komponent innvendig i løpet av produksjons-syklusen. Du kan lese mer om dette her hos Amobil.no i denne artikkelen.

 

Hvorfor SE W800i ikke har samme komponent som K750i, det har jeg ingen formening om.. Fordi K750i hadde jo faktisk 1 watt/kg lavere SAR-verdi enn W800i før utskiftingen av dette komponentet! Så tviler på at det er skallet til W800i som skjermer bedre..

Endret av escobar
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har nå opplevd et økende problem, nemlig skurring når jeg snakker med andre, og kun da. Det skjer ikke når jeg venter på at den andre skal ta telefonen, men så fort samtalen er i gang, så starter det.

Er det andre som har lignende problem? Skal det være sånn, eller er det NetCom sitt nett som er problemet?

Er dette en garantisak?

Lenke til kommentar

I går gikk jeg til anskaffelse av en k750i, og så langt er jeg fornøyd. Men jeg har ett lite problem når jeg skal koble telefonen til PC-en via den medfølgende kabelen; jeg går inn på file manageren, trykker meg inn på mobilen min, men det eneste jeg får opp da er telefonminne. Skal det ikke stå "minnekort" også her? Joda, minnekortet er satt riktig inni (ikke at det går an å sette det feil inni), så hvorfor får jeg da bare opp telefonminne?

 

Cred's til den som kan hjelpe en forvirret stakkar i nød.

Lenke til kommentar
I går gikk jeg til anskaffelse av en k750i, og så langt er jeg fornøyd. Men jeg har ett lite problem når jeg skal koble telefonen til PC-en via den medfølgende kabelen; jeg går inn på file manageren, trykker meg inn på mobilen min, men det eneste jeg får opp da er telefonminne. Skal det ikke stå "minnekort" også her? Joda, minnekortet er satt riktig inni (ikke at det går an å sette det feil inni), så hvorfor får jeg da bare opp telefonminne?

 

Cred's til den som kan hjelpe en forvirret stakkar i nød.

5399028[/snapback]

 

Jeg tror at minnekortet skal komme opp som ekstern lagringsenhet. Men jeg er ikke sikker. Prøv å se i "Min Datamaskin" når du har koblet til tlf.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har akkurat fått meg en K750.

Denne er Brandet med Netcom som operatør.

 

Idag fikk jeg min første mms.

Men jeg får ikke lasta den ned, Fil på internett et eller annet står det i skjermen...

 

Jaja tenkte jeg, Hente mms oppsett på netcom. Funket ikke.

Jaja tenkte jeg, Hente mms oppsett på se sine sider da. Funket ikke.

Ja er jo ikke den som gir opp først... har GOD tolmodighet.

Leste noe et eller annet sted. Oppdater firmware, kaster meg i det og jaggu gikk det på første forsøk, men fremdeles ikke noen mms som kommer inn.

Hmm sletter ALLE oppsett og bestiller nye.

Men nei det funker ikke.

 

Så er det noen som har noen supre tips ?

NÅ begynner tolmodigheten å ta slutt, Tlf er 3 dager gammel.

Simkort er benyttet på en K700I som har fungert knirkefritt i over et år med MMS.

Ja abonemanget er aktivert for mms og alt annet rart da det er firma abonemang med alle muligheter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...