Gå til innhold

Tråden for de som har K750i


Anbefalte innlegg

Det har etterhvert blitt mange tråder om K750i, men ingen av dem inneholder stort om hvordan denne telefonen er i praksis.

 

Nå som de første telefonene er på vei ut på markedet syns jeg de som har vært så heldige å få tak i en slik vidundermaskin (?) om å dele med oss andre.

 

Hvordan er den?

Hvordan ser den ut? (bilder)

 

Både positivt og negativt er interessant.

 

Hadde vært flott!

 

De som lurer på når denne telefonen kommer ut osv kan være så snille og spørre om det i en av de mange andre trådene (f.eks denne). Denne tråden er kun ment for de som allerede har telefonen.

 

Bilder tatt med telefonen kan postes i denne tråden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Første inntrykk er litt det samme som K700 bare at den virker litt mer "plastik" aktig ut uten at det må være negativt, ligger godt i hånden og skjermen er bare helt syk!

 

Det følger med datakabel USB, headsett, 64 Mb minnebrikke, Ladekabel, Pc suite CD.

 

Det jeg synes var negativt var at det er ny tilkobling til headsett, og lader og den er litt større, klumpete og jeg får ikke brugt hverken bilsett eller ladekabel headsett som jeg hadde til K700.

 

Kommer med mer tilbakemeldinger når jeg har lekt litt mer

Lenke til kommentar
De som lurer på når denne telefonen kommer ut osv kan være så snille og spørre om det i en av de mange andre trådene (f.eks denne). Denne tråden er kun ment for de som allerede har telefonen.

 

DesiRomeO, les trådstarters innlegg før du poster.

 

Flere innlegg som bryter med trådstarters ønske vil i hvert fall i en periode bli slettet.

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Synes også tastene virker littløse og plastik aktige, sån ved første bruk så synes jeg K700i sine taster var bedre, litt faster liksom. Tastene virker også litt tetters sammen en på K700 noe som igjen gjør tastingen litt langsomere for min del på K750i.

 

Men jeg klager ikke, menysystemet er det samme som K700 så det var en lettelse i forhold til mine samsung D500 og Z107 som jeg bare har misslikt mer og mer.

 

Kameraet er foresten en drøm i forhold til andre telefoner, masse instillingsmuligheter, kvaliteten er grise bra og er nok det beste mobilkamera jeg har hatt. Skal prøve å få tatt noen bilder slik at jeg kan poste de her.

 

Skal kjøre synk mot PC i morgen tidlig så da hører dere fra meg igjen.

Lenke til kommentar

jeg har nå vidunder tlf min her endelig :D og har et spøsmål jeg håper noen av dere kan svare på, ble litt nervøs her nå, orker ikke og skrive alt på nytt så jeg tar meg friheten til og kopiere alt inn igjen.

 

`En liten ting her folkens, jeg er ekstremt perfeksjonist enkelte ganger, nå står tlf i laderen. Å klokke bakgrunnen er oppe nå mens den lader, jeg legger merke til her at tallene "bølger litt" altså ikke selve tallet men tallet inni. Kan godt komme av at laderen er i så det blir forstyrrelser men vil bare dobbel sjekke med dere om dette er normalt.. Kan ikke fordra defekte ting...

 

glemte og si at dette skjer ikke når jeg skrur på tlf, mulig at det er fordi det er andre farger her da... hadde vært hyggelig om dere andre der ute som lader kunne ta dere en liten titt på deres sweete k750i`

 

håper dette er helt normalt..

 

ps: STOLT EIER av K750i :w00t:

Lenke til kommentar
jeg har nå vidunder tlf min her endelig :D og har et spøsmål jeg håper noen av dere kan svare på, ble litt nervøs her nå, orker ikke og skrive alt på nytt så jeg tar meg friheten til og kopiere alt inn igjen.

 

`En liten ting her folkens, jeg er ekstremt perfeksjonist enkelte ganger, nå står tlf i laderen. Å klokke bakgrunnen er oppe nå mens den lader, jeg legger merke til her at tallene "bølger litt" altså ikke selve tallet men tallet inni. Kan godt komme av at laderen er i så det blir forstyrrelser men vil bare dobbel sjekke med dere om dette er normalt.. Kan ikke fordra defekte ting...

 

glemte og si at dette skjer ikke når jeg skrur på tlf, mulig at det er fordi det er andre farger her da... hadde vært hyggelig om dere andre der ute som lader kunne ta dere en liten titt på deres sweete k750i`

 

håper dette er helt normalt..

 

ps: STOLT EIER av K750i :w00t:

Min står på lading også.

Hmm kan ikke se noen bølger på klokken min...

Eller så skjønte jeg ikke helt spm ditt. mulig d er noen andre forstyrrelser som gjør at de bølgene kommer, står laderen ved siden av noen andre elektriske apparater?

Lenke til kommentar

den står ikke ved siden av noen andre elektriske apparater, tror du forstod spm målet mitt, skal prøve og forklare det så godt jeg kan. Det er som små strømminger som går oppover inne tallene hele tiden, ganske plagsomt men man må se litt nerme da for og virkelig se dem hehe.. håper ikke dette her går utover resten av skjermen.... :S

Lenke til kommentar
den står ikke ved siden av noen andre elektriske apparater, tror du forstod spm målet mitt, skal prøve og forklare det så godt jeg kan. Det er som små strømminger som går oppover inne tallene hele tiden, ganske plagsomt men man må se litt nerme da for og virkelig se dem hehe.. håper ikke dette her går utover resten av skjermen.... :S

Hmm, bruker du forstørrelses glass for å se inni tallene :p

Nei kan ikke se noen sånt på min foreløpig.

Håper det ikke er noe alvorlig for din del:)

Lenke til kommentar
hehe skulle ønske det, ja håper ikke det er noe galt her.. Men jeg lurer på noe, når jeg åpnet opp esken min så satt Memory Stick Duo inni til fra før av... er dette riktig...?? Hvis noen har brukt min altså da blir det bank! hehe :p

Den ligger inni ja!

Lenke til kommentar

Min Memmory stick satt også inn, fikk litt småpanikk først da jeg trodde den manglet i esken ;-)

 

En annen ting er at det var utrolig knotete å ta minnekortet inn og ut, fikk liksom ikke trykket det langt nok inn til at det gikk i lås uten å bruke et redskap.

 

Retro..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...