Gå til innhold

Tråden for de som har K750i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har hatt denne telefonen i 1 år nå, aldri mer joystick sier jeg bare..

Første som begynte å tulle var joysticken, så begynte bilder jeg hadde tatt å forsvinne (først ble di svarte, så ble di borte), så begynte knappen til kamera å tulle, så ble displayet knust (skifta displayet, joystick, nesten all innmat og deksel).. Så begynte 123, tilbake og anrop tasten å tulle...

Vet ikke om det bare er meg som har hatt dette tullet??

:dontgetit:

6770035[/snapback]

 

Kan jo høres ut som du har behandlet telefonen din litt røft når displayet blir knust og kameraknappen begynner å tulle. Det er jo bare en mobil, ikke en leatherman med livstidsgaranti. :)

Har ikke hørt så mange som har problemer med knappene.

Det at bilder har forsvunnet kan jo være at du kjørte med firmware versjon R1N035 som hadde slike problemer.

 

Ellers er du ikke alene om å ha problemer med joysticken. Mange som har hatt det, selv har jeg hatt telefonen i 1 år, men joysticken er enda like fin. Har av og til brukt støvsuger får å suge vekk litt støv som har kommet seg inn under stikka. Kanskje dette har hjulpet.

6770201[/snapback]

Det med displayet var en gang, mista den... Ellers har den blitt behandla fint!!

Kamera er jeg veldig fornøyd med..

Lenke til kommentar
Har hatt denne telefonen i 1 år nå, aldri mer joystick sier jeg bare..

Første som begynte å tulle var joysticken, så begynte bilder jeg hadde tatt å forsvinne (først ble di svarte, så ble di borte), så begynte knappen til kamera å tulle, så ble displayet knust (skifta displayet, joystick, nesten all innmat og deksel).. Så begynte 123, tilbake og anrop tasten å tulle...

Vet ikke om det bare er meg som har hatt dette tullet??

:dontgetit:

6770035[/snapback]

 

Kan jo høres ut som du har behandlet telefonen din litt røft når displayet blir knust og kameraknappen begynner å tulle. Det er jo bare en mobil, ikke en leatherman med livstidsgaranti. :)

Har ikke hørt så mange som har problemer med knappene.

Det at bilder har forsvunnet kan jo være at du kjørte med firmware versjon R1N035 som hadde slike problemer.

 

Ellers er du ikke alene om å ha problemer med joysticken. Mange som har hatt det, selv har jeg hatt telefonen i 1 år, men joysticken er enda like fin. Har av og til brukt støvsuger får å suge vekk litt støv som har kommet seg inn under stikka. Kanskje dette har hjulpet.

6770201[/snapback]

Det med displayet var en gang, mista den... Ellers har den blitt behandla fint!!

Kamera er jeg veldig fornøyd med..

6771712[/snapback]

 

Du kan da virkelig ikke klage over at du displayet blir knust når du mister den i bakken? Det blir som å si: Bilen min fikk en bulk, jeg krasjet med den. :ermm:

Lenke til kommentar
Har hatt denne telefonen i 1 år nå, aldri mer joystick sier jeg bare..

Første som begynte å tulle var joysticken, så begynte bilder jeg hadde tatt å forsvinne (først ble di svarte, så ble di borte), så begynte knappen til kamera å tulle, så ble displayet knust (skifta displayet, joystick, nesten all innmat og deksel).. Så begynte 123, tilbake og anrop tasten å tulle...

Vet ikke om det bare er meg som har hatt dette tullet??

:dontgetit:

6770035[/snapback]

 

Kan jo høres ut som du har behandlet telefonen din litt røft når displayet blir knust og kameraknappen begynner å tulle. Det er jo bare en mobil, ikke en leatherman med livstidsgaranti. :)

Har ikke hørt så mange som har problemer med knappene.

Det at bilder har forsvunnet kan jo være at du kjørte med firmware versjon R1N035 som hadde slike problemer.

 

Ellers er du ikke alene om å ha problemer med joysticken. Mange som har hatt det, selv har jeg hatt telefonen i 1 år, men joysticken er enda like fin. Har av og til brukt støvsuger får å suge vekk litt støv som har kommet seg inn under stikka. Kanskje dette har hjulpet.

6770201[/snapback]

Det med displayet var en gang, mista den... Ellers har den blitt behandla fint!!

Kamera er jeg veldig fornøyd med..

6771712[/snapback]

 

Du kan da virkelig ikke klage over at du displayet blir knust når du mister den i bakken? Det blir som å si: Bilen min fikk en bulk, jeg krasjet med den. :ermm:

6772354[/snapback]

KLAGA jeg?? Nei.. Presiserte bare at det hadde skjedd og at alt ble skifta samtidig...

Lenke til kommentar
Har hatt denne telefonen i 1 år nå, aldri mer joystick sier jeg bare..

Første som begynte å tulle var joysticken, så begynte bilder jeg hadde tatt å forsvinne (først ble di svarte, så ble di borte), så begynte knappen til kamera å tulle, så ble displayet knust (skifta displayet, joystick, nesten all innmat og deksel).. Så begynte 123, tilbake og anrop tasten å tulle...

Vet ikke om det bare er meg som har hatt dette tullet??

:dontgetit:

6770035[/snapback]

 

Kan jo høres ut som du har behandlet telefonen din litt røft når displayet blir knust og kameraknappen begynner å tulle. Det er jo bare en mobil, ikke en leatherman med livstidsgaranti. :)

Har ikke hørt så mange som har problemer med knappene.

Det at bilder har forsvunnet kan jo være at du kjørte med firmware versjon R1N035 som hadde slike problemer.

 

Ellers er du ikke alene om å ha problemer med joysticken. Mange som har hatt det, selv har jeg hatt telefonen i 1 år, men joysticken er enda like fin. Har av og til brukt støvsuger får å suge vekk litt støv som har kommet seg inn under stikka. Kanskje dette har hjulpet.

6770201[/snapback]

Det med displayet var en gang, mista den... Ellers har den blitt behandla fint!!

Kamera er jeg veldig fornøyd med..

6771712[/snapback]

 

Du kan da virkelig ikke klage over at du displayet blir knust når du mister den i bakken? Det blir som å si: Bilen min fikk en bulk, jeg krasjet med den. :ermm:

6772354[/snapback]

KLAGA jeg?? Nei.. Presiserte bare at det hadde skjedd og at alt ble skifta samtidig...

6772373[/snapback]

Hvis du ser på hva du har skrevet så er det et av flere argument for at mobilen er dårlig, det vil jeg kalle for klaging...

Lenke til kommentar

har hatt denne i over et år nå.

 

jeg har mistet den i asfalten 3 ganger (2 ganger med displayet ned) og ene gangen i en liten vanndam.

 

utrolig nok ingen riper i skjermen, og nesten ingen merker på skallet.

 

batteriet varer lenge lenge.

 

bruker denne tlf mye til å teste midp2.0/java spill. rask engine synes jeg, og lett å porte data med infrarød/bluetooth.

 

bra kamera på den.

har ikke fått brukt den så mye til mp3/radiolytting ennå men.. tiden går fort.

 

elsker denne telefonen

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Eneste problemet jeg har hatt med denne tlf er at bluetoothen ikke fungerer helt bra. Sliter med å få skrudd av bluetoothen igjen, ender vanligvis opp med at mobilen henger seg og må røske ut batteriet. Joysticken var helt j*vlig på denne, men etter at jeg bytta til N80 så skrudde jeg den opp og spruta biltema silikonspray nede i joystick huset. Etter litt bruk av joysticken så er den bedre enn ny :) Er forresten en k750 som jeg flasha om til w800 ;)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hei

 

Sikkert vært oppe før men jeg g... ikke lese hele tråden. I går oppdater jeg min 750i til siste FW. Selvfølgelig slo Zonealarm til midt i prosessen, med resultat crash i prog, slik at jeg trodde jeg hadde drept telefonen. Ut med batterie etc så ble det liv igjen. Skrudde av ZA og da fungerte det - puh. Først sa den at jeg hadde siste FW, noe jeg ikke trodde på.. og ved neste forsøk oppdaterte den en lang stund.

 

Men, hvordan kan jeg sjekke om jeg har siste FW uten å komble meg opp med oppdatering prog ? Ligger dette lurt under en tastekomb. el liknende ?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har problemer med denne telefonen og Bluetooth på min bærbare PC. Jeg har installert Sony Ericsson PC Suite v1.30.55, og på forhånd pairet telefonen og PC'en under My Bluetooth Places. Problemet er at SE PC Suite rapporterer telefonen som No device connected. Det ser ut til å være mismatch mellom COM-porten som Windows og SE PC Suite bruker, men jeg får ikke endret dette. I My Bluetooth Places kan jeg bare bruke COM-portene 5, 6, 7 og 8, mens SE PC Suite kun vil bruke COM-port 4, det vil si at jeg kun ser COM-port 4 i SE PC Suites Phone Monitor Options.

 

Noen tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...